Poziom 3 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Poziom 3

 

Budowa

Opis

Rada Miasta - Poziom 3 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Rada Miasta

Wymagania:

Rada Osady

Koszt:

2000 złota

Dostarcza dodatkowe 500 sztuk złota dziennie.

Teatr Zaklęć - Poziom 3 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Teatr Zaklęć

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 1.

Koszt:

1000 złota

5 drewna

Uniemożliwia budowę Gildii Złodziei

Pozwala twoim bohaterom na nałożenie dwóch negatywnych efektów magicznych na dwa losowe wrogie stworzenia podczas każdej walki toczącej się w strefie wpływów tego miasta.

Gildia Złodziei - Poziom 3 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Gildia Złodziei

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 1.

Koszt:

500 złota

5 cieniostali

Uniemożliwia budowę Teatru Zaklęć

Daje możliwość kupowania informacji o twoich przeciwnikach.

Portal Miejski - Poziom 3 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Portal Miejski

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 2.

Koszt:

500 złota

2 drewna

2 rudy

2 Kryształy Smoczej Krwi

Wszyscy bohaterowie odwiedzający miasto otrzymują zaklęcie Natychmiastowy Powrót.

Pozwala bohaterom, którzy posiadają to zaklęcie na powrót do tego miasta, jeśli jest najbliższym dostępnym miastem.

Gildia Magii - poziom 2. - Poziom 3 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Gildia Magii - poziom 2.

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 1.

Koszt:

500 złota

2 drewna

2 rudy

1 Gwiezdne Srebro

1 kryształ smoczej krwi

1 Smocza Stal

1 Cieniostal

Daje temu miastu 4 losowe zaklęcia poziomu 2.

Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania.

Kuźnia Kabirów - Poziom 3 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kuźnia Kabirów

Wymagania:

Kamienny Gzyms

Ognista Jaskinia

Koszt:

1300 złota

5 rudy

Ulepszenie podstawowego siedliska.

+18 Gargulców lub Obsydianowych Gargulców na tydzień.

Zbiornik z Surowcami - Poziom 3 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Zbiornik z Surowcami

Wymagania:

Targowisko

Koszt:

3000 złota

2 drewna

2 rudy

Uniemożliwia budowę Skupu Artefaktów

Codziennie daje losowo 1 sztukę rzadkiego surowca: smoczej stali, kryształów smoczej krwi, cieniostali, gwiezdnego srebra.

Skup Artefaktów - Poziom 3 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Skup Artefaktów

Wymagania:

Targowisko

Koszt:

2000 złota

2 cieniostali

Uniemożliwia budowę Zbiornika z Surowcami

Umożliwia zamianę artefaktów na surowce.

Ognista Jaskinia - Poziom 3 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Ognista Jaskinia

Wymagania:

Warsztat

Koszt:

1500 złota

5 rudy

Podstawowe siedlisko.

Umożliwia werbowanie 15 Kabirów na tydzień.

Ognista Jama - Poziom 3 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Ognista Jama

Wymagania:

Ognista Jaskinia

Koszt:

800 złota

2 kryształy smoczej krwi

Ulepszenie podstawowego siedliska.

Umożliwia werbowanie i ulepszanie Kabirów do Mistrzów Kabirów.

Tajemna Biblioteka - Poziom 3 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Tajemna Biblioteka

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 1.

Koszt:

500 złota

1 kryształ smoczej krwi

1 cieniostal

1 smocza stal

1 gwiezdne srebro

Dodaje do Gildii Magii po dwa zaklęcia poziomów 1. oraz 2. oraz po jednym zaklęciu poziomów 3. oraz 4.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2017-07-09
18:00

Jas125 Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?

Komentarz: Jas125
2017-08-21
18:54

lizak18 Junior

mi też :( i co dalej

Komentarz: lizak18
2017-08-21
22:24

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Grac od nowa:)

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
01:31

lizak18 Junior

3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.

Komentarz: lizak18
2017-08-22
05:35

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
10:37

lizak18 Junior

tak na uPlay

Komentarz: lizak18
2019-04-26
20:15

redis Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?

Komentarz: redis
2019-05-05
15:33

PiotrHolandia Junior

Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??

Komentarz: PiotrHolandia
2020-03-21
21:48

Paolo60 Junior

Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.

Komentarz: Paolo60
2023-12-17
07:49

KamilB. Generał

KamilB.
👎

Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.

Komentarz: KamilB.

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl