Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Prześladowca / Tropiciel

Prześladowca - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Prześladowca
Koszt: 48 złota - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 48 złota

Tropiciel - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Tropiciel
Koszt: 62 złota - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 62 złota

Przebijający - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Przebijający

Atak dystansowy tego stworzenia ignoruje Obronę celu.

Zabójca / Cień

Zabójca - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Zabójca
Koszt: 45 złota - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 45 złota

Cios w Plecy - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Cios w Plecy

Całkowita premia za oskrzydlenie zostaje zwiększona o 50%.

Cień - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Cień
Koszt: 59 złota - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 59 złota

Cios w Plecy - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Cios w Plecy

Całkowita premia za oskrzydlenie zostaje zwiększona o 50%.

Zatrute Ostrza - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Zatrute Ostrza

Trafione stworzenia otrzymują dodatkowe obrażenia na początku swojej tury. Zaczyna się od 15 obrażeń od Magii Ciemności za każdy Cień, a co turę rosną one o 1 za każdy Cień.

Trwa 5 tur.

Troglodyta / Chthonianin

Troglodyta - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Troglodyta
Koszt: 123 złota - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 123 złota

Ślepe - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Ślepe

Stworzenie jest z natury ślepie, dlatego nie działają na nie efekty oślepiające.

Niewrażliwość na Magię Ziemi - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Niewrażliwość na Magię Ziemi

Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów Magii Ziemi. Ataki wroga zadają połowę obrażeń od Ziemi.

Chthonianin - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Chthonianin
Koszt: 159 złota - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 159 złota

Ślepe - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Ślepe

Stworzenie jest z natury ślepie, dlatego nie działają na nie efekty oślepiające.

Niewrażliwość na Magię Ziemi - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Niewrażliwość na Magię Ziemi

Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów Magii Ziemi. Ataki wroga zadają połowę obrażeń od Ziemi.

Meduza / Meduza Wiedźma

Meduza - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Meduza
Koszt: 400 złota - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 400 złota

Hipnoza - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Hipnoza

Stworzenia trafione krytycznie zostają obezwładnione do końca ich następnej tury albo do chwili otrzymania kolejnych obrażeń.

Meduza Wiedźma - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Meduza Wiedźma
Koszt: 520 złota - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 520 złota

Hipnoza - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Hipnoza

Stworzenia trafione krytycznie zostają obezwładnione do końca ich następnej tury albo do chwili otrzymania kolejnych obrażeń.

Ostrzał w Ruchu - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Ostrzał w Ruchu

Stworzenie może poruszyć się i strzelić, albo strzelić, a potem wykonać ruch.

Minotaur / Minotaur Strażnik

Minotaur - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Minotaur
Koszt: 1300 złota - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 1300 złota

Atak Prewencyjny - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Atak Prewencyjny

Stworzenie wykonuje odwet, zanim zostanie trafione.

Minotaur Strażnik - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Minotaur Strażnik
Koszt: 1690 złota - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 1690 złota

Atak Prewencyjny - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Atak Prewencyjny

Stworzenie wykonuje odwet, zanim zostanie trafione.

Powstrzymanie Odwetu - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Powstrzymanie Odwetu

Stworzenia wroga nie mogą wykonać odwetu po ataku tej jednostki.

Wędrowiec / Bezduszny

Wędrowiec - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Wędrowiec
Koszt: 500 złota - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 500 złota

Niewrażliwość na Magię Ciemności - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Niewrażliwość na Magię Ciemności

Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów Magii Ciemności. Ataki wroga zadają połowę obrażeń od Ciemności.

Konstrukt - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Konstrukt

Stworzenie jest odporne na truciznę, oślepienie, efekty umysłowe i morale. Nie można go wyleczyć ani wskrzesić.

Bezduszny - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Bezduszny
Koszt: 650 złota - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 650 złota

Niewrażliwość na Magię Ciemności - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Niewrażliwość na Magię Ciemności

Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów Magii Ciemności. Ataki wroga zadają połowę obrażeń od Ciemności.

Konstrukt - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Konstrukt

Stworzenie jest odporne na truciznę, oślepienie, efekty umysłowe i morale. Nie można go wyleczyć ani wskrzesić.

Serce Ciemności - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Serce Ciemności

Stworzeni i sąsiadujące z nią sojusznicze jednostki są odporne na Światło, a stojące blisko stworzenia wroga stają się wrażliwe na Ciemność.

Jaskiniowa Hydra / Mroczna Hydra

Jaskiniowa Hydra - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Jaskiniowa Hydra
Koszt: 5500 złota, 1 Kryształ Smoczej Krwi - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 5500 złota, 1 Kryształ Smoczej Krwi

Sześć Głów - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Sześć Głów

Stworzenie trafia wszystkie jednostki wroga sąsiadujące w szerokim kącie z celem.

