Kroniki Myrtany: Im się należy - solucja, opis przejścia
Aby wejść do Wilczego leża musicie pozbyć się uchodźców. Jak to zrobicie zależy od Was. Poniższa strona poradnika do Kronik Myrtany zawiera opis przejścia zadania Im się należy.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do Kronik Myrtany możecie przeczytać opis przejścia zadania Im się należy. Aby dostać się do Wilczego leża musicie jakoś pozbyć się uchodźców.
Nagroda: maksymalnie 1500 exp
Po rozmowie z Ivy pora zabrać się za problem nieproszonych gości. Można się ich pozbyć na trzy sposoby.
1 sposób na uchodźców - wysadzenie góry
Nagroda: w sumie 1250 exp

Aby odblokować możliwość wystraszenia uchodźców musicie porozmawiać z alchemikiem Yezeganem. Mężczyzna stoi koło kopalni odkrywkowej w okolicach obozu uchodźców. Jeżeli zapytacie się go, czy ma jakiś pomysł jak pozbyć się nieproszonych gości, mężczyzna da Wam proch.

Udajcie się teraz do miasta, aby znaleźć osobę, która potrafi ten proch obsługiwać. Musicie porozmawiać ze strażnikiem Dusterem. Mężczyznę można spotkać na murze w porcie.
Wojownik nie będzie jednak chciał pracować dla Was za darmo. Możecie zapłacić mu 100 sztuk złota lub postraszyć Ulrykiem (efekt będzie ten sam).
Udajcie się teraz ponownie do Wilczego leża. Przed obozem uchodźców będzie już na Was czekał Duster. Porozmawiajcie z nim w nocy. Okaże się, że mężczyzna ma lęk wysokości, a beczkę z prochem należy umieścić nad wodospadem. Musicie sami się wspiąć.

Aby dostać się w odpowiednie miejsce wejdźcie na skały na spodzie kopalni odkrywkowej. Jeżeli nie zabiliście wcześniej grasujących tam pełzaczy wojowników, to teraz czeka Was starcie z nimi Będąc już na ziemnej półce przejdźcie w lewo, aż do wodospadu.
Koło niego będziecie mieć 2 miejsca na podłożenie prochu. Nie ma znaczenia gdzie go zostawicie. Skutek będzie ten sam. Musicie teraz wyekwipować pochodnię i wejść w interakcję z beczką. Teraz pora na ucieczkę.
Wróćcie do Dustera. Mężczyzna schował się za wałem ziemi, w okolicach miejsca, w którym stał wcześniej. Rozpocznie się między Wami rozmowa, podczas której nastąpi wybuch.

Pójdźcie teraz porozmawiać z przywódcą uchodźców Fabio. Stoi przed swoją "chatą". Mężczyzna zdecyduje o odejściu. Dostaniecie za to 1000 exp.
Czas na dyskusję ze strażnikiem (250 exp), a potem z Ivy (która już do Was biegnie lub czeka na Was po drugiej stronie muru).
2 sposób na uchodźców - hodowla zioła
W rozmowie ze strażnikiem bramy możecie się dowiedzieć, że poprzednia grupa zbieraczy ziela gdzieś znikła. Oznacza to, że jest nisza na rynku. Jeżeli chcecie w ten sposób wykonać zadanie, to musicie się wypytać Wilczego syna o historię pracowników.
Nagroda: w sumie 1500 exp

Pójdźcie porozmawiać z przywódcą uchodźców Fabio i spróbujcie przekonać go do podjęcia pracy i założenia uprawy. Znajdziecie go przed szałasem lub w nim.
Niestety mężczyzna nie da się przekonać. Należy namówić do pracy na bagnach jego zaufane osoby.
Esti
Nagroda: 450 exp

Kobieta znajduje się w okolicy Fabio. Nie ma nic przeciwko pracy na bagnach. Jednakże będzie chciała mieć na nich zagwarantowane jakieś schronienie.
W tym celu musicie pójść do obozu drwali (na mapie numer 11). Okazuje się, że są atakowani przez zębacze. Pomóżcie im i zabijcie zwierzęta. Teraz porozmawiajcie z Knutem.
Mężczyzna powie Wam, że Lowell może się zgodzić Wam pomóc. Drwal będzie gdzieś w obozie. Jeżeli wykonaliście zadanie Nocne wycie oraz zabiliście zębacze, to mężczyzna zgodzi się pracować nieodpłatnie. W przypadku jedynie wykończenia zębaczy zażąda 250 sztuk złota.

