Poziom 9 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Poziom 9

 

Budowa

Opis

Ratusz - Poziom 9 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Ratusz

Wymagania:

Rada Miasta

Koszt:

5000 złota

Dostarcza dodatkowe 1000 sztuk złota dziennie.

Kuźnia Wędrowców - Poziom 9 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kuźnia Wędrowców

Wymagania:

Oczyszczalnia Cieniostali albo Chthoniańskie Łoże

Koszt:

2500 złota

10 rudy

5 cieniostali

Elitarne siedlisko.

Umożliwia werbowanie 4 Wędrowców na tydzień.

Kowadło Bezdusznych - Poziom 9 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kowadło Bezdusznych

Wymagania:

Kuźnia Wędrowców

Koszt:

3700 złota

5 gwiezdnego srebra

5 smoczej stali

5 cieniostali

Ulepszenie elitarnego siedliska.

Umożliwia werbowanie i ulepszanie Wędrowców do Bezdusznych.

Jezioro Uciszonych Głosów - Poziom 9 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Jezioro Uciszonych Głosów

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 2.

Koszt:

2700 złota

10 drewna

Elitarne siedlisko.

Umożliwia werbowanie 5 Meduz na tydzień.

Zamrożona Rzeźba - Poziom 9 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Zamrożona Rzeźba

Wymagania:

Jezioro Uciszonych Głosów

Koszt:

3400 złota

5 kryształów smoczej krwi

Ulepszenie elitarnego siedliska.

Umożliwia werbowanie i ulepszanie Meduz do Meduz Wiedźm.

Mroczna Strażnica - Poziom 9 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Mroczna Strażnica

Wymagania:

Umocnienia poziomu 2.

Kolumna Oczu

Koszt:

500 złota

5 rudy

2 cieniostali

Podczas oblężeń miasto dysponuje 2 wieżami.

Sala Intryg - Poziom 9 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Sala Intryg

Wymagania:

Gildia Szpiegów

Koszt:

1000 złota

2 drewna

Daje Gildii Złodziei możliwość wysyłania na misje sabotażowe w losowo wybranym siedlisku miasta przeciwnika, w wyniku takiej akcji tygodniowa produkcja zmniejszona zostaje o połowę.

Umocnienia poziom 2 - Poziom 9 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Umocnienia poziom 2

Wymagania:

Umocnienia poziom 1

Koszt:

1000 złota

5 drewna

5 rudy

Zwiększa liczbę punktów wytrzymałości murów i bramy podczas oblężeń.

Dodaje do straży lokalnej Minotaury i Meduzy.

Zwiększa liczbę i przyrost stworzeń w lokalnej straży.

Gildia Magii - poziom 3. - Poziom 9 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Gildia Magii - poziom 3.

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 2.

Koszt:

500 złota

5 rudy

3 kryształy smoczej krwi

3 cieniostali

3 smoczej stali

3 gwiezdnego srebra

Daje temu miastu 3 losowe zaklęcia poziomu 3.

Otrzymują je wszyscy bohaterowie przebywający w tym mieście, o ile spełnią wymagania.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2017-07-09
18:00

Jas125 Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?

Komentarz: Jas125
2017-08-21
18:54

lizak18 Junior

mi też :( i co dalej

Komentarz: lizak18
2017-08-21
22:24

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Grac od nowa:)

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
01:31

lizak18 Junior

3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.

Komentarz: lizak18
2017-08-22
05:35

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
10:37

lizak18 Junior

tak na uPlay

Komentarz: lizak18
2019-04-26
20:15

redis Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?

Komentarz: redis
2019-05-05
15:33

PiotrHolandia Junior

Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??

Komentarz: PiotrHolandia
2020-03-21
21:48

Paolo60 Junior

Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.

Komentarz: Paolo60
2023-12-17
07:49

KamilB. Generał

KamilB.
👎

Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.

Komentarz: KamilB.

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl