Kroniki Myrtany: Ta ryba nie śmierdzi - solucja, opis przejścia
Poniżej znajdziecie solucję misji Ta ryba nie śmierdzi z moda Kroniki Myrtany.
Aktualizacja:
Ta strona przeprowadzi Was przez zadanie Ta ryba nie śmierdzi. Możecie na nie natrafić w modzie Kroniki Myrtany. Kupiec Armar poprosi Was o przekonanie do współpracy rybaka Limana.
Nagroda: 750 exp, głos za dołączeniem do Araxos.
Jeżeli porozmawiacie z Lorenzo (przywódca gildii Araxos) o dołączeniu do tej organizacji (nawet jeżeli nie jesteście jeszcze obywatelami), to przy kolejnych odwiedzinach u kupca Armara na placu targowym zaczepi Was i zaproponuje pracę. Musicie odwiedzić Limana w Ustroniu Żeglarza i przekonać go do współpracy.

Ustronie Żeglarza to niewielka osada rybacka, do której można się łatwo dostać z pomocą Szybkiej podróży (zabierając się z przewoźnikiem), lub wypłynąć wpław z miasta Archolos i kierować się w lewo (będzie to druga plaża, którą napotkacie).
Chata Limana jest ostatnia (jeżeli idziemy od strony morza) lub pierwsza (idąc od lądu).

Porozmawiajcie z mężczyzną. Nie będzie chciał współpracować. Musicie odnaleźć dla niego zagubioną sieć.
W tym celu wypłyńcie z Ustronia Żeglarza i skierujcie się w prawo - płyńcie, aż dopłyniecie do plaży. Mogliście już ją mijać, jeżeli przypłynęliście do osady od strony miasta.
Po chwili dotrzecie na niewielką plażę. Jest tam kilka topielców, a w jej głębi gnieżdżą się jaszczury. Ciało rybaka znajduje się jednak na brzegu.

Zabierzcie z trupa zniszczoną sieć i oddajcie ją Limanowi. Rybak nie będzie zadowolony. Dalej odmówi współpracy z Araxos - musicie naprawić sieć.
Udajcie się w tym celu do jaskini.

Na końcu prawego korytarza jest rybak Balni.

Mężczyzna jest osobą, która potrafi naprawić sieć, ale się śpieszy na połów - są dwa wyjścia z sytuacji. Można dać rybakowi 20 ryb, to mu zrekompensuje połów. Drugą opcją jest opowiedzenie mu historyjki. Nie jest to proste - Balni lubi wiarygodne opowiadania, jeżeli się pomylicie w doborze kwestii, to czeka Was porażka. Oto prawidłowe odpowiedzi:
- pewnego razu poszedłem na festyn,
- oprócz nas był tam stary weteran wojenny
- niedługo później zmarł.
W nagrodę otrzymacie naprawioną sieć. Idźcie do Limana oddać mu jego własność. Mężczyzna zgodzi się współpracować z gildią.
Wróćcie i złóżcie raport Armarowi.
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Dołączenie do gildii
- Kroniki Myrtany: Dołączenie do gildii - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Szkolenie rekrutów - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Oręż strażnika - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nocny patrol - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Problematyczna trójka - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Ta ryba nie śmierdzi - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Posłaniec Dimy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Wyrwać chwasta - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Strażnik Równowagi
- Kroniki Myrtany: Uciszyć Krzykacza
- Kroniki Myrtany: Dołączenie do gildii
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
https://www.gry-online.pl/poradniki/the-chronicles-of-myrtana-archolos/dom-nie-do-poznania/ze1cca6
Zadanie Dom nie do poznanie w kronikach jest zbugowane, zostal 1 dzień do licytacji i nie mogę o tym porozmawiać z nikim. Mam strój i pieniądze, ale Kazeem nie chce gadać.
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
Miałem to samo. Ponowne wczytanie gry mi pomogło, jeśli grasz z pluginami to nie przyspieszaj gry przy cutscence
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
Z tego co pamiętam ziomek jest gdzieś winnicy valeri specjalnie nie ma go tam gdzie był wcześniej ziomeczku :D
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
Cześć, utknąłem na zadaniu "pomoc dla powodzien". Mianowicie nie mam mostu,po prostu się nie renderuje i nie mogę naprawić palików. Proszę pomóżecie bo chciałbym przejść tą grę??
witam, są plany dodania ścieżki strażnika miejskiego?
Kolejna ciekawostka - Po dołączeniu do wodnego kręgu podejdźcie w Silbach do Lokvara a ten was powita i da wam klucz do wcześniej zamkniętego pomieszczenia w swoim domu skąd będziecie mogli zabrać trochę mikstur i wyposażenia.
Dodatkowo Patracjan w świątyni Adanosa do wam +5 do many jeśli pokażecie mu pierścień wodnego kręgu, oraz jeśli poprosicie o uzupełnienie swoich zapasów da wam możliwość kupna smoczego korzenia, eliksiru zręczności, szczawiu królewskiego, eliksiru magicznego i innych ziół i drobiazgów
Podczas końcówki zadania "Zamykamy interes" po tym jak Adelard zrzuci 2 przemytników nie wracajcie przez korytarze, zamiast tego użyjcie mikstury swobodnego spadania i skoczcie na dół aby ograbić 2 przemytników - Getoryk ma 100 szt, złota i trochę innych drobiazgów.
Wracając na dół korytarzami tych ciał już nie ma.
Dlaczego nie ma opisanych zadań dla Straży Miejskiej?
Lucy nie zrobi nam poduszki póki nie będziemy "przyjacielem rodziny" trzeba z Nelsonem zabić cieniostwora
Nowe spotkanie:
W 2 rozdziale, zaraz za tunelem między miastem Archolos a Kopalnią Araxos można spotkać 2 ludzi podających się za strażników miejskich, żądających myta. Po odmowie atakują.
Znalazłem film na YT przedstawiający spotkanie: [link]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
