Kroniki Myrtany: Spotkania w klasztorze
Klasztor magów wody w modzie Kroniki Myrtany nie jest dużą lokacją, ale nawet tutaj można spotkać kilka ciekawych osób. Na tej stronie poradnika powiemy Wam kogo.
Aktualizacja:
W Kronikach Myrtany jest sporo ciekawych osób. Spotkania z nimi mogą często doprowadzić do różnych, nieprzewidywalnych konsekwencji. Na tej stronie opowiemy o interakcjach z nietypowymi postaciami w klasztorze magów wody.
Aktywny nowicjusz
Nagroda: 50 exp, 2 mikstury szybkości
Na dziedzińcu klasztoru magów wody (ten na którym jest paladyn Candac) możecie spotkać Aktywnego nowicjusza. Biega po placu. Jeżeli spróbujecie z nim porozmawiać, to konwersacja skończy się szybko. Nie dajcie jednak za wygraną. Pójdźcie za mężczyzną i poczekajcie, aż złapie oddech.
Po chwili rozpocznijcie z nim ponownie dialog. Podczas drugiej pogawędki młodzieniec da Wam 2 mikstury szybkości. Dostaniecie dodatkowo 50 exp.
Fred
Za to spotkanie można uzyskać jedną z poniższych nagród:
- 500 exp, amulet od Custo. Jeżeli go założycie, to możecie jednorazowo uniknąć śmierci. Zamiast umrzeć, amulet wskrzesi Was z pełnią życia, jednakże w wyniku tego zostanie zniszczony.
- 500 exp, zioła (2x Szczaw królewski, 5x Rdest polny, 3x Korzeń leczniczy, 3x Ognisty korzeń).
- 1000 exp (jeżeli nie będziecie chcieli niczego).
Jeżeli korzystacie z alchemii, to zdecydowanie najlepszym wyborem będą zioła. W przypadku, jeżeli ta sztuka jest Wam obca, to weźcie doświadczenie - amulet jest nieprzydatny, o ile zapisujecie grę w odpowiednich miejscach.
Aby doszło do tego spotkania, należy bliżej przyjrzeć się mostowi przed siedzibą arcymagów wody.

Będąc na nim, nie wchodźcie na plac, a skręćcie w lewo (patrząc od strony głównej sekcji klasztornej). Zeskoczcie z mostu i wejdźcie na kawałek ziemi, który rozciąga się pod murami. Pójdźcie nim (uważajcie, żeby nie spaść). Na jego końcu spotkacie Freda. Nowicjusz utknął i poprosi Was o pomoc.

Musicie porozmawiać z Custo. To jeden z arcymagów wody. Pójdźcie teraz do ich siedziby i opowiedzcie mu o wszystkim. Mag przeteleportuje Freda do kościoła. Porozmawiajcie z nim, aby otrzymać jedną z nagród.
0
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Klasztor magów wody
- Kroniki Myrtany: Klasztor magów wody - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Najwięksi będą najmniejszymi - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Wojownik Innosa
- Kroniki Myrtany: Sokoli Wzrok
- Kroniki Myrtany: Kolekcjoner
- Kroniki Myrtany: Skrzydełko czy nóżka?
- Kroniki Myrtany: Spotkania w klasztorze
- Kroniki Myrtany: Klasztor magów wody
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
loteka Junior
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
tomaszz25811 Junior
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Onikage Legionista
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
maniekz Junior
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
bartoszd2581114 Junior
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
KamilKT1 Junior
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
bozenan Junior
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
Crazy_Men Chorąży
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
boy3 Legend
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
JustMikael Junior
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
