Kroniki Myrtany: Czas decyzji - solucja, opis przejścia
Od dobrego pojedynku lepszy jest jedynie zakład postawiony na zwycięzcę. Loria oferuje Wam szansę na zdobycie pieniędzy. Na tej stronie poradnika do Kronik Myrtany znajdziecie solucję zadania Czas decyzji.
Aktualizacja:
Jeżeli macie w sobie żyłkę hazardzisty, to nie możecie ominąć tego zadania. Loria proponuje Wam zakład. Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany przeprowadzi Was przez zadanie Czas decyzji.
Nagroda: 1500 exp, eliksir zręczności lub siły, maksymalnie 100 sztuk złota
Początek zdania

Zadanie Czas decyzji zleca Loria w karczmie w Wilczym Leżu. Aby dostać się do niej musicie na głównej ścieżce skręcić w lewo po schodach (niedaleko bramy wejściowej). Następnie idźcie ścieżką, aż do jej końca. Po prawej stronie (za handlarką) zobaczycie wejście do baru.

Kobieta jest w środku, przy kominku. Porozmawiajcie z nią. Opowie Wam, że niedługo odbędzie się pojedynek i możecie obstawić zwycięzcę. Macie do wyboru 25, 50 oraz 100 sztuk złota. Nie ma to wpływu na doświadczenie na koniec zadania, a jedynie na potencjalny zysk lub stratę za zakład.
Możecie wybrać jednego z dwóch zawodników - szybkiego Kylida oraz silnego Devira. Po wybraniu faworyta pójdźcie z nim porozmawiać.
Obaj zawodnicy mają szansę na zwycięstwo. Z naszych obserwacji wynika jednak, że znacznie częściej wygrywa Devir. Jednakże niezależnie do wyniku pojedynku otrzymacie tyle samo punktów doświadczenia i te same nagrody (poza złotem)
Kylid

Wojownika możecie spotkać najczęściej w okolicach karczmy lub handlarki. Mężczyzna poprosi Was o sparing oraz goblinie jagody.
Jeżeli chodzi o walkę, to nie musicie jej wygrywać, choć zwycięstwo przyniesie Wam 500 exp. Jednak uważajcie - jeżeli zabierzecie pokonanemu Kylidowi miecz, to mężczyzna podczas pojedynku będzie walczył bronią zastępczą, co przełoży się na praktycznie 100% pewność jego przegranej.

Goblinie jagody możecie znaleźć przykładowo w ciemnym lesie pomiędzy Silbach a Kopalnią Araxos. Musicie jednak uważać na zombie oraz wargi. Weźcie również ze sobą czar telekinezy, gdyż są one trudne do wykrycia.
Devir
Jeżeli Devira nie ma w karczmie/przed nią, to jest w kuźni. Pójdźcie główną drogą przez Wilcze leże, ale przed siedzibą lorda skręćcie w lewo. Znajduje się tu kuźnia, a w jednym z pomieszczeń znajdziecie Devira.
Mężczyzna poprosi Was o smoczy korzeń oraz zwrócenie miecza, który zgubił.

Roślinę możecie znaleźć w Wilczym leżu. Wespnijcie się na dachy zabudowań. Skierujcie się na północno-zachodnią część wioski. Tam na półce skalnej. Obok jednego z mężczyzn niezbędnych do zadania Po nitce do kłębka jest poszukiwane przez Was zioło.


Miecz natomiast znajduje się w przy drodze do Wilczego leża, za łukiem skalnym, a przed obozem węglarzy. Mogliście się już na niego natknąć, przykładowo idąc z Ivy do twierdzy.
Jeżeli posiadacie miecz Devira, a wybraliście w pojedynku stronę Kylida, to będziecie mogli zwrócić oręż właścicielowi. Dostaniecie za to woreczek z pieniędzmi (100 sztuk złota).
Smoczy korzeń oraz goblinie jagody
Powyżej przy każdym wojowniku napisaliśmy, gdzie te rośliny można znaleźć. Może się jednak zdarzyć, że będziecie mieć trudności z pozyskaniem tych cennych składników. Wtedy należy je kupić. Smoczy korzeń oraz goblinie jagody można nabyć u alchemików, najbliżej będziecie mieć tego w Wilczym leżu - Yezegana. Znajdziecie go idąc w kierunku zamku, ale gdy dojdziecie przed siedzibę pana tych włości, to skręćcie w prawo i zejdźcie w dół po schodach.
Rozpoczęcie pojedynku

