Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Co wiatry porwały (What the Winds Took) poradnik Torment: Tides of Numenera

Co kryje słój Skoury Bez Twarzy? Słój Żelaznego Wiatru dostaniesz od Skoury. Sprawdź nasz poradnik, aby dowiedzieć się również, jak przywrócić wzrok Skoury.

Ostatnia aktualizacja: 2 marca 2017

Sposób odblokowania: Spotkanie się ze Skourą Bez Twarzy w Starych Kazamatach Niewolników (M17.3).

Obiecaj pomóc Skourze - Co wiatry porwały (What the Winds Took) - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Obiecaj pomóc Skourze

W jednym z pomieszczeń w północnej części Starych Kazamatów Niewolników (M17.3) przebywa Skoura Bez Twarzy. Porozmawiaj z kobietą. W trakcie spotkania odnotujesz, że z racji braku twarzy jest ona niewidoma. Możesz zaoferować jej pomoc w odzyskaniu wzroku i tego dotyczy właśnie opisywane zadanie.

Uwaga - Podczas rozmowy nie próbuj odbierać Skourze słoju z Żelaznym Wiatrem, bo bezpowrotnie zginiesz! Obiekt ten będziesz mógł otrzymać na koniec questu.

Zapłać chirurgom lub stań się ich królikiem doświadczalnym - Co wiatry porwały (What the Winds Took) - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Zapłać chirurgom lub stań się ich królikiem doświadczalnym

Na poszukiwania "uzdrowiciela" dla Skoury udaj się do lokacji Spad Chiurga. Musisz porozmawiać z dwoma chirurgami przebywającymi w południowo-wschodnim narożniku tej miejscówki - Demeray'em i Obervichem (M18.3). Wypytaj się ich w trakcie spotkania na temat możliwych sposobów przywrócenia komuś wzroku. Obiecają oni pomoc w zamian za znalezienie kandydata do przeprowadzanych przez nich eksperymentów. Możesz rozwiązać tę sytuację na dwa główne sposoby:

  • Zapłacić lekarzom 280 błyszków w zastępstwie za odnalezienie dla nich idealnego królika doświadczalnego.
  • Zaoferować siebie w roli kandydata do eksperymentów. W wyniku poddania się ich próbom główny bohater permanentnie utraci 1 punkt zdrowia. Pozytywną wiadomością jest to, że wybór tego wariantu gwarantuje 4 PD.

Niezależnie od wybranego wariantu upomnij się o nagrodę - Oko Obervicha. Z przedmiotem tym możesz już powrócić do Skoury. W nagrodę za przekazanie jej oka otrzymasz 25 PD oraz Słój Żelaznego Wiatru. To przedmiot questowy, który będziesz mógł wykorzystać w głównym zadaniu W głębiny do nakarmienia Paszczy odblokowującej portal do Gardzieli.