Akademia - Bohaterowie i specjalizacje | Akademia w Might & Magic Heroes VII
Aktualizacja:
Grając Akademią podczas potyczek lub gry wieloosobowej możemy wybrać na początek jednego z dwunastu różnych bohaterów. Każdy z nich posiada inną zdolność specjalną. Można jednak uogólnić, że wszystkie one wiążą się w jakimś stopniu z rekrutacją dodatkowych jednostek lub wzmocnieniem jeden ze szkół magii.
Bardzo pozytywnie na tle wszystkich bohaterów wyróżnia się Yasir, który ze zdolnością Królewski Skarbiec dostarcza nam 350 sztuk złota dziennie. Jest to ogromna pomoc na początku rozgrywki, gdy nie posiadamy jeszcze ani rozwiniętego miasta, ani zbyt wielu kopalni. Drugim godnym polecenia herosem jest Masfar. Pozwala nam on na rekrutację kilku dodatkowych jednostek, które z pewnością przydadzą się na początku gry.
Bohater | Specjalizacja | Opis |
![]() Aali
| ![]() Oświecenie
| Bohater zaczyna z umiejętnością Wcielenie Cnót na poziomie nowicjusza i zdolnością Oświecony Przywódca. |
![]() Tanis
| ![]() Adept Czasu
| Bohater zaczyna z umiejętnością Magia Pierwotna na poziomie nowicjusza i zaklęciem Ster Czasu. Zaklęcie jest rzucane o jeden poziom wyżej, niż aktualny poziom tej szkoły |
![]() Solmyr
| ![]() Mistrz Łańcucha Błyskawic
| Bohater rozpoczyna z czarem Łańcuch Błyskawic na poziomie nowicjusza oraz bonusem +3 do Magii podczas rzucania. |
![]() Asad
| ![]() Oficer Rakszasów
| Zarządca: +1 do przyrostu Rakszasów i Rakszasów Radżów w strefie wpływów tego miasta. |
![]() Gloria
| ![]() Mistrz Magii Ognia
| Bohater ma +6 Magii, gdy rzuca zaklęcia Magii Ognia. |
![]() Johari
| ![]() Mistrz Puszkarstwa
| Bohater zaczyna z jednostką specjalną, umiejętnością Sztuka Wojenna na poziomie nowicjusza i ze zdolnością Zwiększona Wytrzymałość. |
![]() Masfar
| ![]() Ojciec Golemów
| Zarządca: +3 przyrostu Golemów i Golemów Piaskowcowych w strefie wpływów tego miasta. +6 przyrostu Gargulców i Obsydianowych Gargulców w strefie wpływów tego miasta. |
![]() Minasli
| ![]() Mistrz Magii Wody
| Bohater ma +6 Magii, gdy rzuca zaklęcia Magii Wody. |
![]() Mirym
| ![]() Obrońca
| Bohater zaczyna z umiejętnością Obrona na poziomie nowicjusza i zdolnością Obrońca Miasta. |
![]() Saabira
| ![]() Przywódca Kabirów
| Zarządca: +8 do przyrostu Kabirów i Mistrzów Kabirów w strefie wpływów tego miasta. |
![]() Theodorus
| ![]() Poskramiacz Uczniów
| Zarządca: +2 do przyrostu Uczniów i Czeladników w strefie wpływów tego miasta. |
![]() Yasir
| ![]() Królewska sakwa
| Bohater daje swojemu królestwu 350 sztuk złota dziennie. |
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
























