Lochy - Rozwój miasta | Loch w Might & Magic Heroes VII
Aktualizacja:
Rozwój miast Lochów opiera się w głównej mierze na rudzie. Widoczne jest to szczególnie na wyższych poziomach budynków. Postaraj się więc w pierwszej kolejności zająć na mapie świata kopalnie produkujące właśnie rudę. Najczęściej wykorzystywanym surowcem specjalnym będzie natomiast Cieniostal. Lochy posiadają budynek specjalny, którzy umożliwia im sprzedawanie oraz kupowanie artefaktów.

Poniżej zostanie przedstawiona lista przedstawiająca sugerowaną kolejność wznoszenia 14 kolejnych budynków w twoim mieście. Liczba obiektów jest dużo większa, jednak najbardziej kluczowe są pierwsze dwa tygodnie gry. Nie w każdym przypadku, głównie z powodu braku surowców, będziesz mógł wznieść budynki w dokładnie takiej kolejności. Niewielkie odstępstwo od tej listy nie oznacza błędnego rozwoju twojego miasta.
Kolejność | Nazwa | Opis |
1 | Aula Bohaterów | Umożliwia rekrutację nowych i pokonanych bohaterów. |
2 | Arena Cienia | Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 19 Prześladowców na tydzień. |
3 | Rada Miasta | Dostarcza dodatkowe 500 sztuk złota dziennie. |
4 | Kamienne Łoże | Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 9 Troglodytów na tydzień. |
5 | Sale Niewidzialnej Dłoni | Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 20 Zabójców na tydzień. |
6 | Targowisko | Pozwala na handel surowcami. |
7 | Gildia Magii - poziom 1. | Daje temu miastu 5 losowych zaklęć poziomu 1. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
8 | Chthoniańskie łoże | Produkuje 2 sztuki rudy dziennie. |
9 | Ratusz | Dostarcza dodatkowe 1000 sztuk złota dziennie. |
10 | Kuźnia Wędrowców | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 4 Wędrowców na tydzień. |
11 | Gildia Magii - poziom 2. | Daje temu miastu 4 losowe zaklęcia poziomu 2. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
12 | Labirynt | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 2 Minotaurów na tydzień. |
13 | Jezioro Uciszonych Głosów | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 5 Meduz na tydzień. |
14 | Gildia Złodziei | Daje możliwość kupowania informacji na temat twoich przeciwników. |
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
