Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Siepacz / miażdżyciel | Jednostki w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

Siepacz/miażdżyciel

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

Siepacz - Siepacz / miażdżyciel | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Siepacz
Zew krwi: siła ataku tej jednostki wzrasta o 1 za każdym razem, gdy otrzyma ona obrażenia - Siepacz / miażdżyciel | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Zew krwi: siła ataku tej jednostki wzrasta o 1 za każdym razem, gdy otrzyma ona obrażenia. Efekt kumuluje się do czterech razy i trwa do końca bitwy.

Dziedzictwo demonów: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe 10% obrażeń tej jednostce, posiada ona 10% odporności na magię ognia. Czary lecznicze ze szkoły światła mogą leczyć tę istotę (jeśli należy ona do armii rzucającego czar) lub też zadawać jej obrażenia (jeśli stworzenie walczy przeciwko czarownikowi).

Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji.

130 złota

Jednostka

Statystyki

Atrybuty

Cena

Miażdżyciel - Siepacz / miażdżyciel | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Miażdżyciel
Zew krwi: siła ataku tej jednostki wzrasta o 1 za każdym razem, gdy otrzyma ona obrażenia - Siepacz / miażdżyciel | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Zew krwi: siła ataku tej jednostki wzrasta o 1 za każdym razem, gdy otrzyma ona obrażenia. Efekt kumuluje się do czterech razy i trwa do końca bitwy.

Dziedzictwo demonów: czary ofensywne ze sfery światła zadają dodatkowe 10% obrażeń tej jednostce, posiada ona 10% odporności na magię ognia. Czary lecznicze ze szkoły światła mogą leczyć tę istotę (jeśli należy ona do armii rzucającego czar) lub też zadawać jej obrażenia (jeśli stworzenie walczy przeciwko czarownikowi).

Żywa istota: tę jednostkę można wskrzeszać i leczyć, jest niewrażliwa na efekty nekromancji.

Natarcie: kiedy miażdżyciel atakuje przeciwnika, po kontrataku może zadać drugi cios.

185 złota

Podstawowe jednostki barbarzyńców są znacznie potężniejsze, niż ich odpowiednicy u innych ras; siepacze i miażdżyciele są na to najlepszym dowodem - Siepacz / miażdżyciel | Jednostki w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Podstawowe jednostki barbarzyńców są znacznie potężniejsze, niż ich odpowiednicy u innych ras; siepacze i miażdżyciele są na to najlepszym dowodem. Bardzo duża ilość punktów życia, potężne uderzenie oraz nienajgorszy pancerz - to wszystko czyni z orków prawdziwą awangardę wojsk Twierdzy. Stojący na pierwszej linii frontu, dzicy wojownicy mogą mierzyć się nawet z dużo potężniejszymi przeciwnikami.

Dodatkowo,ogromną zaletą miażdzycieli jest to, że potrafią oni zadawać przeciwnikowi nie jeden, a dwa ciosy pod rząd. Jeżeli zostaną odpowiednio wzmocnieni przy pomocy czarów i umiejętności bohatera, będą w stanie rzucić wyzwanie praktycznie każdemu.