Kroniki Myrtany: Nieuczciwa konkurencja - solucja, opis przejścia
Gildia Araxos ma ogromne problemy z przemytnikami. Należy się ich pozbyć. Na tej stronie znajdziecie solucję zadania Nieuczciwa konkurencja z moda Kroniki Myrtany.
Aktualizacja:
Poniżej znajdziecie opis zadania Nieuczciwa konkurencja. Można je wykonać będąc członkiem Gildii Kupieckiej Araxos. Jest to jedna z misji w modzie Kroniki Myrtany.
Nagroda: maksymalnie 2500 exp, 200 sztuk złota
Po inicjacji na członka Araxos odwiedźcie Lorenzo. Wyznaczy Wam wtedy zadanie dowiedzenia się czegoś o przemytnikach grasujących w dokach.

W tym celu porozmawiajcie z Caramonem. Siedzi przed budynkiem gildii i struga w drewnie. Mężczyzna zaprowadzi Was do portu. Wcześniej jednak poinformuje, że powinniście zdjąć ubrania gildii. Jeżeli macie je na sobie, to warto je zmienić, gdyż wykonanie misji w "cywilnym" stroju sprawi, iż otrzymacie bonusowo 300 exp przy ostatniej rozmowie w Lorenzo.
Współtowarzysz zaprowadzi Was pod karczmę Helgi. Wejdźcie do budynku, porozmawiajcie z właścicielką i poproście ją o informacje. Jeżeli powiecie jej, że ma to związek z Waszym bratem, kobieta powie Wam wszystko co wie.
W przypadku wybrania innej kwestii dialogowej, odmówi pomocy. Wtedy udajcie się na piętro karczmy i zacznijcie wypytywać pijanych marynarzy, którzy się tam zebrali. Po kilku rozmowach jeden z nich zdradzi Wam to, co chcecie wiedzieć.

Przy wyjściu czeka już na Was Caramon. Rozdzielicie się. Udajcie się do doków, do zejścia na poziom wody (zaznaczone na powyższym screenie). Gdy tylko tam traficie, to zaktualizuje się dziennik. Dodatkowo możecie podnieść i przeczytać list, który znajduje się pod zniszczoną beczką, nie jest to jednak konieczne dla kontynuowania zadania.
Teraz musicie iść śladem śmieci, a następnie plam krwi, do bocznej uliczki. Uzbierał się tam już tłumek gapiów oraz kilku strażników miejskich. Osoba, której szukaliście, nie żyje. Musicie zapłacić strażnikowi 50 sztuk złota i przeszukać kieszenie trupa. Wyciągniecie z nich list - przeczytajcie go.

Pora udać się do magazynu przemytników. Wróćcie się do doków, tam gdzie zaczynaliście śledztwo. Obok znajduje się nasyp ziemny prowadzący do dzielnicy biedoty. Pójdźcie nim - pierwszy budynek, który zobaczycie, to składowisko (zaznaczone powyżej na screenie). Wejdźcie tam.
Natkniecie się na rozmowę 3 przemytników. Jednakże szybko zauważą Waszą obecność i Was zaatakują. Walka z kilkoma przeciwnikami nigdy nie jest łatwa. Pamiętajcie o blokach i wymierzajcie ciosy w przerwach pomiędzy atakami wroga.
Po potyczce porozmawiajcie z Pablo. Mężczyzna zaprowadzi Was na plażę, gdzie czeka reszta jego gangu. Po krótkiej rozmowie zacznie się walka. Wrogów jest sporo, ale możecie liczyć na pomoc Pablo i Caramona, więc nie powinniście mieć problemów.
Po walce Caramon weźmie Was na bok i wyrazi powątpiewanie co do lojalności Waszego nowego towarzysza - nieważne co mu odpowiecie. Pójdźcie teraz do Pablo i wyruszcie wspólnie na plażę.

W głębi plaży znajduje się niewielka osada rybacka. Porozmawiajcie z dwoma dowolnymi mieszkańcami na temat przemytników. Jeżeli po tym podejdziecie do zaznaczonego powyżej rybaka (siedzi przed obozowiskiem), to zacznie uciekać. Nie martwcie się jednak, gdyż dotrze jedynie do Waszych towarzyszy i tam możecie z nim porozmawiać.
Zostaniecie postawieni przed wyborem - zabić Pabla lub pozwolić mu dołączyć do gildii. Jeżeli go ocalicie dostaniecie dodatkowe 100 exp podczas rozmowy z Lorenzo.
Następnie Caramon powie, że sprawdzi miejsce, o którym mówił rybak. Jeżeli z nim pójdziecie, to podprowadzi Was kawałek wzdłuż plaży i się rozstaniecie. Możecie również od razu zdecydować o rozdzieleniu. Zdaje się, że ta decyzja nie ma znaczenia. Niezależnie od wyboru, następnego dnia Caramon znajdzie się ponownie na placu gildii.

Teraz pora porozmawiać z Lorenzo. Aby szybciej wrócić do miasta możecie cofnąć się do obozu rybaków i odnaleźć Duncana. Mężczyzna może Was zabrać do portu. W przeciwnym razie najlepiej jest udać się tam wpław, płynąc wzdłuż brzegu.
Niezależnie w jaki sposób dostaniecie się do siedziby gildii, udajcie się do jej szefa. Jeżeli nie mieliście założonej zbroi cechowej podczas wykonywania zadania, to dostaniecie na wstępie 300 exp.
Podczas rozmowy możecie poruszyć 3 tematy, a Wasze odpowiedzi dadzą Wam dodatkowe punkty doświadczenia.
Dialog z Lorenzo:
- mówiąc o przemytniku i jego dołączeniu do gildii (możliwe, jeżeli nie zabiliście Pablo), powiedzcie, że "też tak myśleliście" (100 exp);
- poruszając temat magazynu nie mówcie nic tylko kiwnijcie (100 exp);
- omawiając kryjówkę przemytników na Bursztynowym Wybrzeżu nie ma dodatkowych opcji dialogowych.
Zadanie przyniesie Wam 2000 exp oraz 200 sztuk złota. Ponadto główna fabuła będzie się mogła potoczyć dalej. Po jakimś czasie od wykonania zadania zaczepi Was jeden z gońców i poinformuje, że Lorenzo chce się z Wami zobaczyć. Pójdźcie do niego. Dostaniecie awans, co przełoży się na 1000 exp oraz możliwość kupienia lepszej gildyjnej zbroi.
0
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania główne
- Kroniki Myrtany: Rozdział 2
- Kroniki Myrtany: Rozdział 2 - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Wyruszamy do miasta - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Jak igła w stogu siana - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Obywatel Marvin - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dołączenie do Gildii Kupieckiej - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Przyjęcie do straży miejskiej
- Kroniki Myrtany: Nieuczciwa konkurencja - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Pojawia się i znika - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Rozdział 2
- Kroniki Myrtany: Zadania główne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
loteka Junior
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
tomaszz25811 Junior
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Onikage Legionista
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
maniekz Junior
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
bartoszd2581114 Junior
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
KamilKT1 Junior
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
bozenan Junior
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
Crazy_Men Chorąży
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
boy3 Legend
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
JustMikael Junior
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
