Kroniki Myrtany: Ruiny zamku

Odkrywania tajemnic twierdzy Vardhal ciąg dalszy. Na tej stronie poradnika do Kronik Myrtany znajdziecie opis zadania Ruiny zamku. Powiemy Wam również o Nieumarłym magu bitewnym.

Poradniki

Aktualizacja:

Spis treści

Zadanie Ruiny zamku jest bezpośrednią kontynuacją misji Nadchodzący sztorm. Czas kontynuować podróż do twierdzy Vardhal. Jeżeli chcecie poznać jej sekrety, to przeczytajcie tę stronę poradnika do moda Kroniki Myrtany.

Początek zadania i nagroda

Nagroda: W sumie 3000 exp

To zadanie rozpoczyna się w momencie spotkania się z Kesselem i Riordianem. Podążajcie za towarzyszami, aż dotrzecie do twierdzy. Po drodze spotkacie kilku przeciwników, ale nie powinni stanowić dla Was zagrożenia. Jednak zanim wejdziecie na dziedziniec zamku, uleczcie się.

Fale nieumarłych

Po wejściu na plac, czeka Was odparcie fali nieumarłych. Jeżeli macie z nimi trudności, to zawsze możecie poczekać, aż Wasi towarzysze się nimi zajmą. Ewentualnie wejdźcie na schody przed zamkiem i strzelajcie do wrogów z podwyższenia. Po pierwszym ataku będziecie mieli chwilę przerwy. Uleczcie się i podejdźcie do Kessela i Riordiana.

Rozpocznie się drugie natarcie przeciwników. Będzie polegało dokładnie na tym samym, co poprzednio. Po nim ponownie podejdźcie do towarzyszy. Zacznie się 3 atak.

Tym razem jednak nie walczcie, a wespnijcie się na zniszczony mur po lewej stronie dziedzińca (stojąc plecami do zamku) - Kroniki Myrtany: Ruiny zamku - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Tym razem jednak nie walczcie, a wespnijcie się na zniszczony mur po lewej stronie dziedzińca (stojąc plecami do zamku). Przejdźcie nim na prawą stronę umocnień. Nie zatrzymujcie się, gdyż wrogowie są w chwili obecnej nieśmiertelni. Dojdźcie do wieży i wejdźcie w czerwony portal na ziemi. To Was przeniesie do maga.

Nieumarły mag bitewny

Czeka Was spotkanie z kolejnym minibossem - Kroniki Myrtany: Ruiny zamku - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Czeka Was spotkanie z kolejnym minibossem. Jest to przeciwnik niezwykle uciążliwy dla osób dzierżących broń do walki w zwarciu, gdyż potrafi się teleportować. Co więcej przyzywa nieumarłych, którzy skutecznie utrudniają życie graczowi. Ponadto rzuca ogniste zaklęcia, więc jeżeli macie jakąś ochronę przed tym żywiołem, to jej użyjcie.

Najwygodniej walczyć z tym przeciwnikiem używając broni dystansowej. Taktyka natomiast w dużej mierze zależy od zbroi jaką macie na sobie. Jeżeli jest ona dobra, to powinniście zignorować przyzywane zombie i skupić ataki na magu. Jeżeli jednak Wasz pancerz nie jest zbyt wytrzymały, to możliwe, że warto będzie albo dużo się poruszać po arenie, albo wykończyć przynajmniej część nieumarłych.

Ruiny twierdzy

Po walce z Nieumarłym magiem bitewnym koniecznie przeszukajcie jego ciało. Znajdziecie tam Fragment klucza, którego będziecie potrzebowali potem. Użyjcie również kołowrotku, aby otworzyć bramę twierdzy. Teraz wejdźcie w czerwony portal na ziemi i traficie ponownie do wieży na murach.

Wróćcie do towarzyszy i wejdźcie do zamku. Gdy tylko przejdziecie przez wrota, to już z oddali zobaczycie fioletową poświatę. Zanim się do niej jednak udacie, to warto zbadać pomieszczenia po bokach. W skrzyniach na prawo od wejścia znajdziecie kilka ciekawych broni. Na lewo natomiast jest runa teleportacyjna (portal jest na dziedzińcu).

Pójdźcie następnie do światła. Są tam drzwi, a przy nich ciało. Przeszukajcie je, a znajdziecie notatkę oraz kolejny Fragment klucza. Teraz spróbujcie otworzyć wrota. Ze zdobytą wiedzą wróćcie do Riordiana i mu o wszystkim opowiedzcie.

Muzeum i zakończenie zadania

Udajcie się do miasta Archolos (możecie się teleportować) - Kroniki Myrtany: Ruiny zamku - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Udajcie się do miasta Archolos (możecie się teleportować). Musicie pójść do Muzeum. Tam porozmawiajcie z Mironem. Mężczyzna chętnie odsprzeda Wam klucz:

  1. Jeżeli wykonaliście zadanie Dom nie do poznania, to możecie powiedzieć muzealnikowi, że chcecie go dołączyć do kolekcji. Zapłacicie wtedy 500 sztuk złota.
  2. W przypadku braku domu, możecie odkupić klucz za 1000 sztuk złota.

W obu powyższych przypadkach dostaniecie 500 exp. Wróćcie teraz do Riordiana i dajcie mu fragmenty klucza. To zakończy zadanie.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2024-02-21
10:02

loteka Junior

Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.

Komentarz: loteka
2024-03-15
16:50

tomaszz25811 Junior

Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?

Komentarz: tomaszz25811
2024-03-29
02:25

Onikage Legionista

W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.

Komentarz: Onikage
2024-08-17
10:20

maniekz Junior

Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?

Komentarz: maniekz
2024-10-18
14:32

bartoszd2581114 Junior

Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.

Komentarz: bartoszd2581114
2024-10-24
12:03

KamilKT1 Junior

jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota

Komentarz: KamilKT1
2024-11-29
18:01

bozenan Junior

Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?

Komentarz: bozenan
2024-12-24
15:51

Crazy_Men Chorąży

Crazy_Men

W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć

Komentarz: Crazy_Men
2025-01-07
13:09

boy3 Legend

Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?

Edit:Dobra, nie ważne już mam...

Komentarz: boy3
2025-03-08
13:55

JustMikael Junior

Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?

Komentarz: JustMikael

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl