Kroniki Myrtany: Statek w porcie jest bezpieczny

Królewska flota jest na dnie, a statki nie są budowane. Trzeba to naprawić. Na tej stronie poradnika do moda Kroniki Myrtany przedstawiamy solucję zadania Statek w porcie jest bezpieczny.

Poradniki

Aktualizacja:

Spis treści

Król potrzebuje okrętów na wojnę z orkami. Niestety stocznia w Archolos nie działa poprawnie. Należy sprawdzić jakie są tego przyczyny. Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany prezentuje opis przejścia zadania Statek w porcie jest bezpieczny.

Rozpoczęcie zadania i nagroda

Nagroda: 600 sztuk złota, 4000 exp.

Zadanie to można rozpocząć od razu po zakończeniu misji W ekstremalnych warunkach. Musicie porozmawiać z Graysonem. Mężczyzna wyśle Was do Huxlaya.

1 - Kroniki Myrtany: Statek w porcie jest bezpieczny - Kroniki Myrtany - poradnik do gry
Gwardzistę spotkacie przed stocznią - Kroniki Myrtany: Statek w porcie jest bezpieczny - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Gwardzistę spotkacie przed stocznią. Da Wam listę rzeczy do zrobienia. Musicie ją przeczytać, bo część zadań będzie bez tego niedostępna.

Lista prac:

  1. Ukraść dokumenty.
  2. Zniszczyć narzędzia.
  3. Pociąć drewno.
  4. Wylać wabik na szczury.

Wystarczy zrobić 3 z powyższych rzeczy (nie ma znaczenia które), aby wykonać zadanie. Ukończenie wszystkich nie wpłynie na nagrodę. Zalecamy więc pominąć wabik na szczury, gdyż wiąże się to z zapłaceniem 150 sztuk złota.

Kradzież dokumentów z biura Dacka

Będziecie musieli wykonać to w nocy, gdyż wtedy Dack śpi - Kroniki Myrtany: Statek w porcie jest bezpieczny - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Będziecie musieli wykonać to w nocy, gdyż wtedy Dack śpi. Udajcie się do biura szefa stoczni. Pamiętajcie się skradać, żeby go nie obudzić (domyślnie klawisz X). Jeżeli mężczyzna przyłapie Was na okradaniu skrzyni, to Was zaatakuje i zgłosi przestępstwo.

Otwórzcie i opróżnijcie kufer znajdujący się pod ścianą, a następnie przeczytajcie dziennik. Notatka Huxlaya mówi również o zniszczeniu księgi, jednak nie jest to możliwe. Samo zapoznanie się z nią wystarczy.

Zniszczenie narzędzi

Pod ścianą biura Dacka, za stocznią lub z jej boku (zależnie od perspektywy) znajdują się 4 skrzynie - Kroniki Myrtany: Statek w porcie jest bezpieczny - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Pod ścianą biura Dacka, za stocznią lub z jej boku (zależnie od perspektywy) znajdują się 4 skrzynie. Wystarczy wejść z nimi w interakcję (każda jest warta dodatkowe 50 exp). Niezależnie od pory dnia, po wykonaniu zadania podejdzie do Was robotnik. Konwersacja jednak zakończy się pokojowo.

Pocięcie drzewa

Udajcie się za stocznię - Kroniki Myrtany: Statek w porcie jest bezpieczny - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Udajcie się za stocznię. W miejsce, gdzie mur łączy się z morzem. Znajduje się tam strażnik skrzyń. Zaczepi Was, jeżeli podejdziecie zbyt blisko. Aby przekonać go do udostępnienia Wam drewna musicie dać mu 100 sztuk złota i piwo. Jeżeli nie macie tego trunku, to bez problemu kupicie go u któregoś z kupców w mieście.

Uwaga: jeżeli podczas rozmowy nie pojawia się opcja dialogowa, to może oznaczać jedną z 2 rzeczy:

  1. Nie macie na sobie założonego stroju robotnika (dostaliście go od Huxlaya).
  2. Nie przeczytaliście notatki od Huxlaya z Waszego ekwipunku.
Podejdźcie teraz do skrzyni, której pilnował strażnik i ją opróżnijcie - Kroniki Myrtany: Statek w porcie jest bezpieczny - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Podejdźcie teraz do skrzyni, której pilnował strażnik i ją opróżnijcie. Ze zdobytym drewnem udajcie się do znajdującej się naprzeciwko piły i wejdźcie z nią w interakcję.

