Kroniki Myrtany: W biały dzień - solucja, opis przejścia

Ktoś próbował zabić Volkera. Zamach się nie udał, ale sprawców trzeba rozliczyć. Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany przedstawia solucję zadania W biały dzień.

Poradniki

Aktualizacja:

Spis treści

Po spotkaniu z szefem Waszej gildii i zdaniu mu raportu czeka Was kolejne zadanie. Musicie ustalić winnego ataku na Volkera. Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany przedstawia solucję zadania W biały dzień.

Nagroda i początek zadania

Nagroda: 5000 exp, 1000 lub 800 sztuk złota

Gdy skończycie rozmowę z szefem Waszej gildii, udajcie się do domu Volkera - Kroniki Myrtany: W biały dzień - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Gdy skończycie rozmowę z szefem Waszej gildii, udajcie się do domu Volkera. Znajduje się on w południowej części miasta. Stoi przed nim dość spora grupa gapiów - ciężko go przeoczyć.

Pierwsze kroki i 3 zadania

Póki co jednak nie możecie do niego wejść, gdyż znajduje się w nim gubernator - Kroniki Myrtany: W biały dzień - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Póki co jednak nie możecie do niego wejść, gdyż znajduje się w nim gubernator. Porozmawiajcie w międzyczasie z Ivy. Stoi oparta o ścianę budynku. Już wiecie dla kogo pracuje.

Teraz możecie wejść do budynku. Zatrzyma Was jednak Bradlock. Niezależnie od tego co mu powiecie zaprowadzi Was do Volkera. Porozmawiajcie z lichwiarzem. Nieważne jakie opcje dialogowe wybierzecie podczas rozmowy, będziecie musieli zbadać sprawę zamachu - zadanie rozdzieli się na 3 mniejsze misje:

  1. W biały dzień (Trop więźnia)
  2. W biały dzień (Trop grotu)
  3. W biały dzień (Trop ulotek)

Powyższe zadania dla klarowności opisaliśmy na osobnych stronach (również w grze przedstawione są jako oddzielne questy). Warto podkreślić, że do ukończenia W biały dzień wymagane są tylko dwie misje - Trop grotu oraz Trop ulotek. Jednak dla pełnego wglądu w historię i uzyskania jak największej ilości doświadczenia warto sprawdzić wszystkie tropy.

Krew

Po wyjściu z budynku zaczepi Was Madog - Kroniki Myrtany: W biały dzień - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Po wyjściu z budynku zaczepi Was Madog. Mężczyzna poprosi o zajęcie się plamami krwi. Podejdźcie do ogrodnika Bernarda, który próbuje zmyć krew ze ściany. Porozmawiajcie z nim, a następnie wejdźcie w interakcję z plamą krwi na ziemi.

Zaczepi Was po tym Ivy. Kobieta będzie chciała od Was próbkę. Obieca, że ją zbada. Niezależnie od Waszej odpowiedzi ona i tak ją weźmie, więc równie dobrze możecie jej oddać krew.

To jest moment, w którym powinniście się zająć pozostałymi tropami

Dodatkowe doświadczenie i zakończenie śledztwa

Jeżeli chcecie zdobyć dodatkowe 300 exp, to odszukajcie Ivy podczas wykonywania zadania W biały dzień (Trop ulotek) - Kroniki Myrtany: W biały dzień - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Jeżeli chcecie zdobyć dodatkowe 300 exp, to odszukajcie Ivy podczas wykonywania zadania W biały dzień (Trop ulotek). Po rozmowie z Ludolfem, kobieta będzie stała w okolicach targu rybnego w porcie. Porozmawiajcie z nią.

Następny raz spotkacie się z kobietą po ukończeniu Tropów grotu oraz ulotek. Przekaże Wam wtedy, że pora zakończyć śledztwo. Jednak jeżeli nie zrobiliście Tropu więźnia, to możecie jej przekazać, że macie jeszcze jedną sprawę do załatwienia.

Gdy już uznacie, że wykonaliście wszystko, to udajcie się do szefa gildii. Razem z nim pójdziecie na rozprawę.

Rozprawa

Na rozprawie zdacie raport ze swoich odkryć. Od tego co powiecie zależy los oskarżonego. Jeżeli przez całą konwersację nie podacie żadnych konkretów, które mogłyby ocalić Arsa, to mężczyzna zostanie skazany na śmierć.

Jeżeli jednak zrelacjonujecie to, czego dowiedzieliście się podczas badania tropów, to oskarżony zostanie uniewinniony oraz otrzyma odszkodowanie. Uratujecie go nawet jeżeli zatrzymacie część informacji dla siebie - przykładowo miejsce pobytu Południowców oraz zaangażowanie Venzela w sprawę.

W tym momencie zadanie się kończy. Niezależnie od wyniku rozprawy otrzymacie 5000 exp i możliwość wchodzenia do starego miasta.

Wyjdźcie przed budynek i porozmawiajcie z Ivy - Kroniki Myrtany: W biały dzień - solucja, opis przejścia - Kroniki Myrtany - poradnik do gry

Wyjdźcie przed budynek i porozmawiajcie z Ivy. Pooglądacie wspólnie egzekucję. Następnie udajcie się zdać raport lichwiarzowi.

Nagroda

Czeka na Was zapłata w złocie od Volkera. Różni się ona w zależności od przebiegu rozprawy. Jeżeli pozwoliliście umrzeć Arsowi, to otrzymacie 1000 sztuk złota, w przypadku przeżycia mężczyzny (i stracenia kogoś innego) dostaniecie jedynie 800.

Dla dodatkowej nagrody podejdźcie również do Bradlocka. Mężczyzna stoi pod domem Volkera. Da Wam zbroję.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2024-02-21
10:02

loteka Junior

Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.

Komentarz: loteka
2024-03-15
16:50

tomaszz25811 Junior

Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?

Komentarz: tomaszz25811
2024-03-29
02:25

Onikage Legionista

W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.

Komentarz: Onikage
2024-08-17
10:20

maniekz Junior

Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?

Komentarz: maniekz
2024-10-18
14:32

bartoszd2581114 Junior

Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.

Komentarz: bartoszd2581114
2024-10-24
12:03

KamilKT1 Junior

jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota

Komentarz: KamilKT1
2024-11-29
18:01

bozenan Junior

Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?

Komentarz: bozenan
2024-12-24
15:51

Crazy_Men Chorąży

Crazy_Men

W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć

Komentarz: Crazy_Men
2025-01-07
13:09

boy3 Legend

Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?

Edit:Dobra, nie ważne już mam...

Komentarz: boy3
2025-03-08
13:55

JustMikael Junior

Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?

Komentarz: JustMikael

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl