Kroniki Myrtany: Jak kulą w płot - solucja, opis przejścia

Strzelaliście kiedyś z armaty? Teraz macie okazję. Marvina trzymają się głupie żarty. Na tej stronie poradnika do Kronik Myrtany znajdziecie solucję zadania Jak kulą w płot.

Poradniki

Aktualizacja:

Spis treści

Jeżeli wykonaliście zadanie Jak grochem o ścianę, to w 4 rozdziale będziecie mogli spotkać Bertera. Mężczyzna chce się trochę rozerwać kosztem swojego przyjaciela. Na tej stronie poradnika do moda Kroniki Myrtany znajdziecie opis przejścia zadania Jak kulą w płot.

Nagroda: w sumie 650 exp oraz (opcjonalnie) 6 x kieł błotnego węża, 4 x skóra jaszczura, 4 x żądło

Na przystani w obozie piratów spotkacie mężczyznę, który próbuje zaciągnąć gdzieś armatę - Kroniki Myrtany: Jak kulą w płot - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Na przystani w obozie piratów spotkacie mężczyznę, który próbuje zaciągnąć gdzieś armatę. Poprosi Was o pomoc. Zgódźcie się.

Okazuje się, że Berter jest przyjacielem Saula i nie spodobał mu się ostatni kawał z zupą. Postanowił się zemścić i obudzić pijanego pirata wystrzałem z armaty. Możecie postarać się mu to wyperswadować, ale nie przyniesie to rezultatu. Poprosi Was za to o kulę armatnią i pochodnię.

Jeżeli nie macie pochodni, to musicie jakąś kupić u handlarza - Kroniki Myrtany: Jak kulą w płot - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Jeżeli nie macie pochodni, to musicie jakąś kupić u handlarza. W sprawie kuli pójdźcie na molo - to samo, na którym spotkaliście Bertera. Na jego końcu znajduje się kula (kilka jest też przy brzegu w wodzie). Wróćcie z pociskiem i pochodnią do zleceniodawcy - okazuje się, że nie musieliście nigdzie iść, bo armata była załadowana. Dostaniecie jednak za to 50 exp.

Berter poprosi Was o wystrzelenie z armaty. Musicie wyekwipować pochodnię (domyślnie klawisz T) oraz wejść w interakcję z armatą.

Teraz pójdźcie do budynku - pirat nie żyje. Porozmawiajcie z Berterem. Mężczyzna poprosi Was o dyskrecję - zaoferuje urobek z ostatniego polowania (6 x kieł błotnego węża, 4 x skóra jaszczura, 4 x żądło). Ponadto dostaniecie 600 exp.

Jeżeli zdecydujecie się wydać Bertera, to dostaniecie jedynie doświadczenie (i nieco zabawniejszy dialog z Rodrigiem na koniec misji).

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2024-02-21
10:02

loteka Junior

Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.

Komentarz: loteka
2024-03-15
16:50

tomaszz25811 Junior

Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?

Komentarz: tomaszz25811
2024-03-29
02:25

Onikage Legionista

W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.

Komentarz: Onikage
2024-08-17
10:20

maniekz Junior

Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?

Komentarz: maniekz
2024-10-18
14:32

bartoszd2581114 Junior

Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.

Komentarz: bartoszd2581114
2024-10-24
12:03

KamilKT1 Junior

jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota

Komentarz: KamilKT1
2024-11-29
18:01

bozenan Junior

Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?

Komentarz: bozenan
2024-12-24
15:51

Crazy_Men Chorąży

Crazy_Men

W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć

Komentarz: Crazy_Men
2025-01-07
13:09

boy3 Legend

Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?

Edit:Dobra, nie ważne już mam...

Komentarz: boy3
2025-03-08
13:55

JustMikael Junior

Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?

Komentarz: JustMikael

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl