Kroniki Myrtany: Szkolenie rekrutów - solucja, opis przejścia
Poniżej znajdziecie solucję zadania Szkolenie rekrutów, które możecie wykonać w modzie Kroniki Myrtany
Aktualizacja:
Na tej stronie przeczytacie solucję do zadania Szkolenie rekrutów z moda Kroniki Myrtany.
Nagroda i początek zadania
Nagroda: 1600 exp (o ile wykonaliście wszystkie zadania perfekcyjnie) + 250 exp za bieg
Po rozmowie z komendantem straży miejskiej Roderichem o dołączeniu, mężczyzna każe Wam wziąć udział w ćwiczeniach.
Udajcie się z rana na plac koszar. Porozmawiajcie tam z Winstanem.

Rozpocznie się szkolenie.
Walka wręcz
Pierwsza część polega na pokonaniu kilku innych rekrutów. Zaczyna się od jednego, następnie dwóch, aby ostatecznie walczyć z trzema. Liczba pokonanych przeciwników nie ma wpływu na zaliczenie zadania, a jedynie na ilość punktów doświadczenia, jakie za nie dostaniecie.
Walki z więcej niż jednym wrogiem należy toczyć ostrożnie. Starajcie się zawsze mieć przeciwników przed sobą. Jeżeli próbują Was otoczyć, to się cofajcie, tak aby mieć ich na oku. Skupcie się również na jednym przeciwniku. Im szybciej zmniejszycie liczbę wrogów z Wami walczącą, tym lepiej. Pamiętajcie również o częstym naciskaniu bloku.
Jeżeli uda Wam się pokonać wszystkich wrogów, to dostaniecie możliwość wcześniejszego zakończenia treningu. Nie warto jednak tego robić, gdyż otrzymacie wtedy jedynie połowę doświadczenia.
Walka na dystans
Udajcie się z resztą rekrutów za miasto. Następną częścią szkolenia jest strzelanie. Musicie trafić w jabłko.

Możecie próbować do skutku i użyć dowolnej broni. Uważajcie jednak i nie podchodźcie zbyt blisko Winstana, gdyż wtedy zakończy się szkolenie.
Biegi
Kolejnym ćwiczeniem są biegi. Waszym zadaniem jest dobiec do wschodniej bramy. Nie podążajcie jednak za rekrutami. W pewnym momencie jeden z nich zaczyna bardzo szybko biec. Jeżeli pobiegliście drogą, to Was wyprzedzi.
Należy pobiec brzegiem rzeki - to znacznie skróci czas podróży, a nie jest negatywnie odebrane przez NPC. Ewentualnie możecie wziąć coś, co Was przyśpieszy (potrawę lub miksturę).
Za dobiegnięcie na miejsce pierwszym otrzymacie dodatkowe 250 exp. Porozmawiajcie teraz z Winstanem i udajcie się do Rodericha.
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Dołączenie do gildii
- Kroniki Myrtany: Dołączenie do gildii - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Szkolenie rekrutów - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Oręż strażnika - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nocny patrol - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Problematyczna trójka - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Ta ryba nie śmierdzi - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Posłaniec Dimy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Wyrwać chwasta - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Strażnik Równowagi
- Kroniki Myrtany: Uciszyć Krzykacza
- Kroniki Myrtany: Dołączenie do gildii
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
https://www.gry-online.pl/poradniki/the-chronicles-of-myrtana-archolos/dom-nie-do-poznania/ze1cca6
Zadanie Dom nie do poznanie w kronikach jest zbugowane, zostal 1 dzień do licytacji i nie mogę o tym porozmawiać z nikim. Mam strój i pieniądze, ale Kazeem nie chce gadać.
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
Miałem to samo. Ponowne wczytanie gry mi pomogło, jeśli grasz z pluginami to nie przyspieszaj gry przy cutscence
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
Z tego co pamiętam ziomek jest gdzieś winnicy valeri specjalnie nie ma go tam gdzie był wcześniej ziomeczku :D
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
Cześć, utknąłem na zadaniu "pomoc dla powodzien". Mianowicie nie mam mostu,po prostu się nie renderuje i nie mogę naprawić palików. Proszę pomóżecie bo chciałbym przejść tą grę??
witam, są plany dodania ścieżki strażnika miejskiego?
Kolejna ciekawostka - Po dołączeniu do wodnego kręgu podejdźcie w Silbach do Lokvara a ten was powita i da wam klucz do wcześniej zamkniętego pomieszczenia w swoim domu skąd będziecie mogli zabrać trochę mikstur i wyposażenia.
Dodatkowo Patracjan w świątyni Adanosa do wam +5 do many jeśli pokażecie mu pierścień wodnego kręgu, oraz jeśli poprosicie o uzupełnienie swoich zapasów da wam możliwość kupna smoczego korzenia, eliksiru zręczności, szczawiu królewskiego, eliksiru magicznego i innych ziół i drobiazgów
Podczas końcówki zadania "Zamykamy interes" po tym jak Adelard zrzuci 2 przemytników nie wracajcie przez korytarze, zamiast tego użyjcie mikstury swobodnego spadania i skoczcie na dół aby ograbić 2 przemytników - Getoryk ma 100 szt, złota i trochę innych drobiazgów.
Wracając na dół korytarzami tych ciał już nie ma.
Dlaczego nie ma opisanych zadań dla Straży Miejskiej?
Lucy nie zrobi nam poduszki póki nie będziemy "przyjacielem rodziny" trzeba z Nelsonem zabić cieniostwora
Nowe spotkanie:
W 2 rozdziale, zaraz za tunelem między miastem Archolos a Kopalnią Araxos można spotkać 2 ludzi podających się za strażników miejskich, żądających myta. Po odmowie atakują.
Znalazłem film na YT przedstawiający spotkanie: [link]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
