Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Umiejętności | Bohaterowie i ich rozwój | Nekropolia w Might & Magic Heroes VI poradnik Might & Magic: Heroes VI

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Umiejętności

Herosi z Nekropolii znacznie różnią się od swych odpowiedników w innych miastach. Jako, że armie nieumarłych nie posiadają morale, wszelkie umiejętności i czary na nie wpływające są dla nas całkowicie nieprzydatne. Znaczna część truposzy jest ponadto dość odporna na ataki fizyczne - nie musimy więc przejmować się ochroną naszych oddziałów. Co więc powinno być dla nas podstawą? Przede wszystkim: wszystko to, co uprzykrzy życie przeciwnikowi!

Magia ciemności to zdecydowanie najlepszy wybór. Jeżeli podczas tworzenia rozgrywki zdecydowaliśmy się na herosa ze sfery magii, od razu zyskujemy przewagę nad przeciwnikiem. Ulubione czary nekromantów to te, które znacznie zmniejszają statystyki wrogów lub osłabiają ich w inny sposób - czy to zatruwając, czy też w ogóle wyłączając ich z rozgrywki. Czary takie jak osłabienie, agonia czy rozpacz znacznie zaszkodzą przeciwnikowi, jednak dopiero przerażenie, zawładnięcie oraz wysysanie życia pozwolą nam poczuć prawdziwą potęgę nieumarłych. Jeżeli heros przeciwnika również jest magiem, wybijemy mu większość atutów z ręki przy pomocy oczyszczenia - jednego z najsilniejszych czarów w grze.

Czy potrzeba nam czegoś więcej? - Umiejętności | Bohaterowie i ich rozwój | Nekropolia w Might & Magic Heroes VI - Might & Magic: Heroes VI - poradnik do gry
Czy potrzeba nam czegoś więcej?

Oczywiście magowie nekromantów nie mogą zapomnieć o szkole magii pierwotnej- znajdują się w niej umiejętności znacznie wpływające na moc herosów. Tajemna obrona, tajemna moc i synergia magii to podstawa, ale na wyższych poziomach powinniśmy zwrócić też uwagę na zatrzymanie czasu, rozproszenie magii oraz przyśpieszenie - pozwoli nam to z łatwością kontrolować pole bitwy.

Kiedy zdobędziemy już wszystkie te umiejętności i ulepszymy je, możemy zastanowić się nad zdolnościami ze sfery mocy. Najprzydatniejsze będą zdecydowanie defensywa, wybraniec losu, agresywność i zasadzka (przede wszystkim!), chociaż kontratak czy odporność również mogą się przydać. Mimo wszystko, są to jednak fanaberie - sfera magii jest u nekromantów zdecydowanie bardziej opłacalna, dlatego też zawsze powinniśmy wynajmować herosów preferujących różdżkę nad miecz.

Listę wszystkich czarów i umiejętności wraz z ich opisami znajdziecie w podręczniku głównym do gry.