Ponadto musicie teraz oczyścić okolice najbliższej chaty na bagnach z potworów. Jeżeli zrobiliście to wcześniej, to dialog sam potoczy się dalej. W przypadku, jeżeli nie mieliście okazji się tam jeszcze zjawić, to udajcie się drogą na wschód od obozu drwali, w kierunku kamiennego łuku skalnego i pójdźcie drogą, aż zacznie schodzić w dół i zobaczycie bagna.
Musicie być gotowi na to, że w okolicach chaty znajdziecie bagienne golemy oraz zombie. Jeżeli chcecie się dowiedzieć jak najłatwiej je pokonać, to zapraszamy na osobną stronę Bestiariusz.
Zameldujcie o wyczyszczeniu bagien Lowellowi (200 exp), a następnie powiedzcie o sukcesie Esti.
Sigmun

Mężczyzna zgodzi się Wam pomóc, jeżeli zmierzycie się z nim w walce (380 exp). Nie jest istotne czy go pokonacie i tak wstawi się za pomysłem bagien. Walka nie powinna sprawić Wam zbyt wiele trudności, gdyż Sigmun nie bije zbyt mocno. Pamiętajcie jednak o bloku.
Galbo
Nagroda: 50 exp

Galbo znajduje się w nieco dalszej części obozu. Kręci się koło dużego drzewa. Mężczyzna chce od Was 3 butelki lokalnego bimbru.
Jeżeli nie macie tego trunku przy sobie, to możecie go kupić przykładowo w karczmie w Silbach u Bastiana.
Fabio
Nagroda: 750
Jeżeli przekonaliście powyższą trójkę, to porozmawiajcie z Fabio. Mężczyzna zażąda od Was 400 sztuk złota. Nie macie wyjścia. Musicie zapłacić.
Czas na dyskusję ze strażnikiem (250 exp), a potem z Ivy (która już do Was biegnie lub czeka na Was po drugiej stronie muru).
Zabicie uchodźców
Nagroda: 250 exp
Najmniej finezyjnym rozwiązaniem jest po prostu zabicie uchodźców. Mieszkańcy Wilczego leża Wam w tym nie przeszkodzą. Musicie być gotowi na to, że zaatakują Was za to wszyscy uchodźcy, którzy zobaczą zabójstwo.
Nie zamordujecie nieszczęśników od razu. Musicie dodatkowo wejść z nimi w interakcję z wyciągnięta bronią.
Czas na dyskusję ze strażnikiem (250 exp), a potem z Ivy (która już do Was biegnie lub czeka na Was po drugiej stronie muru).
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania główne
- Kroniki Myrtany: Rozdział 4
- Kroniki Myrtany: Rozdział 4 - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Srebrna podszewka - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Im się należy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Po nitce do kłębka - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Jedyna droga do Jona - solucja opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Podróż do wnętrza kopalni - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Ponowne spotkanie - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Wodny krąg - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Rozdział 4
- Kroniki Myrtany: Zadania główne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
https://www.gry-online.pl/poradniki/the-chronicles-of-myrtana-archolos/dom-nie-do-poznania/ze1cca6
Zadanie Dom nie do poznanie w kronikach jest zbugowane, zostal 1 dzień do licytacji i nie mogę o tym porozmawiać z nikim. Mam strój i pieniądze, ale Kazeem nie chce gadać.
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
Miałem to samo. Ponowne wczytanie gry mi pomogło, jeśli grasz z pluginami to nie przyspieszaj gry przy cutscence
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
Z tego co pamiętam ziomek jest gdzieś winnicy valeri specjalnie nie ma go tam gdzie był wcześniej ziomeczku :D
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
Cześć, utknąłem na zadaniu "pomoc dla powodzien". Mianowicie nie mam mostu,po prostu się nie renderuje i nie mogę naprawić palików. Proszę pomóżecie bo chciałbym przejść tą grę??
witam, są plany dodania ścieżki strażnika miejskiego?
Kolejna ciekawostka - Po dołączeniu do wodnego kręgu podejdźcie w Silbach do Lokvara a ten was powita i da wam klucz do wcześniej zamkniętego pomieszczenia w swoim domu skąd będziecie mogli zabrać trochę mikstur i wyposażenia.
Dodatkowo Patracjan w świątyni Adanosa do wam +5 do many jeśli pokażecie mu pierścień wodnego kręgu, oraz jeśli poprosicie o uzupełnienie swoich zapasów da wam możliwość kupna smoczego korzenia, eliksiru zręczności, szczawiu królewskiego, eliksiru magicznego i innych ziół i drobiazgów
Podczas końcówki zadania "Zamykamy interes" po tym jak Adelard zrzuci 2 przemytników nie wracajcie przez korytarze, zamiast tego użyjcie mikstury swobodnego spadania i skoczcie na dół aby ograbić 2 przemytników - Getoryk ma 100 szt, złota i trochę innych drobiazgów.
Wracając na dół korytarzami tych ciał już nie ma.
Dlaczego nie ma opisanych zadań dla Straży Miejskiej?
Lucy nie zrobi nam poduszki póki nie będziemy "przyjacielem rodziny" trzeba z Nelsonem zabić cieniostwora
Nowe spotkanie:
W 2 rozdziale, zaraz za tunelem między miastem Archolos a Kopalnią Araxos można spotkać 2 ludzi podających się za strażników miejskich, żądających myta. Po odmowie atakują.
Znalazłem film na YT przedstawiający spotkanie: [link]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
