Poziom 3 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki
Aktualizacja:
Poziom 3
Budowa | Opis | |
![]() Rada Miasta
| Wymagania: Rada Osady Koszt: 2000 złota | Dostarcza dodatkowe 500 sztuk złota dziennie. |
![]() Kolonie Harpii
| Wymagania: Gniazda Harpii Koszt: 500 złota 5 drewna Uniemożliwia budowę Obozowiska Gnolli | Ulepszenie podstawowego siedliska. +20 Harpii lub Furii na tydzień. |
![]() Obozowisko Gnolli
| Wymagania: Siedliska Gnolli Koszt: 600 złota 5 drewna Uniemożliwia budowę Kolonii Harpii | Ulepszenie podstawowego siedliska. +24 Gnolle lub Gnolle Łowcy na tydzień. |
![]() Umocnienia poziom 2
| Wymagania: Umocnienia poziom 1 Koszt: 800 złota 5 drewna | Zwiększa liczbę punktów wytrzymałości murów i bramy podczas oblężeń. Dodaje do straży lokalnej Wiwerny Piaskowe i Centaurów. Zwiększa liczbę i przyrost stworzeń w lokalnej straży. |
![]() Gildia Magii - poziom 1.
| Koszt: 1000 złota 5 drewna 5 rudy | Daje temu miastu 5 losowych zaklęć poziomu 1. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
![]() Gildia Złodziei
| Wymagania: Targowisko Koszt: 500 złota 5 drewna Uniemożliwia budowę Domu Opowieści | Daje możliwość kupowania informacji o twoich przeciwnikach. |
![]() Dom Opowieści
| Wymagania: Targowisko Koszt: 1000 złota 5 drewna Uniemożliwia budowę Gildii Złodziei | +20% szans na powodzenie podczas negocjacji z armiami neutralnymi w strefie wpływów tego miasta. |
![]() Namiot Wojskowy
| Koszt: 800 złota | Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 12 Siepaczy na tydzień. |
![]() Pawilon Wojskowy
| Wymagania: Namiot Wojskowy Koszt: 1100 złota 5 smoczej stali | Ulepszenie podstawowego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Siepaczy do Miażdżycieli. |
![]() Ołtarz Złamanych Mieczy
| Wymagania: Totem Ojca Niebo Koszt: 500 złota 5 drewna Uniemożliwia budowę Mądrości Matki Ziemi | Stworzenia odwiedzającego to miejsce bohatera dostają +1 do Ruchu i +5 do Ataku na kolejne 3 walki. |
![]() Mądrość Matki Ziemi
| Wymagania: Totem Ojca Niebo Koszt: 500 złota 5 Cieniostali Uniemożliwia budowę Ołtarzu Złamanych Mieczy | +10 do punktów doświadczenia za zwycięskie walki dla twoich bohaterów w strefie wpływów tego miasta. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Twierdza - Budynki
- Poziom 1 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 3 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 6 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 9 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 12 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 15 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Twierdza - Budynki
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.











