O Poradniku - podstawy
Aktualizacja:
O Poradniku
Poradnik do gry Might & Magic: Heroes VII składa się z dwóch głównych części. W pierwszej omówione zostały podstawy rozgrywki, zarówno ogólne, jak i odnoszące się do poszczególnych dostępnych frakcji.
Pierwsza część, ogólna, przedstawia takie kwestie jak Interface mapy świata oraz pola bitwy, omawia proces rozbudowy miasta, rekrutacji jednostek i wykorzystania ich w bitwie, a także odpowiada na pytanie jak zdobywać surowce. Jeden rozdział poświęcony został także bitwom, prowadzonym zarówno w polu, jak i oblężeniom. Przy każdym z tych rozdziałów, oprócz omówienie zagadnienia podane zostały praktyczne porady do wykorzystania podczas gry.
W części ogólnej znajdują się również spisy wszystkich czarów i umiejętności bohaterów, wraz z podziałek na szkoły magii lub poszczególne "drzewka". W każdym przypadku rozdziały te opatrzono dodatkowymi komentarzami na temat przydatności danego czaru na polu bitwy czy skuteczności poszczególnych zdolności herosów.
Wydzieloną część poradnika mają także wszystkie dostępne w grze frakcje: Akademia, Nekropolia, Przystań, Lochy, Twierdza i Sylvan. W rozdziałach tych znajdują się spisy wszystkich dostępnych dla danej nacji budynków, wraz z informacją na temat kosztów i wymagań budowy oraz opisem działania. W tej także części znajdują się wszystkie jednostki możliwe do rekrutacji, wraz z podanymi statystykami i zdolnościami specjalnymi.
Dokładny opis wszystkich misji kampanii, z podziałem na poszczególne frakcje i uzupełniony szczegółowymi mapami zamieszczony został w drugiej części poradnika do Might & Magic: Heroes VII.
Oznaczenia kolorystyczne użyte w poradniku:
Kolor zielony - jednostki i bohaterowie
Kolor pomarańczowy - nazwy miejsc i lokacji
Kolor niebieski - czary i umiejętności
Kolor brązowy - budynki
Kursywa - inne ważne pojęcia wymagające oznaczenia
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
