Poziom 3 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
Aktualizacja:
Poziom 3
Budowa | Opis | |
![]() Rada Miasta
| Wymagania: Rada Osady Koszt: 2000 złota | Dostarcza dodatkowe 500 sztuk złota dziennie. |
![]() Sterta Kości
| Wymagania: Cmentarz Koszt: 800 złota Uniemożliwia budowę Wyjącego Gzymsu | Ulepszenie podstawowego siedliska. +25 do Szkieletów lub Szkieletów Hoplitów na tydzień. |
![]() Wyjący Gzyms
| Wymagania: Zrujnowana Wieża Koszt: 1000 złota 5 rudy Uniemożliwia budowę Sterty Kości | Ulepszenie podstawowego siedliska. +18 Duchów lub Banshee na tydzień. |
![]() Zbiornik z Surowcami
| Wymagania: Targowisko Koszt: 3000 złota 2 drewna 2 rudy | Codziennie daje losowo 1 z surowców: kryształ smoczej krwi, cieniostal, smocza stal, gwiezdne srebro. |
![]() Gildia Magii - poziom 2.
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 1. Koszt: 500 złota 2 drewna 2 rudy 1 Gwiezdne Srebro 1 Kryształ smoczej krwi 1 Smocza Stal 1 Cieniostal | Daje temu miastu 4 losowe zaklęcia poziomu 2. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
![]() Umocnienia poziom 1
| Koszt: 1000 złota 10 drewna 10 rudy | Daje miastu mury i bramy używane podczas oblężeń oraz straż lokalną w postaci Szkieletów oraz Duchów. |
![]() Wzmacniacz Światła Księżyca
| Koszt: 500 złota Uniemożliwia budowę Ambasady | Zaklęcia Magii Pierwotnej rzucane przez twoich bohaterów, znajdujących się w strefie wpływów miasta są rzucane na poziomie o jeden wyższym. |
![]() Ambasada
| Koszt: 1000 złota 5 drewna Uniemożliwia budowę Wzmacniacza Światła Księżyca | +20% szans na powodzenie podczas negocjacji z armiami neutralnymi w strefie wpływów tego miasta. |
![]() Gniazdo Pająków
| Wymagania: Gniazdo Namtaru Koszt: 1200 złota 10 drewna | Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 10 Hebanowych Pająków na tydzień. |
![]() Pajęczarnia
| Wymagania: Gniazdo Pająków Koszt: 2100 złota 5 kryształów smoczej krwi | Ulepszenie podstawowego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Hebanowych Pająków do Pająków Śmierci. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Nekropolia - Budynki
- Poziom 1 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 3 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 6 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 9 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 12 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 15 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Nekropolia - Budynki specjalne | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Nekropolia - Budynki
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










