Poziom 9 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
Aktualizacja:
Poziom 9
Budowa | Opis | |
![]() Ratusz
| Wymagania: Rada Miasta Koszt: 5000 złota | Dostarcza dodatkowe 1000 sztuk złota dziennie. |
![]() Gildia Magii - poziom 4.
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 3. Koszt: 500 złota 2 drewna 2 rudy 5 kryształów smoczej krwi 5 gwiezdne srebro 5 smoczej stali 5 cieniostali | Daje temu miastu 1 losowe zaklęcie poziomu 4. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
![]() Świątynia Namtaru
| Wymagania: Gniazdo Namtaru Umocnienia poziom 2 Koszt: 500 złota 10 rudy | Podczas oblężeń miasto dysponuje 2 wieżami. |
![]() Grobowiec Zarazy
| Koszt: 2500 złota 5 drewna 5 kryształów smoczej krwi | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 5 Lamasu na tydzień. |
![]() Katakumby Zarazy
| Wymagania: Grobowiec Zarazy Koszt: 3500 złota 5 drewno 5 gwiezdne srebro | Ulepszenie elitarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Lamasu do Lamasu Plagi. |
![]() Gildia Złodziei
| Wymagania: Umocnienia poziom 2 Koszt: 500 złota 5 drewna Uniemożliwia budowę Fosy | Daje możliwość kupowania informacji o twoich przeciwnikach. |
![]() Fosa
| Wymagania: Umocnienia poziom 2 Koszt: 500 złota 2 drewna Uniemożliwia budowę Gildii Złodziei | Daje miastu fosę na czas oblężeń. |
![]() Sepulchrum
| Koszt: 3500 złota 10 drewna 5 rudy | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 5 Liszów na tydzień. |
![]() Mauzoleum
| Wymagania: Sepulchrum Koszt: 5000 złota 5 rudy 5 Gwiezdnego srebra | Ulepszenie elitarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Liszów do Arcyliszów. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Nekropolia - Budynki
- Poziom 1 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 3 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 6 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 9 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 12 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Poziom 15 | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Nekropolia - Budynki specjalne | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII - Budynki
- Nekropolia - Budynki
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.









