Głowa | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
Aktualizacja:
Głowa
Pomniejsze artefakty
Nazwa | Opis / Zestaw | |
![]() | Kryształowy Diadem | +2 do Ducha; Zestaw Kuźni Krwi. |
![]() | Czapka Odkrywcy | Zwiększa pole widzenia bohatera o 2. |
![]() | Hełm Gladiatora | - 5 do Morale dla stworzeń wroga. |
![]() | Maska Zabójcy | -5 do Morale dla stworzeń wroga; Zestaw Zabójcy. |
![]() | Korona Wszystkowidzenia | Zwiększa pole widzenia bohatera o 1; Zwiększa zdobywane doświadczenie o 5%. |
Wielkie Artefakty
Nazwa | Opis / Zestaw | |
![]() | Czapka Leśnego | +2 do Obrony; Zwiększa pole widzenia bohatera o 1; Zestaw Leśnego. |
![]() | Magiczny Diadem | +2 do Ducha; Koszt many dla wszystkich zaklęć jest zmniejszony o 1; Zestaw Kuźni Krwi. |
![]() | Maska Szamana | +5 do Morale; Raz na bitwę pozwala rzucić zaklęcie Podmuch Wiatru. |
![]() | Czapka Zwiadowcy | Zwiększa pole widzenia bohatera o 4; Raz na bitwę pozwala rzucić zaklęcie Jasnowidzenie Ylatha. |
![]() | Maska Zagłady | -10 do Szczęścia dla wrogich oddziałów. |
![]() | Hełm Władcy Nag | Zwiększa pole widzenia bohatera o 2; Raz na bitwę pozwala rzucić zaklęcie Lodowe Uderzenie. |
![]() | Turban Adaptacji | Bohater otrzymuje premię +1 do Metamagii na starcie każdej tury bitwy; Dostępny tylko dla bohaterów Akademii. |
Relikty
Nazwa | Opis / Zestaw | |
![]() | Hełm Żelaznych Wichrów | +4 do Obrony; +10 do Przywództwa; Zwiększa zdobywane doświadczenie o 10%. |
![]() | Hełm Crag Hacka | +6 do Mocy; +5 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń; Zestaw Wodziwoja. |
![]() | Hełm Shantiri | +2 do Obrony; +10 do Przywództwa; Zwiększa pole widzenia bohatera o 2; Zestaw Skarbu Shantiri. |
![]() | Doskonała Korona Sędziego | +4 do Magii; +4 do Ducha; Zestaw Sędziego. |
![]() | Hełm Strażnika | +10 do Morale; +10 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń; Zestaw Strażnika. |
![]() | Maska Tkacza Cieni | +4 do Magii; Raz na bitwę pozwala rzucić zaklęcie Mroczne Odbicie; Zestaw Skarbu Shantiri. |
![]() | Korona Wytrwałości | Wszystkie pozytywne zaklęcia trwają 2 tury dłużej; +8 punktów many na każdy dzień; Zestaw Kuźni Krwi. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Artefakty
- Głowa | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Ramiona | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Tors | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Prawa Ręka | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Lewa Ręka | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Stopy | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Dłonie | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Szyja | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Zestawy | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Artefakty
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



















