Prawość | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
Aktualizacja:
Prawość
Prawość jest "drzewkiem" umiejętności zarezerwowanym dla bohaterów Przystani. Skupia się ono przede wszystkim na zwiększaniu Morale sojuszniczych jednostek, dzięki czemu skuteczniej walczą. Drzewko sprawdzi się dobrze przy podstawowej rozgrywce, skupiającej się przede wszystkim na bezpośrednich atakach jednostkami. Dobrze komponuje się z umiejętnościami z drzewka Sztuki Wojennej.
Na poziomie nowicjusza musisz obowiązkowo wybrać Prawość Nowicjusz, natomiast jako dodatkową umiejętność zastanów się nad W Jedności Siła lub Siostrami Miłosierdzia. Na poziomie drugim, poza obowiązkowym Prawość Ekspert wybierz Prawa Sprawiedliwość. Poziom Arcymistrza rozwijaj tylko i wyłącznie jeśli chcesz się skupić na taktycznym aspekcie bitew.
Nowicjusz
Nazwa | Opis | |
![]() | Prawość Nowicjusz | Gdy tylko sojusznicze stworzenie ma wysokie Morale, wszystkie pozostałe stworzenia sojusznicze otrzymują +2 do Morale aż do chwili, gdy będą posiadały wysokie Morale. Ten efekt może się nakładać. |
![]() | Siostry Miłosierdzia | Siostra Uzdrowicielka w każdej swojej turze leczy dwukrotnie. Cel drugiego zaklęcia leczącego jest wybierany na nowo. |
![]() | W Jedności Siła | Sąsiadujące stworzenia sojusznicze otrzymują +1 do Obrony. |
![]() | Skoordynowane Działania | Jeśli oddział wroga ginie, kolejne stworzenie sojusznicze ma wysokie morale. Jeśli inne stworzenie sojusznicze stanie się aktywne wcześniej (ze względu na zmianę Inicjatywy), nie dostaje się pod wpływ tej zdolności. |
Ekspert
Nazwa | Opis | |
![]() | Prawość Ekspert | Premia do Morale ze względu na Prawość zwiększona jest dodatkowo o +2. |
![]() | Błogosławione Słowa | Gdy tylko na sojusznicze stworzenie zostaje rzucone pozytywne zaklęcie, stworzenie to otrzymuje +10 do Morale aż do chwili, gdy ma wysokie morale. Ten efekt może się nakładać. |
![]() | Prawa Sprawiedliwość | Stworzenia sojusznicze przeprowadzają ataki odwetowe, mając bonus +6 do Ataku. |
Mistrz
Nazwa | Opis | |
![]() | Prawość Mistrz | Premia do Morale ze względu na Prawość zwiększona jest dodatkowo o +2. |
![]() | Braterstwo Broni | Gdy tylko sojusznicze stworzenie ma wysokie morale, wszystkie pozostałe stworzenia sojusznicze sąsiadujące z nim otrzymują +10 do Morale aż do chwili, gdy mają wysokie morale. Ten efekt może się nakładać. |
Arcymistrz
Nazwa | Opis | |
![]() | Seria Zwycięstw | Sojusznicze stworzenia zadają 75% obrażeń i mają 75% Ruchu podczas tur morale, zamiast połowy obrażeń i Ruchu. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Umiejętności
- Całun Malassy | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Dyplomacja | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Ekonomia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Krwawy Szał | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ciemności | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ognia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Pierwotna | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Światła | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Wody | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Powietrza | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Magia Ziemi | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Metamagia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Nekromancja | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Obrona | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Ofensywa | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Okrzyki Bojowe | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Eksploracja | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Prawość | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Przeznaczenie | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Przywództwo | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Sztuka Wojenna | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Wcielenie Cnót | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Zemsta Natury | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII
- Umiejętności
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










