Zestawy | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
Aktualizacja:
Zestawy
Zestaw Wodziwoja
Głowa | Hełm Crag Hacka |
Szyja | Amulet Jaguara |
Ramiona | Kościane Naramienniki |
Tors | Zbroja Barbarzyńcy |
Dłonie | Rękawice Chana |
Prawa ręka | Kusza Pirata |
2 części zestawu:
+1 do podstawowych obrażeń zadawanych przez sojusznicze stworzenia strzelające.
4 części zestawu:
+10 do Przeznaczenia.
6 części zestawu:
+4 do Obrony;
+10 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń.
Zestaw Leśnego
Głowa | Czapka Leśnego |
Ramiona | Płaszcz Leśnego |
Tors | Zbroja Leśnego |
Dłonie | Rękawice Leśnego |
Prawa ręka | Łuk Leśnego |
Stopy | Buty Leśnego |
2 części zestawu:
+4 do Ruchu sojuszniczych stworzeń.
4 części zestawu:
+5 do Mocy;
+5 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń.
6 części zestawu:
+6 do Ducha;
+1 do bazowych obrażeń sojuszniczych stworzeń.
Zestaw Wielkiego Lisza
Szyja | Klepsydra Porządku |
Ramiona | Płaszcz Lisza |
Tors | Ornat Nekromanty |
Dłonie | Pierścień Nieskruszonego |
Lewa ręka | Księga Ostatniego Namaszczenia |
Stopy | Buty Żywego trupa |
2 części zestawu:
-5 do Inicjatywy dla stworzeń strzelających wroga.
4 części zestawu:
-10 do Morale dla stworzeń wroga.
6 części zestawu:
+6 do Magii.
Zestaw Sędziego
Głowa | Doskonała Korona Sędziego |
Szyja | Księżycowy Talizman |
Ramiona | Płaszcz Sędziego |
Tors | Szata Sędziego |
Lewa ręka | Kodeks Sędziego |
Stopy | Sandały Sędziego |
2 części zestawu:
+40 do maksymalnej many.
4 części zestawu:
+4 do Obrony.
6 części zestawu:
+6 do Magii;
+5 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń.
Zestaw Uświęcony
Tors | Królewska Zbroja |
Prawa ręka | Niebiański Kostur |
Lewa ręka | Czub Odwagi |
Lewa ręka | Niebiańska Tarcza |
Lewa ręka | Tarcza Białego Wilka |
Stopy | Sandały Błogosławionego |
2 części zestawu:
250 sztuk złota dziennie.
Zestaw Bitewny Gryfa
Ramiona | Opończa Gryfa |
Tors | Kryza Gryfa |
Prawa ręka | Niezłomność Gryfa |
Stopy | Szpony Gryfa |
2 części zestawu:
+10% więcej zdobywanego doświadczenia.
3 części zestawu:
+1 do Mocy;
+1 do Obrony;
+1 do Magii;
+1 do Ducha.
4 części zestawu:
Leczy i wskrzesza do 1320 punktów Zdrowia wybranego stworzenia. Wybrane stworzenie leczy i wskrzesza 120 punktów Zdrowia sąsiadujących z nim sojuszniczych stworzeń przez 3 tury.
Zestaw Zabójcy
Głowa | Maska Zabójcy |
Szyja | Fiolka Trucizny |
Ramiona | Płaszcz Ciemności |
Dłonie | Rękawica Zabójcy |
Prawa ręka | Ostrze Zabójcy |
Stopy | Buty Zabójcy |
2 części zestawu:
-1 do Zdrowia stworzeń wroga.
4 części zestawu:
+3 do Mocy;
-1 do podstawowych obrażeń stworzeń wroga.
6 części zestawu:
+3 do Przeznaczenia;
+5 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń.
Zestaw Strażnika
Głowa | Hełm Strażnika |
Ramiona | Naramienniki Strażnika |
Tors | Napierśnik Strażnika |
Dłonie | Rękawice Strażnika |
Lewa ręka | Tarcza Lwa |
Stopy | Buty Strażnika |
2 części zestawu:
+1 do Zdrowia sojuszniczych stworzeń.
4 części zestawu:
+2 do Mocy;
+5 do Przywództwa.
6 części zestawu:
+4 do Obrony;
+2 do Zdrowia sojuszniczych stworzeń.
Zestaw Błogosławieństwa Smoków
Szyja | Smocze Serce |
Ramiona | Płaszcz Arkatha |
Ramiona | Płaszcz Elratha |
Ramiona | Płaszcz Shalassy |
Ramiona | Płaszcz Ylatha |
Ramiona | Płaszcz Sylanny |
Ramiona | Płaszcz Malassy |
Tors | Zbroja ze Smoczej Łuski |
Prawa ręka | Wola Ashy |
Prawa ręka | Smoczy Jęzor Ognia |
Lewa ręka | Smocza Tarcza |
2 części zestawu:
+2 do Magii.
Zestaw Krasnoludzki
Ramiona | Krasnoludzkie Naramienniki |
Dłonie | Pierścień Chyżości |
Prawa ręka | Krasnoludzki Tasak |
Prawa ręka | Zapiski Mechanika |
Prawa ręka | Krasnoludzka Kusza |
Lewa ręka | Krasnoludzka Tarcza |
Lewa ręka | Krasnoludzki Kilof |
Lewa ręka | Kryształowa Soczewka |
2 części zestawu:
+2 do Obrony.
Zestaw Elficki
Głowa | Korona Wszystkowidzenia |
Szyja | Amulet Zdrowia |
Dłonie | Bransoleta Druida |
Dłonie | Pierścień Zwinności |
Prawa ręka | Łuk z Rogu Jednorożca |
Prawa ręka | Miecz Cierni |
Prawa ręka | Mściciel |
Lewa ręka | Sakiewka Niewyczerpanego Złota |
Lewa ręka | Święte Ziarno |
Stopy | Elfie Buty |
Stopy | Buty Wędrowca |
2 części zestawu:
+5 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń.
Zestaw Kuźni Krwi
Głowa | Kryształowy Diadem |
Głowa | Magiczny Diadem |
Głowa | Korona Wytrwałości |
Szyja | Naszyjnik Życiodajnej Krwi |
Szyja | Naszyjnik Strumienia |
Ramiona | Naramienniki Ambasadora |
Dłonie | Pierścień Zaklinania |
Dłonie | Pierścień Żywiołów |
Prawa ręka | Kostur Lyre |
Lewa ręka | Gwiezdny Kamień |
2 części zestawu:
4 punkty many dziennie.
Zestaw Skarbu Shantiri
Głowa | Maska Tkacza Cierni |
Głowa | Hełm Shantiri |
Tors | Zbroja Shantiri |
Tors | Zbroja Zapomnianego Bohatera |
Dłonie | Pierścień Przyśpieszenia |
Lewa ręka | Przeklęte Kości |
Lewa ręka | Róg Obfitości |
Stopy | Legendarne Buty |
2 części zestawu:
10% więcej zdobywanego doświadczenia.
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Artefakty
- Głowa | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Ramiona | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Tors | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Prawa Ręka | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Lewa Ręka | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Stopy | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Dłonie | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Szyja | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Zestawy | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Artefakty
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