Mroczna Hydra - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Mroczna Hydra
Koszt: 7150 złota, 1 Gwiezdne Srebro, 2 Kryształy Smoczej Krwi - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 7150 złota, 1 Gwiezdne Srebro, 2 Kryształy Smoczej Krwi

Sześć Głów - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Sześć Głów

Stworzenie trafia wszystkie jednostki wroga sąsiadujące w szerokim kącie z celem.

Drenaż Życia - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Drenaż Życia

Trafienia zadawane przez stworzenie przywracają mu zdrowie równe połowie zadanych obrażeń. Powoduje to także ożywienie zabitych jednostek.

Smok Cienia / Czarny Smok

Smok Cienia - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Smok Cienia
Koszt: 5500 złota, 1 Cieniostal - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 5500 złota, 1 Cieniostal

Niewrażliwość na Magię Ciemności - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Niewrażliwość na Magię Ciemności

Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów Magii Ciemności. Ataki wroga zadają połowę obrażeń od Ciemności.

Wyniszczający Oddech - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Wyniszczający Oddech

Stworzenie zieje we wrogie jednostki stożkiem Magii Ciemności. Trafieni przeciwnicy otrzymują w następnej turze połowę obrażeń z tego ataku, a w kolejnej 25%.

Czarny Smok - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Czarny Smok
Koszt: 7150 złota, 1 Smocza Stal, 2 Cieniostal - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 7150 złota, 1 Smocza Stal, 2 Cieniostal

Wyniszczający Oddech - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Wyniszczający Oddech

Stworzenie zieje we wrogie jednostki stożkiem Magii Ciemności. Trafieni przeciwnicy otrzymują w następnej turze połowę obrażeń z tego ataku, a w kolejnej 25%.

Niewrażliwość na Magię - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Niewrażliwość na Magię

Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów żadnej ze szkół magii. Wszystkie magiczne obrażenia zadawane przez ataki przeciwnika są o połowę mniejsze.

Jednostki Specjalne

Czyhający w Cieniu - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Czyhający w Cieniu
Koszt: 1000 złota - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 1000 złota

Bezimienny - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Bezimienny
Koszt: 500 złota - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 500 złota

Płaszcz Śmierci - Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Płaszcz Śmierci

Nakłada na sojusznicze stworzenie Płaszcz Śmierci. Gdy następnym razem to stworzenie zostanie zaatakowane wręcz, Płaszcz Śmierci zadaje atakującemu 30 punktów obrażeń od Magii Ciemności.

Perfekcyjna Sztuka Wojenna odblokowuje działanie: Płaszcz Śmierci wybucha na koniec rundy bojowej.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2017-07-09
18:00

Jas125 Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. Co za baran wymyśla takie utrudnienia. No i co teraz?

Komentarz: Jas125
2017-08-21
18:54

lizak18 Junior

mi też :( i co dalej

Komentarz: lizak18
2017-08-21
22:24

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Grac od nowa:)

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
01:31

lizak18 Junior

3 razy było podejście i nadal mnie zamyka, zaliczone wszystkie misje, raz pierwsza walka z Jengo postacią Imani, druga próba Reem a i tak mnie zamyka.

Komentarz: lizak18
2017-08-22
05:35

Mutant z Krainy OZ Legend

Mutant z Krainy OZ

Gra oryginalna i zaktualizowana? Mnie dziwia wszelkie takie problemy, nie spotkal mnie ani jeden podczas gry.

Komentarz: Mutant z Krainy OZ
2017-08-22
10:37

lizak18 Junior

tak na uPlay

Komentarz: lizak18
2019-04-26
20:15

redis Junior

To jakaś bzdura. Zamknęło mi bohatera między bramami i nie mogę dostać się do Jengo. No i co teraz? Czy ktoś znalazł rozwiązanie ?

Komentarz: redis
2019-05-05
15:33

PiotrHolandia Junior

Witam.
Ten sam problem posiadam z końcem misji, najpierw mnie zamknęli a potem po użyciu powrotu do miasta nie idzie przejść przez te 2 płoty.
Ktoś coś??

Komentarz: PiotrHolandia
2020-03-21
21:48

Paolo60 Junior

Bramy Jengo. Trzeba oszukać i uruchomić nielegalny teleport. Na tę jedną okazję. Gdzieś znalazłem w sieci jak zmienić odpowiedni plik INI.

Komentarz: Paolo60
2023-12-17
07:49

KamilB. Generał

KamilB.
👎

Poradnik z masa iloscia bledow i glupich podpowiedzi, zwlaszcza jesli chodzi o watek nekropolii.

Komentarz: KamilB.

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl