Kroniki Myrtany: W gorącej wodzie kąpany - solucja, opis przejścia
Na tej stronie poradnika Kroniki Myrtany znajdziecie opis przejścia zadania W gorącej wodzie kąpany.
Aktualizacja:
Na poniższej stronie znajdziecie porady do misji W gorącej wodzie kąpany, będącej częścią rozgrywki moda Kroniki Myrtany. Dowiecie się jak odbyć podróż z ocalałymi i czym skutkuje pozostanie z bratem. Misja rozpocznie się po wylądowaniu na brzegu. Jej celem jest dotarcie do wioski Silbach.
Nagroda i rozpoczęcie zadania
Nagroda: 500 exp lub brak
W gorącej wodzie kąpany polega na dotarciu do pierwszej bezpiecznej przystani na wyspie Archolos - do wioski Silbach. Misja ma dwie ścieżki, które w pewnym stopniu wpłyną na kilka innych zadań pobocznych.
Rozpoczniecie na plaży. Po rozmowie z Jornem macie za nim iść. Po chwili brat zatrzymuje się i poprosi Was, abyście przekonali do pójścia Ezekiela. Możecie mu zagrozić, lub odwołać się do rozsądku i tego, że córka nie chciałaby jego śmierci. Pozostałe opcje spowodują, że mężczyzna pozostanie na brzegu.
UWAGA
Śmierć Ezekiela zablokuje serię zadań dla niego w przyszłości. Dodatkowo utracicie potencjalnego kupca.

Niezależnie od efektu rozmowy wróćcie do brata i biegnijcie za nim. Po chwili dotrzecie do reszty ocalałych i zostanie przed Wami postawiony wybór: pójść z Fabio lub Jornem (niezalecane).
UWAGA
- Niestety z jakiegoś powodu 500 exp za wykonanie zadania W gorącej wodzie kąpany dostaniecie jedynie, jeżeli pójdziecie wraz z ocalałymi i pozwolimy bratu iść samotnie.
- Wybór w tym miejscu zdecyduje o losie Maiwen. Przeżyje ona tylko, jeżeli udacie się z ocalałymi. Ma to wpływ na zadanie Braterska pomoc. Informacje o tym zadaniu znajdziecie na osobnej stronie poradnika.
Podróż z ocalałymi
Jeżeli wybierzecie Fabio oraz resztę ocalałych, udacie się do jaskini. Znajduje się w niej kilka młodych kretoszczurów.

Po pokonaniu ich, Fabio rozkaże Wam iść po chrust. Macie trzy opcje. Możecie po niego pójść, kazać Fabiowi samemu go zebrać (zgodzi się, jeżeli pokonaliście go w walce) lub powiedzieć, żeby poszukał kogoś innego.

Niezależnie od Waszego wyboru, po chwili w jaskini zapali się ognisko, a Fabio upiecze mięso z kretoszczura. Możecie go poprosić o kawałek, jeżeli przynieśliście mu chrust, lub kazaliście mu po niego iść osobiście.
Jaskinia posiada również dwie odnogi. Prawa prowadzi do teleportu (czerwony pentagram na podłodze). Póki co nic z nim nie możecie zrobić, ale znajduje się tam kilka magicznych zwojów. Możecie o tym zameldować Fabio.

Druga ścieżka zaprowadzi Was do jaskini z dwoma goblinami. Nie powinny stanowić większego zagrożenia. Znajdują się tam złoża żelaza, do których warto podejść w przyszłości z kilofem i ulepszoną umiejętnością pozyskiwania zasobów.

Gdy już będziecie gotowi, należy wejść w interakcję z ogniskiem. Obudzi Was atak wygłodniałych topielców. Po ich pokonaniu, pójdźcie za Rupertem do Silbach.
Okazuje się, że Jorn już tam dotarł, a Wy ruszycie na jego spotkanie.
Podróż z bratem (niezalecana)
Alternatywną ścieżką wykonania zadania jest podróż z bratem. Oddzielicie się od reszty ocalałych i podążycie za Jornem. Krewniak poprowadzi Was w kierunku rzeki, a potem wzdłuż niej. Po drodze stoczycie kilka potyczek z wygłodniałymi topielcami, krwiopijcami oraz ścierwojadami. Jeżeli chcecie oszczędzać siły, to możecie pozostawić walkę bratu - jest nieśmiertelny.
Po chwili podróży dotrzecie do chatki. Przed nią stoi topielec. Z jego ciała możecie zebrać klucz.

