Poziom 6 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki
Aktualizacja:
Poziom 6
Budowa | Opis | |
![]() Kolumna Oczu
| Koszt: 1000 złota 2 cieniostali | Produkcja jednostki specjalnej. Pozwala na kupowanie Czyhających w Cieniu. |
![]() Gildia Szpiegów
| Wymagania: Komnata Szeptów Wieża Obserwacyjna albo Tygiel Jadu Duszy Koszt: 1000 złota 10 rudy 2 cieniostali | Daje Gildii Złodziei możliwość wysyłania szpiegów na misje splądrowania losowo wybranej kopalni przeciwnika. |
![]() Niezgłębione Jaskinie
| Wymagania: Kamienne Łoże Koszt: 2200 złota 5 drewna 5 rudy | Ulepszenie podstawowego siedliska. +9 Troglodytów lub Chthonian na tydzień. |
![]() Gildia Magii - poziom 2.
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 1. Koszt: 500 złota 5 rudy 1 kryształy smoczej krwi 1 gwiezdne srebra 1 smoczej stali 1 cieniostali | Daje temu miastu 4 losowe zaklęcia poziomu 2. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
![]() Oczyszczalnia Cieniostali
| Wymagania: Czarny Rynek Koszt: 3000 złota 2 rudy 2 drewna Uniemożliwia budowę Chthoniańskiego Łoża | Wytwarza 1 sztukę cieniostali dziennie. |
![]() Chthoniańskie łoże
| Wymagania: Kamienne Łoże Koszt: 3000 złota 5 drewna Uniemożliwia budowę Oczyszczalni Cieniostali | Produkuje 2 sztuki rudy dziennie. |
![]() Umocnienia poziom 1
| Koszt: 1000 złota 10 rudy 5 drewna | Daje miastu mury i bramy używane podczas oblężeń oraz straż lokalną w postaci Zabójców i Prześladowców. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Loch - Budynki
- Poziom 1 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 3 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 6 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 9 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 12 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 15 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Lochy - Budynki specjalne | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Loch - Budynki
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.







