Kroniki Myrtany: Zakopane skarby - solucja, opis przejścia
Jeżeli kiedyś marzyliście o znalezieniu skarbu, to powinniście wykonać misję Zakopane skarby w modzie Kroniki Myrtany. Niniejsza strona poradnika pokaże Wam, jak pomóc Moritzowi
Aktualizacja:
Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany opisuje przejście zadania Przystań Łotrów w modzie Kroniki Myrtany. Leciwy marynarz Moritz zaprasza Was na przygodę w odkopywanie skarbów.
Nagroda za wykonanie zadania
Nagroda: 750 exp, skarb - receptura eliksir życia (alchemia: mistrz, na stałe zwiększa zdrowie), perła, 2 stare monety, skórzany mieszek (100 sztuk złota), lekki miecz mistrzowski, schemat postrach kłód (kowalstwo: doświadczony)
Pod schodami prowadzącymi do chaty Corteza stoi Moritz. Jeżeli z nim porozmawiacie, to mężczyzna zaproponuje Wam wspólne szukanie skarbu. Będziecie musieli spotkać się z nim w kilku miejscach porozrzucanych po całej wyspie.
Niedaleko winnicy Rity

Pierwsza lokacja znajduje się niedaleko winnicy Rity. Pomiędzy bagnem, a zabudowaniami. Moritz każe Wam poszukać dobrego miejsca do kopania.

Udajcie się na brzeg (po przeciwnej stronie jeziora od wejścia do opuszczonej kopalni). Wejdźcie w interakcję z trzema kupkami kamieni. Gdy tylko to zrobicie, zagada do Was Moritz. Pora na kolejną lokację.
Las Silbach

W celu znalezienia kolejnej lokacji wyjdźcie z Silbach zachodnią bramą i dojdźcie do rzeki. Następnie skręćcie w prawo i idźcie wzdłuż niej (nie przechodźcie przez nią). Są to te same okolice, w których znaleźliście się na początku gry.
Podejdźcie do drzewa rosnącego za Moritzem. Ponownie zobaczycie 3 sterty kamyczków. Wejdźcie z nimi w interakcję. Niestety po raz kolejny nie jest to odpowiednie miejsce.
Okolice obozu drwali
Prawdopodobnie mieliście okazję już być w obozie drwali kilkukrotnie. Jeżeli jednak nie, to jest on zaznaczony na mapie pod numerem 11. Najłatwiej tam się dostać za pomocą szybkiej podróży do obozu węglarzy, a resztę drogi pokonać pieszo.
Moritz czeka nieopodal, należy pójść na północny-wschód od obozu drwali. W stronę drugiego wejścia na Mgliste moczary (mężczyznę widać z obozowiska).
Ponownie czas na kopanie. Odpowiednie miejsca znajdują się za mężczyzną. Jedno jest za kamieniem, drugie koło drzewa (są naprzeciwko siebie), a ostatnie jest nieco dalej przed wielką dziurą w ziemi.
Po raz kolejny nic nie znajdziecie. Moritz będzie zrozpaczony i wyrzuci mapę do wody. Zadanie się zakończy.
Skarb
Zakończenie zadania nie musi być jednak końcem Waszej przygody ze skarbem. Nie sprawdziliście w końcu jeszcze jednego miejsca.

Podejdźcie do dziury w ziemi i skoczcie do niej. Wylądujecie w niewielkiej jaskini z wodą (upadek może Was nieco zranić). Tam znajduje się mapa, którą wyrzucił Moritz. Powinna być koło miejsca, w którym spadliście. Jeżeli macie problemy z jej zlokalizowaniem, to użyjcie czaru telekinezy. On pozwali Wam ją szybko zlokalizować.
Do jaskini można również wpłynąć od strony jeziora znajdującego się przy obozie węglarzy (to też jest jedyne wyjście z niej). Umiejscowiona jest ona w drugiej części akwenu, za łukiem skalnym.
Nie pozostaje nic innego jak jeszcze raz zaglądnąć na mapę. Ostatnie miejsce, którego jeszcze nie sprawdziliście, znajduje się niedaleko lokacji w której dopiero kopaliście. Czas wyruszyć na Mgliste moczary.

Udajcie się w to samo miejsce, w którym kopaliście po raz trzeci, ale pójdźcie dalej ścieżką, aż dojdziecie na bagna. Zaraz po trafieniu na nie zobaczycie domek. Skarb znajduje się pomiędzy nim, a ścianą skalną. Jest zaznaczony czerwonym krzyżykiem.
Należy jednak uważać na przeciwników. Jeżeli nie oczyściliście wcześniej okolicy z potworów, to poza tradycyjnymi zwierzętami z bagien możecie również się spodziewać zombie oraz bagiennych golemów. To groźni przeciwnicy i bez porządnej zbroi lepiej radzić sobie z nimi z daleka.
0
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Przystań Łotrów
- Kroniki Myrtany: Przystań łotrów - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Spotkania (Przystań łotrów) - lista wszystkich
- Kroniki Myrtany: Ucieczka - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Żądełko - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Sakiewka Larry'ego - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Jak grochem o ścianę - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zakopane skarby - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Kilka gęb do obicia - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Jak kulą w płot - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Przystań Łotrów
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
loteka Junior
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
tomaszz25811 Junior
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Onikage Legionista
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
maniekz Junior
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
bartoszd2581114 Junior
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
KamilKT1 Junior
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
bozenan Junior
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
Crazy_Men Chorąży
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
boy3 Legend
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
JustMikael Junior
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
