Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII
Aktualizacja:
Gwardzista / Legionista
![]() Gwardzista
| ![]() | Koszt: 43 złota |
![]() Legionista
| ![]() | Koszt: 56 złota |
![]() | Tarcze | Sąsiadujące stworzenia otrzymują tylko połowę obrażeń w walce wręcz i od trafień z dystansu, a Legionista odnosi 25% ran. |
Kusznik / Strzelec Wyborowy
![]() Kusznik
| ![]() | Koszt: 45 złota |
![]() Strzelec Wyborowy
| ![]() | Koszt: 59 złota |
![]() | Przeszywający Strzał | To stworzenie strzela do wszystkich jednostek znajdujących się w linii. |
Kawaler / Kirasjer
![]() Kawaler
| ![]() | Koszt: 1300 złota |
![]() | Szarża | Stworzenie atakuje z +1 do Ataku za każde pole pokonane przed atakiem. |
![]() Kirasjer
| ![]() | Koszt: 1690 złota |
![]() | Szarża | Stworzenie atakuje z +1 do Ataku za każde pole pokonane przed atakiem. |
![]() | Uderzenie | Trafienia krytyczne tego stworzenia nie mogą spotkać się z odwetem, a zaatakowany przeciwnik zostaje obezwładniony do końca jego następnej tury. |
Wilkor / Srebrnogrzbiet
![]() Wilkor
| ![]() | Koszt: 110 złota |
![]() | Nieskończone Odwety | Stworzenie zawsze wykonuje odwet, jeśli ma ku temu okazję. |
![]() Srebrnogrzbiet
| ![]() | Koszt: 143 złota |
![]() | Nieskończone Odwety | Stworzenie zawsze wykonuje odwet, jeśli ma ku temu okazję. |
![]() | Dzika Szarża | Stworzenie atakuje cel bez ograniczenia zasięgiem Ruchu, a cel nie może przeprowadzić odwetu. Trafia z +5 do Ataku, ale jego Obrona zostaje zmniejszona do 0 do końca jego następnej tury. Raz na walkę. |
Strażnik / Arbiter
![]() Strażnik
| ![]() | Koszt: 400 złota |
![]() | Okazja do Odwetu | Stworzenie otrzymuje darmową możliwość odwetu na sąsiadującym wrogu, który zaatakował inną sojuszniczą jednostkę. |
![]() Arbiter
| ![]() | Koszt: 520 złota |
![]() | Okazja do Odwetu | Stworzenie otrzymuje darmową możliwość odwetu na sąsiadującym wrogu, który zaatakował inną sojuszniczą jednostkę. |
![]() | Rozpłatanie | Stworzenie zawsze trafia dwa razy. Zaatakowani przeciwnicy mają możliwość dokonania odwetu po pierwszym trafieniu. |
Kapelan / Przeor
![]() Kapelan
| ![]() | Koszt: 400 złota |
![]() | Aura Oczyszczenia | Stworzenie i sąsiadujące z nim sojusznicze jednostki mają +4 do Obrony i na początku własnej tury tracą losowo wybrany negatywny efekt magiczny. |
![]() Przeor
| ![]() | Koszt: 520 złota |
![]() | Aura Oczyszczenia | Stworzenie i sąsiadujące z nim sojusznicze jednostki mają +4 do Obrony i na początku własnej tury tracą losowo wybrany negatywny efekt magiczny. |
![]() | Odwet Dystansowy | Stworzenie zaatakowane z dystansu może wykonać odwet strzelając, pod warunkiem, że nie walczy wręcz. |
Serafin / Niebianin
![]() Serafin
| ![]() | Koszt: 5500 złota, 1 Kryształ Smoczej Krwi |
![]() | Aura Czystości | Stworzenie i sąsiadujące z nim sojusznicze jednostki nie mogą otrzymać negatywnych statusów magicznych. |
![]() Niebianin
| ![]() | Koszt: 7150 złota, 1 Smocza Stal, 2 Kryształy Smoczej Krwi |
![]() | Aura Czystości | Stworzenie i sąsiadujące z nim sojusznicze jednostki nie mogą otrzymać negatywnych statusów magicznych. |
![]() | Wskrzeszenie | Leczy i wskrzesza sojusznicze stworzenie, przywracając mu 50 Zdrowia (Nie działa na Nieumarłych i Konstrukty). |
Landsknecht / Mistrz Miecza
![]() Landsknecht
| ![]() | Koszt: 5500 złota, 1 Gwiezdne Srebro |
![]() | Nieugiętość | Stworzenie jest odporne na negatywne efekty umysłowe: nie może spaść jego Morale, nie działa na nie Hipnoza i ignoruje Oblicze Grozy, gdy jest atakowane. |
![]() Mistrz Miecza
| ![]() | Koszt: 7150 złota, 2 Gwiezdne Srebro, 1 Cieniostal |
![]() | Nieugiętość | Stworzenie jest odporne na negatywne efekty umysłowe: nie może spaść jego Morale, nie działa na nie Hipnoza i ignoruje Oblicze Grozy, gdy jest atakowane. |
Jednostki Specjalne
![]() Balista Przystani
| ![]() | Koszt: 1000 złota |
![]() Siostra Uzdrowicielka
| ![]() | Koszt: 500 złota |
![]() | Leczenie | Leczy wskazane sojusznicze stworzenie przywracając mu 20 Zdrowia (Nie działa na Nieumarłych i Konstrukty). Perfekcyjna Sztuka Wojenna odblokowuje działanie: Siostra Uzdrowicielka również wskrzesza poległe stworzenia. |
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
























