Aby rozpocząć pojedynek musicie spełnić kilka ukrytych wymagań. Kroki do rozpoczęcia walki:
- wykonajcie oba zadania dla swojego kandydata;
- porozmawiajcie z Lorią na temat zakładów;
- odczekajcie do następnego dnia;
- odejdźcie odpowiednio daleko od bramy wejściowej na teren zamku.
Pojedynek uruchomi się dopiero po spełnieniu wszystkich powyższych wytycznych.
Pojedynek
Jeżeli spełnicie wszystkie wytyczne przedstawione we wcześniejszej sekcji, to powinniście natrafić przed bramą na kółko pojedynkowe. Porozmawiajcie z Lorią, aby rozpocząć walkę.
Potyczka jest losowa. Mężczyźni rzeczywiście w tle walczą i wynik jest zmienny. W większości wypadków jednak wygrywa Devir.
Po pojedynku uruchomi się rozmowa z Lorią. Wojowniczka da Wam nagrodę (jeżeli wygraliście) lub podkreśli walory pojedynku.
Zagadajcie teraz do Waszego wojownika. Niezależnie od tego czy wygrał czy przegrał otrzymacie od niego miksturę z przyniesionej przez siebie rośliny (Eliksir siły lub zręczności) oraz 1500 doświadczenia.
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Wilcze leże i okolice
- Kroniki Myrtany: Wilcze leże i okolice - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Spotkania (Wilcze leże) - lista wszystkich
- Kroniki Myrtany: Krew Myśliwego - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Ostre jak brzytwa - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nocne wycie - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nie zaznasz spokoju - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nie do podźwignięcia - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nowe trunki - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Czas decyzji - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Przełomowe odkrycie - solucja opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Wilczych skór wiele - solucja opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Srebro i stal - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nocny wartownik - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Bestia z Archolos - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Wilcze leże i okolice
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
https://www.gry-online.pl/poradniki/the-chronicles-of-myrtana-archolos/dom-nie-do-poznania/ze1cca6
Zadanie Dom nie do poznanie w kronikach jest zbugowane, zostal 1 dzień do licytacji i nie mogę o tym porozmawiać z nikim. Mam strój i pieniądze, ale Kazeem nie chce gadać.
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
Miałem to samo. Ponowne wczytanie gry mi pomogło, jeśli grasz z pluginami to nie przyspieszaj gry przy cutscence
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
Z tego co pamiętam ziomek jest gdzieś winnicy valeri specjalnie nie ma go tam gdzie był wcześniej ziomeczku :D
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
Cześć, utknąłem na zadaniu "pomoc dla powodzien". Mianowicie nie mam mostu,po prostu się nie renderuje i nie mogę naprawić palików. Proszę pomóżecie bo chciałbym przejść tą grę??
witam, są plany dodania ścieżki strażnika miejskiego?
Kolejna ciekawostka - Po dołączeniu do wodnego kręgu podejdźcie w Silbach do Lokvara a ten was powita i da wam klucz do wcześniej zamkniętego pomieszczenia w swoim domu skąd będziecie mogli zabrać trochę mikstur i wyposażenia.
Dodatkowo Patracjan w świątyni Adanosa do wam +5 do many jeśli pokażecie mu pierścień wodnego kręgu, oraz jeśli poprosicie o uzupełnienie swoich zapasów da wam możliwość kupna smoczego korzenia, eliksiru zręczności, szczawiu królewskiego, eliksiru magicznego i innych ziół i drobiazgów
Podczas końcówki zadania "Zamykamy interes" po tym jak Adelard zrzuci 2 przemytników nie wracajcie przez korytarze, zamiast tego użyjcie mikstury swobodnego spadania i skoczcie na dół aby ograbić 2 przemytników - Getoryk ma 100 szt, złota i trochę innych drobiazgów.
Wracając na dół korytarzami tych ciał już nie ma.
Dlaczego nie ma opisanych zadań dla Straży Miejskiej?
Lucy nie zrobi nam poduszki póki nie będziemy "przyjacielem rodziny" trzeba z Nelsonem zabić cieniostwora
Nowe spotkanie:
W 2 rozdziale, zaraz za tunelem między miastem Archolos a Kopalnią Araxos można spotkać 2 ludzi podających się za strażników miejskich, żądających myta. Po odmowie atakują.
Znalazłem film na YT przedstawiający spotkanie: [link]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
