Heroes 7: Dyplomacja
Aktualizacja:
Dyplomacja
"Drzewko" Dyplomacji jest jednym z najbardziej specyficznych, ale jednocześnie najmniej przydatnym ze wszystkich. Umiejętności dodają nam przede wszystkim większą szansę na przyłączenie neutralnych jednostek do naszej armii lub zmniejszenie kosztów tego przyłączenia. W praktyce jednak bardzo rzadko korzystać będziemy z usług armii neutralnych, a koszt kilkuset sztuk złota za takie przyłączenie nie będzie dla nas w żadnym stopniu dotkliwy.
Na uwagę zasługuje tylko i wyłącznie umiejętność Arcymistrzowska - Suzeren, która rozszerza pasywne premie bohatera na wszystkie miasta. Aby jednak z niej korzystać musimy przede wszystkim przejść przez wszystkie niższe poziomy, co wymaga od nas kilku punktów umiejętności oraz posiadać bohatera, który ma co najmniej kilka zdolności z grupy Zarządca.
Nowicjusz
Nazwa | Opis | |
![]() | Dyplomacja Nowicjusz | O 10% zwiększa szansę, że neutralne armie zechcą przyłączyć się do bohatera. |
![]() | Amnestia | Kapitulacja w walce staje się darmowa. |
![]() | Srebrne Usta | Zmniejsza o połowę koszt złota za rekrutację neutralnych stworzeń ze Strumienia Żywiołów i Magicznej Menażerii. |
![]() | Konieczny Sojusz | Jeśli w armii bohatera znajdują się stworzenia z różnych frakcji, każde z nich otrzymuje +5 Morale zamiast kary -10 Morale. |
Ekspert
Nazwa | Opis | |
![]() | Dyplomacja Ekspert | Zwiększa o 10% szansę, że neutralne armie zechcą przyłączyć się do bohatera. |
![]() | Immunitet Dyplomatyczny | Kiedy bohater znajduje się poza obszarem wpływów sojuszniczych miast, otrzymuje +5 do Obrony. |
![]() | Złote Usta | Neutralne armie żądają o 25% mniej złota, gdy proponują przyłączenie się do bohatera. |
Mistrz
Nazwa | Opis | |
![]() | Dyplomacja Mistrz | Zwiększa o 10% szansę, że neutralne armie zechcą przyłączyć się do bohatera. |
![]() | Ochotnicy | Zarządca: tygodniowy przyrost w siedliskach podstawowych w tym mieście wzrasta o 25%. |
Arcymistrz
Nazwa | Opis | |
![]() | Suzeren | Zarządca: bohater wspiera twoje wszystkie miasta swoimi premiami zarządcy. Każda z tych premii może być zastosowana tylko raz na miasto. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes 7: Przewodnik do gry
- Heroes 7: Umiejętności
- Heroes 7: Całun Malassy
- Heroes 7: Dyplomacja
- Heroes 7: Ekonomia
- Heroes 7: Krwawy Szał
- Heroes 7: Magia Ciemności
- Heroes 7: Magia Ognia
- Heroes 7: Magia Pierwotna
- Heroes 7: Magia Światła
- Heroes 7: Magia Wody
- Heroes 7: Magia Powietrza
- Heroes 7: Magia Ziemi
- Heroes 7: Metamagia
- Heroes 7: Nekromancja
- Heroes 7: Obrona
- Heroes 7: Ofensywa
- Heroes 7: Okrzyki Bojowe
- Heroes 7: Eksploracja
- Heroes 7: Prawość
- Heroes 7: Przeznaczenie
- Heroes 7: Przywództwo
- Heroes 7: Sztuka Wojenna
- Heroes 7: Wcielenie Cnót
- Heroes 7: Zemsta Natury
- Heroes 7: Umiejętności
- Might & Magic: Heroes 7: Przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
nie moge otworzyc pieczeci shalassy chociaz odwiedzilem jej oltarz
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










