Poziom 3 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Poziom 3

 

Budowa

Opis

Rada Miasta - Poziom 3 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Rada Miasta

Wymagania:

Rada Osady

Koszt:

2000 złota

Dostarcza dodatkowe 500 sztuk złota dziennie.

Kolonie Harpii - Poziom 3 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kolonie Harpii

Wymagania:

Gniazda Harpii

Koszt:

500 złota

5 drewna

Uniemożliwia budowę Obozowiska Gnolli

Ulepszenie podstawowego siedliska.

+20 Harpii lub Furii na tydzień.

Obozowisko Gnolli - Poziom 3 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Obozowisko Gnolli

Wymagania:

Siedliska Gnolli

Koszt:

600 złota

5 drewna

Uniemożliwia budowę Kolonii Harpii

Ulepszenie podstawowego siedliska.

+24 Gnolle lub Gnolle Łowcy na tydzień.

Umocnienia poziom 2 - Poziom 3 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Umocnienia poziom 2

Wymagania:

Umocnienia poziom 1

Koszt:

800 złota

5 drewna

Zwiększa liczbę punktów wytrzymałości murów i bramy podczas oblężeń.

Dodaje do straży lokalnej Wiwerny Piaskowe i Centaurów.

Zwiększa liczbę i przyrost stworzeń w lokalnej straży.

Gildia Magii - poziom 1. - Poziom 3 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Gildia Magii - poziom 1.

Koszt:

1000 złota

5 drewna

5 rudy

Daje temu miastu 5 losowych zaklęć poziomu 1.

Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania.

Gildia Złodziei - Poziom 3 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Gildia Złodziei

Wymagania:

Targowisko

Koszt:

500 złota

5 drewna

Uniemożliwia budowę Domu Opowieści

Daje możliwość kupowania informacji o twoich przeciwnikach.

Dom Opowieści - Poziom 3 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Dom Opowieści

Wymagania:

Targowisko

Koszt:

1000 złota

5 drewna

Uniemożliwia budowę Gildii Złodziei

+20% szans na powodzenie podczas negocjacji z armiami neutralnymi w strefie wpływów tego miasta.

Namiot Wojskowy - Poziom 3 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Namiot Wojskowy

Koszt:

800 złota

Podstawowe siedlisko.

Umożliwia werbowanie 12 Siepaczy na tydzień.

Pawilon Wojskowy - Poziom 3 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Pawilon Wojskowy

Wymagania:

Namiot Wojskowy

Koszt:

1100 złota

5 smoczej stali

Ulepszenie podstawowego siedliska.

Umożliwia werbowanie i ulepszanie Siepaczy do Miażdżycieli.

Ołtarz Złamanych Mieczy - Poziom 3 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Ołtarz Złamanych Mieczy

Wymagania:

Totem Ojca Niebo

Koszt:

500 złota

5 drewna

Uniemożliwia budowę Mądrości Matki Ziemi

Stworzenia odwiedzającego to miejsce bohatera dostają +1 do Ruchu i +5 do Ataku na kolejne 3 walki.

Mądrość Matki Ziemi - Poziom 3 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Mądrość Matki Ziemi

Wymagania:

Totem Ojca Niebo

Koszt:

500 złota

5 Cieniostali

Uniemożliwia budowę Ołtarzu Złamanych Mieczy

+10 do punktów doświadczenia za zwycięskie walki dla twoich bohaterów w strefie wpływów tego miasta.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2017-07-09
18:00

Jas125 Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?

Komentarz: Jas125
2017-08-21
18:54

lizak18 Junior

mi też :( i co dalej

Komentarz: lizak18
2017-08-21
22:24

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Grac od nowa:)

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
01:31

lizak18 Junior

3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.

Komentarz: lizak18
2017-08-22
05:35

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
10:37

lizak18 Junior

tak na uPlay

Komentarz: lizak18
2019-04-26
20:15

redis Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?

Komentarz: redis
2019-05-05
15:33

PiotrHolandia Junior

Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??

Komentarz: PiotrHolandia
2020-03-21
21:48

Paolo60 Junior

Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.

Komentarz: Paolo60
2023-12-17
07:49

KamilB. Generał

KamilB.
👎

Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.

Komentarz: KamilB.

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl