Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Wybierając Twierdzę podczas potyczek z komputerem lub w grze wieloosobowej będziesz dysponował na początku przygody jednym z jedenastu bohaterów. Odpowiedni wybór może pomóc ci na początku lub w późniejszej fazie gry. Większość specjalizacji herosów twierdzy skupia się na rekrutacji dodatkowych jednostek, Okrzykach Bojowych lub Magii Powietrza. Jeśli zastanawiasz się jakiego bohatera wybrać, pomyśl nad Yogiem, który posiada zdolność Władca Cyklopów. Jest to bardzo dobry wybór na późniejszy etap gry, gdy Cyklopami będziesz już dysponował. Najważniejsze, że nie jest to zdolność Zarządcy i będziesz mógł normalnie korzystać z bohatera. Pozytywnie wyróżniającymi się bohaterami są także Kente oraz Amari.

Bohater

Specjalizacja

Opis

Kente - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kente
Mistrz Okrzyków Bojowych - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Mistrz Okrzyków Bojowych

Bohater zaczyna z Okrzykami Bojowymi na poziomie nowicjusza i zdolnością Zmiażdżenie.

Amari - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Amari
Adept Piorunów - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Adept Piorunów

Bohater zaczyna z umiejętnością Magia Powietrza na poziomie nowicjusza i zaklęciem Wybuch Błyskawicy.

Zaklęcie jest rzucane o jeden poziom wyżej, niż aktualny poziom tej szkoły.

Anga - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Anga
Mistrz Magii Powietrza - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Mistrz Magii Powietrza

Bohater ma +6 Magii, gdy rzuca zaklęcia Magii Powietrza.

Bilashi - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Bilashi
Odporność na Ból - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Odporność na Ból

Bohater zaczyna z premią +4 do Obrony.

Drakon - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Drakon
Wódz Gnolli - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Wódz Gnolli

Zarządca: +12 do przyrostu Gnolli i Gnolli Łowców w strefie wpływów tego miasta.

Gird - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Gird
Tkacz Zaklęć - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Tkacz Zaklęć

Bohater zaczyna z premią +4 do Magii.

Mistrz Magii Ziemi - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Mistrz Magii Ziemi
Mistrz Magii Ziemi - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Mistrz Magii Ziemi

Bohater ma +6 Magii, gdy rzuca zaklęcia Magii Ziemi.

Kibwe - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kibwe
Adept Kamiennej Skóry - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Adept Kamiennej Skóry

Bohater zaczyna z umiejętnością Magia Ziemi na poziomie nowicjusza i zaklęciem Kamienna Skóra.

Zaklęcie jest rzucane o jeden poziom wyżej niż aktualny poziom tej szkoły.

Reem - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Reem
Wódz Centaurów - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Wódz Centaurów

Zarządca: +3 do przyrostu Centaurów i Centaurów Łupieżców w obszarze kontrolowanym przez miasto.

Shani - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Shani
Generał Orków - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Generał Orków

Zarządca: +6 do przyrostu Siepaczy i Miażdżycieli w strefie wpływów tego miasta.

Yog - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Yog
Władca Cyklopów - Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Bohaterowie i specjalizacje | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Władca Cyklopów

+8 do Ataku i +8 do Obrony dla Cyklopów i Oszalałych Cyklopów.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2017-07-09
18:00

Jas125 Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?

Komentarz: Jas125
2017-08-21
18:54

lizak18 Junior

mi też :( i co dalej

Komentarz: lizak18
2017-08-21
22:24

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Grac od nowa:)

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
01:31

lizak18 Junior

3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.

Komentarz: lizak18
2017-08-22
05:35

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
10:37

lizak18 Junior

tak na uPlay

Komentarz: lizak18
2019-04-26
20:15

redis Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?

Komentarz: redis
2019-05-05
15:33

PiotrHolandia Junior

Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??

Komentarz: PiotrHolandia
2020-03-21
21:48

Paolo60 Junior

Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.

Komentarz: Paolo60
2023-12-17
07:49

KamilB. Generał

KamilB.
👎

Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.

Komentarz: KamilB.

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl