Twoje miasto początkowe.
Po rozmowie z nim zostanie odbudowany pobliski most.
Po rozmowie będziesz mógł przyłączyć do swojej armii dwa oddziały Przystani oraz zabrać część Ostrza Prawdy.
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Sylanny (10).
Pozwala Otworzyć Pieczęć Sylanny (08).
Wrogie miasto Przystani.
Wrogie miasto Przystani.
Możesz ich przyłączyć dopiero po rozmowie z Murazel (05).
Możesz ich przyłączyć dopiero po rozmowie z Murazel (05).
450 Szkieletów, 200 Szkieletów Hoplitów, 200 Duchów, 10 Wampirów.
Jako nagrodę otrzymasz artefakt, 5000 sztuk złota oraz 5 rudy.
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Sylanny (10).
Łzy Świata (The Tears of the World) M26 | Kampania Ivana | Solucja Heroes VII
Aktualizacja:
Łzy Świata - mapa i opis misji
Powyższa mapa przedstawia pierwszą misję z kampanii księcia Ivana. Rozpocząć ją możesz dopiero po tym, jak ukończysz co najmniej dwie pełne kampanie innych frakcji. Rozgrywka toczy się na średniej wielkości mapie, jednak wypełniona jest przeciwnikami, budynkami oraz zadaniami głównymi i pobocznymi. Jest to jednocześnie najbardziej sfabularyzowana misja w całej grze. Nacisk postawiony został na opowieść, starając się zaskoczyć gracza nagłymi zwrotami akcji. Opisywany przez nas przebieg misji został przeprowadzony po zakończeniu wszystkich innych kampanii. W przypadku jeśli przed przystąpieniem do kampanii Ivana wykonałeś tylko 2 kampanie frakcyjne, przebieg może się nieznacznie różnić od zaprezentowanego poniżej.
Propozycja Pokoju (Peace Offering) - zadanie główne
Zadanie rozpoczyna się automatycznie po obejrzeniu wstępu do pierwszej misji z kampanii Ivana. Musisz spotkać się i porozmawiać z czterema bohaterami - Murazel (M26,5), Kente (M26,4), Anastasyą (M26,2) oraz Lasirem (M26,7).
Gdy porozmawiasz z nimi wszystkimi zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz +2 do Morale oraz 10 000 punktów doświadczenia.
Miecz Prawdy (The Blade of Truth) - zadanie poboczne
Zadanie rozpocznie się po zabraniu jednego z kawałków Miecza Prawdy (The Blade of Truth). Miejsca położenia wszystkich zostały zaznaczone na przygotowanej przez nas mapie (M26,3). Gdy zbierzesz je wszystkie musisz zanieść części do Pomnika Sokoła (The Falcon Memorial) (M26,12). Wystarczy, że klikniesz na posąg, a miecz zostanie przekuty automatycznie.

Za wykonanie zadania otrzymasz +3 do Morale, 25 000 punktów doświadczenia oraz Miecz Prawdy (The Blade of the Truth), które dodaje +8 do Ducha oraz +8 do Przeznaczenia.
Złota Obietnica (A Golden Promise) - zadanie poboczne
Zadanie możesz przyjąć poprzez rozmowę z armią Złotych Smoków (M26,6). Twoim celem będzie pokonanie trzech grup przeciwników znajdujących się na niewielkim wzgórzu na północ od ciebie.
Poszczególnie armie składają się z:
- Armia Zachodnia z 4 Jaskiniowych Hydr;
- Armia Północna z 1 Jaskiniowej Hydry oraz 1 Mrocznej Hydry;
- Armia Zachodnia z 4 Mrocznych Hydr.
Po pokonaniu wszystkich trzech armii wróć do Złotego Smoka i porozmawiaj z nim. Zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz Wolę Ashy (Asha's Will), która dodaje +3 do bazowych obrażeń na poziom twojego bohatera oraz +2 Zdrowia dla sojuszniczych stworzeń.
Spotkanie (The Meeting) - zadanie główne
Zadanie rozpocznie się po zaliczeniu misji Propozycja Pokoju (Peace Offering). Twoim pierwszym celem jest spotkanie się na Wzgórzu Sokoła (Falcon Hill) (M26,9) z Seamusem. Po wejściu na wzgórze rozpocznie się krótki przerywnik filmowy oraz dialog. Po tym automatycznie nastąpi walka, która nie powinna jednak stanowić dla ciebie żadnego problemu. Zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz +3 do Obrony oraz 5000 punktów doświadczenia.
Serce i Dusza (Heart and Soul) - zadanie główne
Zadanie rozpocznie się po zaliczeniu misji Spotkanie (The meeting). Twoim głównym celem będzie odnalezienie Duszy Nolwenny (Nolwenn's Soul). Znajdziesz ją w Wieży Więziennej (Prison Tower) w północnej części mapy (M26,15). Broniona jest przez średniej wielkości armię Lochów.
Za wykonanie zadania otrzymasz 4 Serafów do swojej armii oraz 30 000 punktów doświadczenia.
Polowanie na Jelenia (Stag Hunt) - zadanie poboczne
Zadanie rozpocznie się po zaliczeniu misji Spotkanie (The meeting). Musisz zająć miasto Caer Griobta (M26,11) oraz Baille Beanna (M26,13). Pokonanie wrogich bohaterów nie jest koniecznością.
Jako nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz 20 000 punktów doświadczenia oraz 15 Gryfów do swojej armii.
Zapasy z Bykiem (Bull Wrestling) - zadanie główne
Zadanie rozpocznie się po zaliczeniu misji Spotkanie (The meeting). Będziesz musiał zdobyć Bramę Ronana (Ronan's Gate) i pokonać Amilcara. Bramę znajdziesz w północno-zachodniej części mapy (M26,14). Armia wroga składa się z niewielkiej liczby stworzeń, tak więc nie powinieneś mieć większych problemów z ich pokonaniem.
Jako nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz 50 000 punktów doświadczenia. Po tym zadaniu pierwsza misja kampanii Ivana zostanie zakończona.
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
