Kroniki Myrtany: W biały dzień - solucja, opis przejścia
Ktoś próbował zabić Volkera. Zamach się nie udał, ale sprawców trzeba rozliczyć. Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany przedstawia solucję zadania W biały dzień.
Aktualizacja:
Po spotkaniu z szefem Waszej gildii i zdaniu mu raportu czeka Was kolejne zadanie. Musicie ustalić winnego ataku na Volkera. Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany przedstawia solucję zadania W biały dzień.
- Nagroda i początek zadania
- Pierwsze kroki i 3 zadania
- Krew
- Dodatkowe doświadczenie i zakończenie śledztwa
- Rozprawa
- Nagroda
Nagroda i początek zadania
Nagroda: 5000 exp, 1000 lub 800 sztuk złota

Gdy skończycie rozmowę z szefem Waszej gildii, udajcie się do domu Volkera. Znajduje się on w południowej części miasta. Stoi przed nim dość spora grupa gapiów - ciężko go przeoczyć.
Pierwsze kroki i 3 zadania

Póki co jednak nie możecie do niego wejść, gdyż znajduje się w nim gubernator. Porozmawiajcie w międzyczasie z Ivy. Stoi oparta o ścianę budynku. Już wiecie dla kogo pracuje.
Teraz możecie wejść do budynku. Zatrzyma Was jednak Bradlock. Niezależnie od tego co mu powiecie zaprowadzi Was do Volkera. Porozmawiajcie z lichwiarzem. Nieważne jakie opcje dialogowe wybierzecie podczas rozmowy, będziecie musieli zbadać sprawę zamachu - zadanie rozdzieli się na 3 mniejsze misje:
Powyższe zadania dla klarowności opisaliśmy na osobnych stronach (również w grze przedstawione są jako oddzielne questy). Warto podkreślić, że do ukończenia W biały dzień wymagane są tylko dwie misje - Trop grotu oraz Trop ulotek. Jednak dla pełnego wglądu w historię i uzyskania jak największej ilości doświadczenia warto sprawdzić wszystkie tropy.
Krew

Po wyjściu z budynku zaczepi Was Madog. Mężczyzna poprosi o zajęcie się plamami krwi. Podejdźcie do ogrodnika Bernarda, który próbuje zmyć krew ze ściany. Porozmawiajcie z nim, a następnie wejdźcie w interakcję z plamą krwi na ziemi.
Zaczepi Was po tym Ivy. Kobieta będzie chciała od Was próbkę. Obieca, że ją zbada. Niezależnie od Waszej odpowiedzi ona i tak ją weźmie, więc równie dobrze możecie jej oddać krew.
To jest moment, w którym powinniście się zająć pozostałymi tropami
Dodatkowe doświadczenie i zakończenie śledztwa

Jeżeli chcecie zdobyć dodatkowe 300 exp, to odszukajcie Ivy podczas wykonywania zadania W biały dzień (Trop ulotek). Po rozmowie z Ludolfem, kobieta będzie stała w okolicach targu rybnego w porcie. Porozmawiajcie z nią.
Następny raz spotkacie się z kobietą po ukończeniu Tropów grotu oraz ulotek. Przekaże Wam wtedy, że pora zakończyć śledztwo. Jednak jeżeli nie zrobiliście Tropu więźnia, to możecie jej przekazać, że macie jeszcze jedną sprawę do załatwienia.
Gdy już uznacie, że wykonaliście wszystko, to udajcie się do szefa gildii. Razem z nim pójdziecie na rozprawę.
Rozprawa
Na rozprawie zdacie raport ze swoich odkryć. Od tego co powiecie zależy los oskarżonego. Jeżeli przez całą konwersację nie podacie żadnych konkretów, które mogłyby ocalić Arsa, to mężczyzna zostanie skazany na śmierć.
Jeżeli jednak zrelacjonujecie to, czego dowiedzieliście się podczas badania tropów, to oskarżony zostanie uniewinniony oraz otrzyma odszkodowanie. Uratujecie go nawet jeżeli zatrzymacie część informacji dla siebie - przykładowo miejsce pobytu Południowców oraz zaangażowanie Venzela w sprawę.
W tym momencie zadanie się kończy. Niezależnie od wyniku rozprawy otrzymacie 5000 exp i możliwość wchodzenia do starego miasta.

Wyjdźcie przed budynek i porozmawiajcie z Ivy. Pooglądacie wspólnie egzekucję. Następnie udajcie się zdać raport lichwiarzowi.
Nagroda
Czeka na Was zapłata w złocie od Volkera. Różni się ona w zależności od przebiegu rozprawy. Jeżeli pozwoliliście umrzeć Arsowi, to otrzymacie 1000 sztuk złota, w przypadku przeżycia mężczyzny (i stracenia kogoś innego) dostaniecie jedynie 800.
Dla dodatkowej nagrody podejdźcie również do Bradlocka. Mężczyzna stoi pod domem Volkera. Da Wam zbroję.
0
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania główne
- Kroniki Myrtany: Rozdział 3
- Kroniki Myrtany: Rozdział 3 - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Wśród łotrów - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Krwawa waluta
- Kroniki Myrtany: Starzy znajomi - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Turniej - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Rozwiązywanie języków - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Raport z prac - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W biały dzień - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W biały dzień (Trop więźnia) - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W biały dzień (Trop grotu) - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W biały dzień (Trop ulotek) - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Rozdział 3
- Kroniki Myrtany: Zadania główne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
loteka Junior
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
tomaszz25811 Junior
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Onikage Legionista
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
maniekz Junior
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
bartoszd2581114 Junior
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
KamilKT1 Junior
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
bozenan Junior
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
Crazy_Men Chorąży
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
boy3 Legend
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
JustMikael Junior
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