Wabik na szczury

Jako że do ukończenia zadania konieczne jest wykonanie tylko 3 czynności, to polecamy ominąć ten etap, gdyż jest on najdroższym wariantem. Jeżeli jednak chcecie skorzystać z tej możliwości, to musicie udać się do alchemiczki Ramhy.

Jej sklep znajduje się niedaleko portu - Kroniki Myrtany: Statek w porcie jest bezpieczny - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Jej sklep znajduje się niedaleko portu. Ona sama jest na parterze, a po krótkiej rozmowie zgodzi się Wam sprzedać specyfik za 150 sztuk złota.

2 - Kroniki Myrtany: Statek w porcie jest bezpieczny - Kroniki Myrtany - poradnik do gry
Mając wabik udajcie się przed główne wejście stoczni oraz przed biuro Dacka - Kroniki Myrtany: Statek w porcie jest bezpieczny - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Mając wabik udajcie się przed główne wejście stoczni oraz przed biuro Dacka. Tam są miejsca, z którymi możecie wejść w interakcję. Warto podkreślić, że musicie to zrobić w nocy (screeny są z dnia, dla lepszej widoczności).

Zakończenie sabotażu

Jeżeli zakończyliście przynajmniej 3 z 4 powyższych zadań, to Wasz dziennik się zaktualizuje. Musicie teraz odejść kawałek od stoczni. Odpowiednią odległość poznacie po tym, że otrzymacie wpis do dziennika.

Następnie udajcie się do biura Dacka. Przed siedzibą szefa stoczni zebrał się spory tłum. Zaczepi Was jeden z robotników i będzie żądał walki na pięści. Niezależnie od Waszej odpowiedzi i tak dojdzie do pojedynku. Możecie walczyć gołymi rękami, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby zaatakować go bronią. Gra nie widzi w tym przypadku różnicy.

Po pokonaniu, mężczyzna ponownie z Wami porozmawia (jeżeli tego nie zrobi automatycznie, to Wy zainicjujcie konwersację). Udajcie się teraz do gwardzisty Huxlaya. Jest on w tym samym miejscu, co poprzednio.

Znalezienie Knuta i zakończenie zadania

Udajcie się teraz do szefa drwali - Knuta - Kroniki Myrtany: Statek w porcie jest bezpieczny - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Udajcie się teraz do szefa drwali - Knuta. Ich siedziba znajduje się pod numerem 11 na mapie. Porozmawiajcie z mężczyzną, a bez problemu zgodzi się na spotkanie z wysłannikiem królewskim. Wróćcie teraz w miejsce spotkania z gwardzistą.

Na miejscu jednak nie ma Huxlaya, ale jest Richard. Porozmawiajcie z nim i pójdźcie za wojownikiem. Na miejscu docelowym rozpocznie się konwersacja, a gwardzista Was zaatakuje. Nie powinien stanowić dla Was zagrożenia - walczy dwuręcznym orężem i nie jest zbyt silny.

Podejdźcie do Huxlaya i wejdźcie z nim w interakcję. Porozmawiajcie teraz z Graysonem. To zakończy zadanie.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2024-02-21
10:02

loteka Junior

Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.

Komentarz: loteka
2024-03-15
16:50

tomaszz25811 Junior

Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?

Komentarz: tomaszz25811
2024-03-29
02:25

Onikage Legionista

W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.

Komentarz: Onikage
2024-08-17
10:20

maniekz Junior

Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?

Komentarz: maniekz
2024-10-18
14:32

bartoszd2581114 Junior

Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.

Komentarz: bartoszd2581114
2024-10-24
12:03

KamilKT1 Junior

jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota

Komentarz: KamilKT1
2024-11-29
18:01

bozenan Junior

Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?

Komentarz: bozenan
2024-12-24
15:51

Crazy_Men Chorąży

Crazy_Men

W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć

Komentarz: Crazy_Men
2025-01-07
13:09

boy3 Legend

Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?

Edit:Dobra, nie ważne już mam...

Komentarz: boy3
2025-03-08
13:55

JustMikael Junior

Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?

Komentarz: JustMikael

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl