Kroniki Myrtany: Robota dla twardzieli
W Vardhal czeka na Was wiele niebezpieczeństw. Dlatego wyprawie przyda się kilku uzbrojonych ludzi. Ta strona poradnika do Kronik Myrtany zawiera solucję misji Robota dla twardzieli.
Aktualizacja:
Robota dla twardzieli to kolejne zadanie konieczne dla wykonana misji Przygotowania do wyprawy. Polega ono na wybraniu 4 wojowników, którzy będą Wam towarzyszyć podczas ekspedycji do twierdzy. Na tej stronie poradnika do Kronik Myrtany powiemy Wam, kogo możecie zaprosić do drużyny.
Przebieg zadania i nagroda
- Nagroda: W sumie 3500 exp.

To zadanie rozpocznie się automatycznie wraz z misją Przygotowania do wyprawy. Musicie odnaleźć 4 wojowników, którzy zgodzą się do Was dołączyć. Każde zaproszenie jest warte 250 exp.
Pamiętajcie o tym, że jak już wyślecie kogoś pod twierdzę, to jest to decyzja nieodwracalna. Jedynym odstępstwem od normy jest Fane.
Po zebraniu odpowiedniej liczby wojowników porozmawiajcie ponownie z Kesselem. Zadanie się zakończy.
Lista wojowników
Archolos
- Arwid - dołączycie go tylko jeżeli wykonaliście zlecenia dla straży i znaleźliście zdrajcę.
- Ben - przyłączy się jeżeli darowaliście mu życie podczas misji Rozwiązywanie języków. Znajdziecie go w karczmie Helgi.
- Berto - kolejny wojownik zarezerwowany dla członków Straży miejskiej. Dołączy do Was jeżeli przeżył podczas zadań strażników.
- Caramon - ta postać jest dostępna wyłącznie dla członków Araxos. Jeżeli wykonaliście zlecenia gildyjne związane z szajką przemytników, to możecie dołączyć go do wyprawy. Znajdziecie go na placu w siedzibie kupców.
- Gard - Tego wojownika możecie zrekrutować jeżeli ukończyliście dla niego Powiew północy i nie wysłaliście go na wulkan. Znajdziecie go na ławce nad morzem, w okolicy karczmy Helgi.
- Grif - mężczyzna jest żądny przygód i znajdziecie go na parterze gildii Araxos.
- Ilse - ta wojowniczka siedzi przed knajpą Ernesto na Starym mieście. Zgodzi się Wam pomóc za 600 sztuk złota lub za darmo, jeżeli ukończyliście Talerz ciepłej strawy i ją pokonaliście.
- Lutz - gwardzista stanie się częścią wyprawy, jeżeli wsparliście go podczas zadań W cichej mgle oraz Królowa cierni.
Pozostałe lokacje
- Fane - tego wojownika możecie znaleźć na Mglistych Mocharach. Jest to szczególny przypadek, gdyż nie zalicza się do limitu 4 wojowników, a do tego jest powiązany z osiągnięciem. Więcej o tym przeczytacie na stronie Wieczne odpoczywanie.
- Havard - możecie go znaleźć w Silbach. Szkoli tam nowicjuszy przed karczmą. Pomoże Wam, jeżeli znaleźliście jego przyjaciela podczas zadania Podróż do wnętrza kopalni.
- Candac - tego wojownika znajdziecie w kościele w Klasztorze magów wody. Jego dołączenie jest uwarunkowane misją Wojownik Innosa.
- Javad - mężczyzna może stać się członkiem ekspedycji, o ile przeżył zadanie Starzy znajomi.
0
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania główne
- Kroniki Myrtany: Rozdział 5
- Kroniki Myrtany: Rozdział 5 - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Z deszczu pod rynnę - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nadchodzący Sztorm
- Kroniki Myrtany: Ruiny zamku
- Kroniki Myrtany: Przygotowania do wyprawy
- Kroniki Myrtany: Wyszkoleni ludzie
- Kroniki Myrtany: Robota dla twardzieli
- Kroniki Myrtany: Siła robocza
- Kroniki Myrtany: Podziemia Vardhal
- Kroniki Myrtany: Rozdział 5
- Kroniki Myrtany: Zadania główne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
loteka Junior
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
tomaszz25811 Junior
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Onikage Legionista
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
maniekz Junior
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
bartoszd2581114 Junior
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
KamilKT1 Junior
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
bozenan Junior
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
Crazy_Men Chorąży
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
boy3 Legend
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
JustMikael Junior
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
