Kroniki Myrtany: Wojownik Innosa
Paladyn Candac przechodzi kryzys wiary. Na tej stronie poradnika do gry Kroniki Myrtany znajduje się solucja zadania Wojownik Innosa. Pomóżcie mężczyźnie odzyskać wiarę. Dowiedzcie się czy zabić Caspara.
Aktualizacja:
Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany przedstawia sulucję zadania Wojownik Innosa. Paladyn Candac przechodzi załamanie. Należy wzmocnić jego wiarę i pomóc mu odnaleźć sens w życiu. Odpowiadamy też, czy warto zabić Caspara.
Nagroda: 1200 exp, czar Lodowa fala, Pierścień gwiezdnej mocy
Rozpoczęcie zadania
Podczas zwiedzania klasztoru w ramach zadania Z deszczu pod rynnę zaczepi Was paladyn Candac. Możecie go znać z zadania Złote Innosy. Mężczyzna ma problem alkoholowy oraz przechodzi kryzys wiary. Jeżeli podczas rozmowy powiecie mu, żeby odstawił trunek, otrzymacie zadanie Wojownik Innosa. Nie będziecie go jednak mogli kontynuować aż do momentu ponownego "otwarcia się" świata.
Po rozmowie z przeorem w trakcie zadania Nadchodzący Sztorm ponownie będziecie mogli podróżować gdzie zechcecie. W tym momencie również odblokuje się dalsza część tej misji. Porozmawiajcie kolejny raz z wojownikiem. Jest tam gdzie wcześniej, czyli koło kapliczki Adanosa w okolicy przejścia pomiędzy dziedzińcami klasztoru. Po rozmowie z nim Marvin dojdzie do wniosku, że mężczyźnie przyda się jakieś zadanie.

Nie musicie szukać daleko. Na tym samym placu znajduje się przejście na cmentarz. Pójdźcie w jego kierunku, a koło niego zaczepi Was 2 nowicjuszy. Wypytajcie się ich o zadanie. Wróćcie do paladyna. To będzie jednak za mało, żeby go przekonać. Udajcie się na cmentarz samotnie.
Śledztwo

Pójdźcie na cmentarz. Prowadzi do niego droga koło 2 nowicjuszy, którzy zlecili Wam to zadanie. Gdy już dojdziecie na miejsce musicie zbadać 3 groby oraz wejść do kapliczki. Znajduje się tam posążek Innosa.
Dodatkowo za kościółkiem jest zejście w dół. Są tam ogniste jaszczury. Marvin odnotuje to w dzienniku i można się o nie wypytać nowicjuszy, to jednak fałszywy trop. Jednakże zwierzęta pilnują jaskini, w której jest złoże magicznej rudy.
Udajcie się do paladyna. Wojownik powie Wam, żebyście się spotkali wspólnie wieczorem.
Zakończenia - czy zabić Caspara
Candac będzie czekał na Was koło przejścia na cmentarz. Razem udacie się do nekropolii. Gdy traficie na miejsce napadną na Was fale wrogów. Najpierw szkielety gobliny, a następnie ludzkie - wojownicy i łucznicy. Po walce włączy się cutscenka.
Macie teraz wybór - pozwólcie na zakończenie życia młodzieńca albo zatrzymajcie wojownika przed zabiciem go i wysłuchajcie jego historii. Jeżeli nie uwierzycie nowicjuszowi, to wciąż możecie wybrać jego śmierć mówiąc paladynowi, że coś ukrywa.
Niezależnie do Waszego wyboru Candac będzie zadowolony i otrzymacie tyle samo doświadczenia (nie licząc tego, że przy śmierci Caspara dostaniecie dodatkowo 200 exp za jego zgon).
Teraz pójdźcie ponownie do nowicjuszy, którzy zlecili Wam misję. Stoją przy przejściu na cmentarz. Dadzą Wam dodatkowo w ramach nagrody czar Lodowa fala oraz Pierścień gwiezdnej mocy (+20 maks. mana).
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Klasztor magów wody
- Kroniki Myrtany: Klasztor magów wody - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Najwięksi będą najmniejszymi - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Wojownik Innosa
- Kroniki Myrtany: Sokoli Wzrok
- Kroniki Myrtany: Kolekcjoner
- Kroniki Myrtany: Skrzydełko czy nóżka?
- Kroniki Myrtany: Spotkania w klasztorze
- Kroniki Myrtany: Klasztor magów wody
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
https://www.gry-online.pl/poradniki/the-chronicles-of-myrtana-archolos/dom-nie-do-poznania/ze1cca6
Zadanie Dom nie do poznanie w kronikach jest zbugowane, zostal 1 dzień do licytacji i nie mogę o tym porozmawiać z nikim. Mam strój i pieniądze, ale Kazeem nie chce gadać.
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
Miałem to samo. Ponowne wczytanie gry mi pomogło, jeśli grasz z pluginami to nie przyspieszaj gry przy cutscence
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
Z tego co pamiętam ziomek jest gdzieś winnicy valeri specjalnie nie ma go tam gdzie był wcześniej ziomeczku :D
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
Cześć, utknąłem na zadaniu "pomoc dla powodzien". Mianowicie nie mam mostu,po prostu się nie renderuje i nie mogę naprawić palików. Proszę pomóżecie bo chciałbym przejść tą grę??
witam, są plany dodania ścieżki strażnika miejskiego?
Kolejna ciekawostka - Po dołączeniu do wodnego kręgu podejdźcie w Silbach do Lokvara a ten was powita i da wam klucz do wcześniej zamkniętego pomieszczenia w swoim domu skąd będziecie mogli zabrać trochę mikstur i wyposażenia.
Dodatkowo Patracjan w świątyni Adanosa do wam +5 do many jeśli pokażecie mu pierścień wodnego kręgu, oraz jeśli poprosicie o uzupełnienie swoich zapasów da wam możliwość kupna smoczego korzenia, eliksiru zręczności, szczawiu królewskiego, eliksiru magicznego i innych ziół i drobiazgów
Podczas końcówki zadania "Zamykamy interes" po tym jak Adelard zrzuci 2 przemytników nie wracajcie przez korytarze, zamiast tego użyjcie mikstury swobodnego spadania i skoczcie na dół aby ograbić 2 przemytników - Getoryk ma 100 szt, złota i trochę innych drobiazgów.
Wracając na dół korytarzami tych ciał już nie ma.
Dlaczego nie ma opisanych zadań dla Straży Miejskiej?
Lucy nie zrobi nam poduszki póki nie będziemy "przyjacielem rodziny" trzeba z Nelsonem zabić cieniostwora
Nowe spotkanie:
W 2 rozdziale, zaraz za tunelem między miastem Archolos a Kopalnią Araxos można spotkać 2 ludzi podających się za strażników miejskich, żądających myta. Po odmowie atakują.
Znalazłem film na YT przedstawiający spotkanie: [link]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
