Kroniki Myrtany: Szybka podróż - jak się przemieszczać?
Ta strona poradnika do Kronik Myrtany opisuje sposoby na szybką podróż.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do Kronik Myrtany opisujemy dostępne rodzaje szybkiej podróży. Warto podkreślić, że opcja błyskawicznego przemieszczania się jest w pełni dostępna dopiero od 2 rozdziału. Wtedy to fabularnie opuścicie okolice Silbach i wyruszycie w otwarty świat bez ograniczeń.
Gońcy Araxos
Gońcy Araxos są rozsiani po całym Archolos i łączą najważniejsze miejsca na wyspie. Dzięki nim możecie się dostać w mgnieniu oka tam, gdzie chcecie. Za 10 sztuk złota możecie się wybrać do:
- kopalni królewskiej,
- miasta Archolos,
- winnica Valeria,
- winnicy Rity,
- farmy Bermara,
- obozu węglarzy,
- kopalni Gildii Kupieckiej,
- wioski Silbach.

Przewoźnicy
O ile gońcy Araxos poruszają się po lądzie, tak przewoźnicy oferują podróż łodzią. Jeżeli chcecie się szybko dostać do jakiegoś miejsca położonego na wybrzeżu, to powinniście się udać właśnie do nich. Za 10 sztuk złota zawiozą Was do:
- Ustronia żeglarza,
- lasu w Silbach,
- Bursztynowego Wybrzeża,
- stoczni (miasto Archolos),
- portu (miasto Archolos).

Portale
Portale są rozsiane po całym świecie. Możecie je odkryć podczas eksploracji lub w trakcie wykonywania misji. Poznacie je po czerwonym pentagramie na podłodze. Aby z nich skorzystać należy posiadać odpowiedni kamień teleportacyjny. Jak zdobyć dwa pierwsze dowiecie się na osobnych stronach poradnika: Nikt nie zostaje z tyłu oraz Trzy prace alchemika.
UWAGA
Niestety szybka podróż jest możliwa jedynie z okolic teleportu. Ponadto można się przemieszczać tylko pomiędzy miejscami, do których posiadacie kamienie. Nie wystarczy ich odkryć.

Przewodnicy (prawie szybka podróż)
UWAGA
Nie jest to tradycyjna szybka podróż. Korzystając z usług przewodników nie przeteleportujecie się nagle do celu. Oni nas tam jedynie zaprowadzą, całą drogę musicie odbyć fizycznie.

Przewodnicy to forma podróży zarezerwowana dla miasta Archolos. Jest ono dość duże, szczególnie, jeżeli potrzeba przejść z jednego końca na drugi. Nie znając go dobrze, można czasami się pogubić. Kupno mapy w dużym stopniu niweluje ten problem, ale jeżeli nie chcecie szukać ważnych miejsc samodzielnie, to z pomocą przychodzą przewodnicy. Za niewielką opłatą (5 sztuk złota) zaprowadzą Was do kluczowych lokacji:
- Syreni Lament (Karczma Helgi),
- Pęknięta Struna (Karczma Gerstanda),
- Gildia Kupiecka,
- koszary,
- dzielnica rzemieślników,
- plac targowy,
- plac rybny,
- slumsy,
- stocznia,
- kaplica Adanosa,
- świątynia Innosa,
- brama zachodnia,
- brama wschodnia.
0
Komentarze czytelników
KamilKT1 Junior
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
bozenan Junior
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
Crazy_Men Chorąży

W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
boy3 Legend
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
JustMikael Junior
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.