Kroniki Myrtany: Spotkania (Wilcze leże) - lista wszystkich
Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany nie przedstawia zadania, a listę ciekawych spotkań, które można odbyć w Wilczym leżu.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do Kronik Myrtany możecie przeczytać o ciekawych spotkaniach, jakie możecie odbyć w Wilczym leżu. Nie są to zadania, jednak wciąż możecie za nie dostać nagrody.
Foral
Nagroda: w sumie 600 exp

Aby to spotkanie mogło zadziałać jak powinno, udajcie się do portu w Archolos. Porozmawiajcie tam z szefem stoczni Dackiem. Mężczyznę spotkacie w jego biurze lub przed budynkiem, przy wodzie. Opowie on Wam o swoim synu.
Warto zaznaczyć, że nie musicie do niego wracać, jeżeli już kiedyś odbyliście konwersację z cieślą. Mogło to być nawet kilka rozdziałów temu. Teraz wyruszcie do Wilczego leża.

Jeżeli od razu po przejściu przez bramę do Wilczego leża skręcicie w lewo, to powinniście zobaczyć siedzącego w rogu Forala. Poruszenie tematu jego ojca przyniesie Wam 300 exp.
Udajcie się teraz do stoczni porozmawiać z Dackiem. Mężczyzna się ucieszy na wieść o synu i otrzymacie 300 exp.
Właściwy generał

Idąc główną drogą przez Wilcze leże zatrzyma Was 2 wojowników. Zapytają o to, który generał jest lepszy. Niezależnie od odpowiedzi jeden z nich Was zaatakuje (380 exp).
Porozmawiajcie teraz z drugim Wilczym synem. Jeżeli wcześniej pokonaliście swojego przeciwnika, to otrzymacie 250 exp oraz 2 piwa butelkowe. W przypadku przegranej, otrzymacie tylko 100 exp oraz 2 piwa butelkowe.
Szaleniec

Wespnijcie się na dachy w Wilczym leżu. Po prawej stronie od wejścia, na jednej z półek skalnych znajdziecie Wilczego syna z maską wilka. Jeżeli macie ze sobą zwój przemiany w wilka, to mężczyzna da Wam 250 exp oraz 8 kawałków surowego mięsa wilka.
Pomimo, że rozmowa wskazuje na to, że macie dać zwój wojownikowi, to przedmiot nie zniknie z Waszego ekwipunku.
Próba siły, Krzyk wojownika

Przed siedzibą lorda, za jedną z kolumn jest Wilczy syn. Mężczyzna będzie chciał sprawdzić Waszą siłę i da Wam do potrzymania topór o nazwie Krzyk wojownika:
- jeżeli nie podołacie wyzwaniu, to otrzymacie 50 exp oraz eliksir siły (maks siła +3);
- w przypadku uniesienia broni (potrzebujecie do tego 125 siły) dostaniecie 250 exp oraz Krzyk wojownika (125 obrażenia sieczne, 5 penetracja pancerza, broń dwuręczna).
Pijany Wilczy syn
Nagroda: 6 piw

Przed karczmą możecie spotkać pijanego wilczego syna. Mężczyzna ewidentnie za dużo wypił i odda Wam resztę alkoholu, który mu został (6 piw).
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Wilcze leże i okolice
- Kroniki Myrtany: Wilcze leże i okolice - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Spotkania (Wilcze leże) - lista wszystkich
- Kroniki Myrtany: Krew Myśliwego - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Ostre jak brzytwa - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nocne wycie - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nie zaznasz spokoju - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nie do podźwignięcia - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nowe trunki - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Czas decyzji - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Przełomowe odkrycie - solucja opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Wilczych skór wiele - solucja opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Srebro i stal - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nocny wartownik - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Bestia z Archolos - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Wilcze leże i okolice
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
https://www.gry-online.pl/poradniki/the-chronicles-of-myrtana-archolos/dom-nie-do-poznania/ze1cca6
Zadanie Dom nie do poznanie w kronikach jest zbugowane, zostal 1 dzień do licytacji i nie mogę o tym porozmawiać z nikim. Mam strój i pieniądze, ale Kazeem nie chce gadać.
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
Miałem to samo. Ponowne wczytanie gry mi pomogło, jeśli grasz z pluginami to nie przyspieszaj gry przy cutscence
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
Z tego co pamiętam ziomek jest gdzieś winnicy valeri specjalnie nie ma go tam gdzie był wcześniej ziomeczku :D
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
Cześć, utknąłem na zadaniu "pomoc dla powodzien". Mianowicie nie mam mostu,po prostu się nie renderuje i nie mogę naprawić palików. Proszę pomóżecie bo chciałbym przejść tą grę??
witam, są plany dodania ścieżki strażnika miejskiego?
Kolejna ciekawostka - Po dołączeniu do wodnego kręgu podejdźcie w Silbach do Lokvara a ten was powita i da wam klucz do wcześniej zamkniętego pomieszczenia w swoim domu skąd będziecie mogli zabrać trochę mikstur i wyposażenia.
Dodatkowo Patracjan w świątyni Adanosa do wam +5 do many jeśli pokażecie mu pierścień wodnego kręgu, oraz jeśli poprosicie o uzupełnienie swoich zapasów da wam możliwość kupna smoczego korzenia, eliksiru zręczności, szczawiu królewskiego, eliksiru magicznego i innych ziół i drobiazgów
Podczas końcówki zadania "Zamykamy interes" po tym jak Adelard zrzuci 2 przemytników nie wracajcie przez korytarze, zamiast tego użyjcie mikstury swobodnego spadania i skoczcie na dół aby ograbić 2 przemytników - Getoryk ma 100 szt, złota i trochę innych drobiazgów.
Wracając na dół korytarzami tych ciał już nie ma.
Dlaczego nie ma opisanych zadań dla Straży Miejskiej?
Lucy nie zrobi nam poduszki póki nie będziemy "przyjacielem rodziny" trzeba z Nelsonem zabić cieniostwora
Nowe spotkanie:
W 2 rozdziale, zaraz za tunelem między miastem Archolos a Kopalnią Araxos można spotkać 2 ludzi podających się za strażników miejskich, żądających myta. Po odmowie atakują.
Znalazłem film na YT przedstawiający spotkanie: [link]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
