Poziom 3 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Poziom 3

 

Budowa

Opis

Rada Miasta - Poziom 3 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Rada Miasta

Wymagania:

Rada Osady

Koszt:

2000 złota

Dostarcza dodatkowe 500 sztuk złota dziennie.

Kantor Werbowników - Poziom 3 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kantor Werbowników

Wymagania:

Koszary

Koszt:

800 złota

Ulepszenie podstawowego siedliska.

+21 Gwardzistów lub Legionistów na tydzień.

Umocnienia poziomu 1. - Poziom 3 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Umocnienia poziomu 1.

Wymagania:

Kowal

Koszt:

800 złota

15 rudy

10 drewna

Otacza miasto murami i bramami, wykorzystywanymi podczas oblężeń oraz strażą lokalną w postaci Strażników i Kuszników.

Konwent Elratha - Poziom 3 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Konwent Elratha

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 1.

Koszt:

500 złota

2 rudy

Produkcja jednostki specjalnej.

Pozwala na kupowanie Sióstr Uzdrowicielek.

Gildia Magii - poziom 1. - Poziom 3 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Gildia Magii - poziom 1.

Koszt:

1000 złota

5 drewna

5 rudy

Daje temu miastu 5 losowe zaklęcia poziomu 1.

Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania.

Stajnie Konnicy - Poziom 3 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Stajnie Konnicy

Koszt:

1000 złota

5 drewna

Odwiedzający bohaterowie dostają +5 do Ruchu aż do końca tygodnia.

Chór Wiernych - Poziom 3 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Chór Wiernych

Koszt:

500 złota

5 drewna

Uniemożliwia budowę Ambasady

Zaklęcia Magii Światła rzucane przez twoich bohaterów znajdujących się w strefie wpływów tego miasta są rzucane na wyższym o jeden poziom.

Ambasada - Poziom 3 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Ambasada

Koszt:

1000 złota

5 rudy

Uniemożliwia budowę Chóru Wiernych

+20% szans na powodzenie podczas negocjacji z armiami neutralnymi w strefie wpływów tego miasta.

Leże Bestii - Poziom 3 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Leże Bestii

Koszt:

1000 złota

5 drewna

Podstawowe siedlisko.

Umożliwia werbowanie 10 Wilkorów na tydzień.

Nora Bestii - Poziom 3 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Nora Bestii

Wymagania:

Leże Bestii

Koszt:

1500 złota

5 rudy

2 cieniostali

Ulepszenie podstawowego siedliska.

Umożliwia werbowanie i ulepszanie Wilkorów do Srebrnogrzbietów.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2017-07-09
18:00

Jas125 Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?

Komentarz: Jas125
2017-08-21
18:54

lizak18 Junior

mi też :( i co dalej

Komentarz: lizak18
2017-08-21
22:24

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Grac od nowa:)

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
01:31

lizak18 Junior

3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.

Komentarz: lizak18
2017-08-22
05:35

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
10:37

lizak18 Junior

tak na uPlay

Komentarz: lizak18
2019-04-26
20:15

redis Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?

Komentarz: redis
2019-05-05
15:33

PiotrHolandia Junior

Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??

Komentarz: PiotrHolandia
2020-03-21
21:48

Paolo60 Junior

Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.

Komentarz: Paolo60
2023-12-17
07:49

KamilB. Generał

KamilB.
👎

Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.

Komentarz: KamilB.

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl