Szyja | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
Aktualizacja:
Szyja
Pomniejsze artefakty
Nazwa | Opis / Zestaw | |
![]() | Kryształowy Naszyjnik | +2 do Magii. |
![]() | Amulet Maskowania | +1 do Obrony; Pozwala rzucić czar Całun Mgły raz na bitwę; Zestaw Strażnika. |
![]() | Amulet Zdrowia | +1 do Zdrowia sojuszniczych stworzeń; Zestaw Elficki. |
Wielkie Artefakty
Nazwa | Opis / Zestaw | |
![]() | Jedność Elratha | +5 do Ducha. |
![]() | Urok Morskiego Elfa | +5 do Obrony. |
![]() | Amulet Jaguara | +4 do Ataku; Zestaw Wodziwoja. |
![]() | Naszyjnik ze Smoczych Kłów | +4 do Magii; Zestaw Błogosławieństwa Smoków. |
![]() | Płonące Oko | +12 do Magii dla zaklęć magii światła. |
![]() | Zasłona Cienia | +12 do Magii dla zaklęć magii ciemności. |
![]() | Szmaragdowy Liść | +12 do Magii dla zaklęć magii ziemi. |
![]() | Kropla Snów | +12 do Magii dla zaklęć magii wody. |
![]() | Nieskazitelne Tchnienie | +12 do Magii dla zaklęć magii powietrza. |
![]() | Szkarłatna Iskra | +12 do Magii dla zaklęć magii ognia. |
![]() | Naszyjnik Witalności | +2 do Zdrowia sojuszniczych stworzeń. |
![]() | Amulet Nekromancji | Nekromancja wskrzesza dodatkowe 5% punktów życia; Dostępny tylko dla bohaterów frakcji Nekropolii. |
![]() | Wisior Pierwotnego Szału | +5 do Obrony dla sojuszniczych stworzeń z Szałem Krwi; Dostępny tylko dla bohaterów Twierdzy. |
![]() | Klepsydra Porządku | -10 do Morale wrogich oddziałów; Zestaw Wielkiego Lisza. |
Relikty
Nazwa | Opis / Zestaw | |
![]() | Fiolka Trucizny | -4 do Zdrowia stworzeń wroga; Zestaw Zabójcy. |
![]() | Smocze Serce | +8 do Magii; Zestaw Błogosławieństwa Smoków. |
![]() | Księżycowy Talizman | +4 do Magii; +10 do Przeznaczenia; Zestaw Sędziego. |
![]() | Naszyjnik Życiodajnej Krwi | +4 do Zdrowia sojuszniczych stworzeń; Zestaw Kuźni Krwi. |
![]() | Naszyjnik Strumienia | Bohater zyskuje 1 punkt many za każde 2 punkty many wykorzystane przez przeciwnika; Zestaw Kuźni Krwi. |
- Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
- Artefakty
- Głowa | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Ramiona | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Tors | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Prawa Ręka | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Lewa Ręka | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Stopy | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Dłonie | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Szyja | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Zestawy | Artefakty w Might & Magic Heroes VII
- Artefakty
- Might & Magic: Heroes VII - przewodnik do gry
Komentarze czytelników
Jas125 Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?
lizak18 Junior
3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.
Mutant z Krainy OZ Legend
Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.
redis Junior
To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?
PiotrHolandia Junior
Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??
Paolo60 Junior
Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.
KamilB. Generał
Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






