W budynku jest skrzynia, do której ten klucz pasuje. Znajdziecie w niej krótki łuk i kilka strzał.
UWAGA
Skrzynkę można otworzyć, nawet jeżeli nie udaliście się z Jornem w ramach tego zadania. Wystarczy pójść w dowolnej chwili w to miejsce i zabrać klucz z ciała potwora.

Po przeszukaniu chatki ruszycie w dalszą drogę, aż napotykacie na rzecznych krwiopijców. Po walce z nimi brat poinformuje, że został ranny i to Wy powinniście prowadzić. Brama do wioski jest już niedaleko, wystarczy podążać dalej ścieżką.

Zatrzyma Was strażnik. Na jego pytania musicie odpowiadać do skutku, jeżeli to, co mówicie mu się nie spodoba, konwersacja zacznie się od nowa. Najlepiej wyznać prawdę.
Nieważne, w jaki sposób dotarliście do wioski, Silbach stoi przed Wami otworem.
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania główne
- Kroniki Myrtany: Rozdział 1
- Kroniki Myrtany: Rozdział 1 - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Pod pokładem - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W gorącej wodzie kąpany - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W poszukiwaniu azylu - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Spotkanie po latach - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Braterska pomoc - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Trzeba to rozchodzić - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Lekarstwo dla Jorna - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Bez śladu - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Rozdział 1
- Kroniki Myrtany: Zadania główne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
https://www.gry-online.pl/poradniki/the-chronicles-of-myrtana-archolos/dom-nie-do-poznania/ze1cca6
Zadanie Dom nie do poznanie w kronikach jest zbugowane, zostal 1 dzień do licytacji i nie mogę o tym porozmawiać z nikim. Mam strój i pieniądze, ale Kazeem nie chce gadać.
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
Miałem to samo. Ponowne wczytanie gry mi pomogło, jeśli grasz z pluginami to nie przyspieszaj gry przy cutscence
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
Z tego co pamiętam ziomek jest gdzieś winnicy valeri specjalnie nie ma go tam gdzie był wcześniej ziomeczku :D
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
Cześć, utknąłem na zadaniu "pomoc dla powodzien". Mianowicie nie mam mostu,po prostu się nie renderuje i nie mogę naprawić palików. Proszę pomóżecie bo chciałbym przejść tą grę??
witam, są plany dodania ścieżki strażnika miejskiego?
Kolejna ciekawostka - Po dołączeniu do wodnego kręgu podejdźcie w Silbach do Lokvara a ten was powita i da wam klucz do wcześniej zamkniętego pomieszczenia w swoim domu skąd będziecie mogli zabrać trochę mikstur i wyposażenia.
Dodatkowo Patracjan w świątyni Adanosa do wam +5 do many jeśli pokażecie mu pierścień wodnego kręgu, oraz jeśli poprosicie o uzupełnienie swoich zapasów da wam możliwość kupna smoczego korzenia, eliksiru zręczności, szczawiu królewskiego, eliksiru magicznego i innych ziół i drobiazgów
Podczas końcówki zadania "Zamykamy interes" po tym jak Adelard zrzuci 2 przemytników nie wracajcie przez korytarze, zamiast tego użyjcie mikstury swobodnego spadania i skoczcie na dół aby ograbić 2 przemytników - Getoryk ma 100 szt, złota i trochę innych drobiazgów.
Wracając na dół korytarzami tych ciał już nie ma.
Dlaczego nie ma opisanych zadań dla Straży Miejskiej?
Lucy nie zrobi nam poduszki póki nie będziemy "przyjacielem rodziny" trzeba z Nelsonem zabić cieniostwora
Nowe spotkanie:
W 2 rozdziale, zaraz za tunelem między miastem Archolos a Kopalnią Araxos można spotkać 2 ludzi podających się za strażników miejskich, żądających myta. Po odmowie atakują.
Znalazłem film na YT przedstawiający spotkanie: [link]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
