Przystań - Rozwój miasta | Przystań w Might & Magic Heroes VII
Aktualizacja:
Rozbudowa miast Przystani jest zróżnicowana pod względem potrzebnych zasobów. Ilość koniecznego drewna oraz rudy stoi na podobnym poziomie. To samo tyczy się surowców specjalnych, wśród których nie możemy wyróżnić żadnego dominującego. Przystań nie posiada budynków dających nam specjalne opcje i możliwości.

Poniżej zostanie przedstawiona lista przedstawiająca sugerowaną kolejność wznoszenia 14 kolejnych budynków w twoim mieście. Liczba obiektów jest dużo większa, jednak najbardziej kluczowe są pierwsze dwa tygodnie gry. Nie w każdym przypadku, głównie z powodu braku surowców, będziesz mógł wznieść budynki w dokładnie takiej kolejności. Niewielkie odstępstwo od tej listy nie oznacza błędnego rozwoju twojego miasta.
Kolejność | Nazwa | Opis |
1 | Aula Bohaterów | Umożliwia rekrutację nowych i pokonanych bohaterów. |
2 | Koszary | Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 21 Gwardzistów na tydzień. |
3 | Rada Miasta | Dostarcza dodatkowe 500 sztuk złota dziennie. |
4 | Leże Bestii | Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 10 Wilkorów na tydzień. |
5 | Wieża Kusznicza | Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 20 Kuszników na tydzień. |
6 | Gildia Magii - poziom 1. | Daje temu miastu 5 losowe zaklęcia poziomu 1. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
7 | Konwent Elratha | Produkcja jednostki specjalnej. Pozwala na kupowanie Sióstr Uzdrowicielek. |
8 | Stajnie Konnicy | Odwiedzający bohaterowie dostają +5 do Ruchu aż do końca tygodnia. |
9 | Ratusz | Dostarcza dodatkowe 1000 sztuk złota dziennie. |
10 | Chór Wiernych | Zaklęcia Magii Światła rzucane przez twoich bohaterów znajdujących się w strefie wpływów tego miasta są rzucane na wyższym o jeden poziom. |
11 | Opactwo | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 5 Kapelanów na tydzień. |
12 | Tereny Szkoleniowe | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 2 Kawalerów na tydzień. |
13 | Wieża Obserwacyjna | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 5 Strażników na tydzień. |
14 | Targowisko | Pozwala na handel surowcami. |
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
