Poziom 3 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Poziom 3

 

Budowa

Opis

Rada Miasta - Poziom 3 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Rada Miasta

Wymagania:

Rada Osady

Koszt:

2000 złota

Dostarcza dodatkowe 500 sztuk złota dziennie.

Sterta Kości - Poziom 3 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Sterta Kości

Wymagania:

Cmentarz

Koszt:

800 złota

Uniemożliwia budowę Wyjącego Gzymsu

Ulepszenie podstawowego siedliska.

+25 do Szkieletów lub Szkieletów Hoplitów na tydzień.

Wyjący Gzyms - Poziom 3 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Wyjący Gzyms

Wymagania:

Zrujnowana Wieża

Koszt:

1000 złota

5 rudy

Uniemożliwia budowę Sterty Kości

Ulepszenie podstawowego siedliska.

+18 Duchów lub Banshee na tydzień.

Zbiornik z Surowcami - Poziom 3 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Zbiornik z Surowcami

Wymagania:

Targowisko

Koszt:

3000 złota

2 drewna

2 rudy

Codziennie daje losowo 1 z surowców: kryształ smoczej krwi, cieniostal, smocza stal, gwiezdne srebro.

Gildia Magii - poziom 2. - Poziom 3 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Gildia Magii - poziom 2.

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 1.

Koszt:

500 złota

2 drewna

2 rudy

1 Gwiezdne Srebro

1 Kryształ smoczej krwi

1 Smocza Stal

1 Cieniostal

Daje temu miastu 4 losowe zaklęcia poziomu 2.

Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania.

Umocnienia poziom 1 - Poziom 3 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Umocnienia poziom 1

Koszt:

1000 złota

10 drewna

10 rudy

Daje miastu mury i bramy używane podczas oblężeń oraz straż lokalną w postaci Szkieletów oraz Duchów.

Wzmacniacz Światła Księżyca - Poziom 3 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Wzmacniacz Światła Księżyca

Koszt:

500 złota

Uniemożliwia budowę Ambasady

Zaklęcia Magii Pierwotnej rzucane przez twoich bohaterów, znajdujących się w strefie wpływów miasta są rzucane na poziomie o jeden wyższym.

Ambasada - Poziom 3 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Ambasada

Koszt:

1000 złota

5 drewna

Uniemożliwia budowę Wzmacniacza Światła Księżyca

+20% szans na powodzenie podczas negocjacji z armiami neutralnymi w strefie wpływów tego miasta.

Gniazdo Pająków - Poziom 3 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Gniazdo Pająków

Wymagania:

Gniazdo Namtaru

Koszt:

1200 złota

10 drewna

Podstawowe siedlisko.

Umożliwia werbowanie 10 Hebanowych Pająków na tydzień.

Pajęczarnia - Poziom 3 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Pajęczarnia

Wymagania:

Gniazdo Pająków

Koszt:

2100 złota

5 kryształów smoczej krwi

Ulepszenie podstawowego siedliska.

Umożliwia werbowanie i ulepszanie Hebanowych Pająków do Pająków Śmierci.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2017-07-09
18:00

Jas125 Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?

Komentarz: Jas125
2017-08-21
18:54

lizak18 Junior

mi też :( i co dalej

Komentarz: lizak18
2017-08-21
22:24

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Grac od nowa:)

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
01:31

lizak18 Junior

3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.

Komentarz: lizak18
2017-08-22
05:35

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
10:37

lizak18 Junior

tak na uPlay

Komentarz: lizak18
2019-04-26
20:15

redis Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?

Komentarz: redis
2019-05-05
15:33

PiotrHolandia Junior

Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??

Komentarz: PiotrHolandia
2020-03-21
21:48

Paolo60 Junior

Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.

Komentarz: Paolo60
2023-12-17
07:49

KamilB. Generał

KamilB.
👎

Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.

Komentarz: KamilB.

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl