Kroniki Myrtany: Złote Innosy - solucja, opis przejścia
Paladyn Candac chce zawalczyć z praktyką sprzedawania posążków Innosa. Prosi Was o pomoc. Z tej strony poradnika do moda Kroniki Myrtany dowiecie się, jak ukończyć zadanie Złote Innosy.
Aktualizacja:
Poniższa strona poradnika do moda Kroniki Myrtany przeprowadzi Was przez zadanie Złote Innosy. Zleca je Wam paladyn Candac, który ma dość praktyki sprzedawania posążków jego boga przed świątynią.
Nagroda: 1000 exp, czar zniszczenie zła

Jeżeli w 3 rozdziale udacie się w dzień przed świątynię Innosa w mieście Archolos, to jest spora szansa, że natraficie na paladyna Candaca. Jeżeli z nim porozmawiacie, to mężczyzna zapyta Was, czy jesteście pobożni (odpowiedź nie ma wpływu na zadanie, a jedynie na kwestie dialogowe). Paladyn poprosi o zbadanie sprawy sprzedaży złotych posążków Innosa.
W pierwszej kolejności porozmawiajcie z Mailorem, a następnie z Groenem (kolejność jest istota). Są to sprzedawcy Innosów sprzed kościoła. Mają stragany naprzeciwko siebie. Mailor wyśle Was do Mateya, natomiast Groen zdradzi, że prowadzi interesy z Dimą.
Udajcie się do Mateya (to ta sama osoba, która dała Wam obywatelstwo, przed jego chatą jest spora kolejka). Porozmawiajcie z nim, mężczyzna zażąda 25 sztuk złota łapówki. Ostatecznie jednak niczego nowego się od niego nie dowiecie - wszystkie dokumenty są dobre. Ten krok nie jest jednak wymagany do zakończenia zadania.

Następnie udajcie się do Dimy. Kobieta prowadzi stragan z magicznymi rzeczami i zwojami na placu przed gildią Araxos. Jeżeli wykonaliście wcześniej zadanie Posłaniec Dimy oraz powiecie jej, że chcecie zainwestować w interes ze złotymi Innosami, to kobieta powie Wam wszystko, czego chcecie za darmo. W przeciwnym razie musicie naszykować sakiewkę na 100 sztuk złota.
Możecie również odwiedzić Helgę, karczmarkę w porcie i zapytać się jej, czy wie coś o Innosach. Poleci Wam szukać w okolicy dźwigów. Nie musicie jednak tego robć, jest to krok nieobowiązkowy.

Znając już mniej więcej miejsce, w którym należy szukać oraz imię osoby z którą trzeba porozmawiać (Mures) udajcie się do portu. Idźcie porozmawiać z pracownikami dźwigów. Jeden jest koło targu rybnego, a drugi koło stoczni. Po drugiej konwersacji podbiegnie do Was mężczyzna oferując Innosy. Porozmawiajcie z nim, dzięki temu dowiecie się, że musicie udać się do domu w dzielnicy biedoty.

Dom którego szukacie znajduje się na wyższym poziomie dzielnicy biedoty. Mures stoi o niego oparty. Należy z nim porozmawiać. Jednak nie będziecie mogli poruszyć kwestii posążków dopóki będziecie mieli na sobie jakikolwiek pancerz. Musicie go zdjąć.
Mężczyzna będzie niechętny do zaufania Wam, zgodzi się jednak, jeżeli w jakiś sposób go przekonacie. Możecie to zrobić na kilka sposobów:
- jeżeli dołączyliście do Araxos i rozmawialiście z Caramonem o jego hobby, to macie drewnianego ścierwojada;
- mogliście również dostać drewniany miecz, jeżeli staraliście się o przyjęcie do straży miejskiej; możecie go również ukraść podczas rozmowy z Muresem;
- w przypadku podjęcia współpracy z Knutem i ścinania dla niego drewna (w obozie drwali) także możecie o tym powiedzieć.
- czeladnicy łuczarki Fridy i potrafiący już co nieco strugać w drewnie (szkoleni w łuczarstwie) także mogą się tym pochwalić.
Niezależnie od tego w jaki sposób wkradliście się w łaski Muresa, ten da Wam klucz do domu. To tam odbywa się struganie. Czas zebrać dowody.
Na przywitanie zaczepi Was Mia, to ona nadzoruje prace. Podejdźcie do pustego krzesełka i zacznijcie strugać Innosy. Po chwili kobieta ogłosi przerwę. Możecie teraz swobodnie pobuszować w poszukiwaniu dowodów. Są 3:
- niedokończona figurka Innosa na stole;

- projekt figurki Innosa na beczce w rogu pokoju,
- możecie również okraść Mię.
Wystarczą 2 z powyższych dowodów. W momencie, kiedy będziecie mieli już to, co potrzeba, kobieta każe Wam wracać do pracy. Zróbcie tak. Po zakończonym struganiu wróćcie do paladyna.
Rycerz czeka przed kościołem z magiem ognia. Niestety magowie kazali zaprzestać śledztwa w imię zysków dla kościoła. Ponownie porozmawiajcie z Candaciem, zakończcie zadanie i odbierzcie nagrodę.
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Archolos i okolice
- Kroniki Myrtany: Archolos i okolice - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań
- Kroniki Myrtany: Mój nowy dom - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Naturalne metody - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dostawa materiałów - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Gambit Królewski - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Perły wody - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dla koneserów - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Polowanie z Allanem - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Czyste ulice - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Wola nieba - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Honor robotnika - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Pijany przewodnik - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Pod zastaw - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nie dla psa kiełbasa - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Gorączka złota
- Kroniki Myrtany: Folwark chłopięcy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Powiew Północy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dzielnica pięści - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Uprowadzona - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Gdzie słów dużo - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Złote Innosy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nowy na Archolos - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zielona latarnia i skarb - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W cichej mgle - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Talerz ciepłej strawy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dom nie do poznania - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Teatr obitej twarzy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Mały upominek - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nieszczęśliwy mąż - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Król bez korony
- Kroniki Myrtany: Archolos i okolice
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
https://www.gry-online.pl/poradniki/the-chronicles-of-myrtana-archolos/dom-nie-do-poznania/ze1cca6
Zadanie Dom nie do poznanie w kronikach jest zbugowane, zostal 1 dzień do licytacji i nie mogę o tym porozmawiać z nikim. Mam strój i pieniądze, ale Kazeem nie chce gadać.
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
Miałem to samo. Ponowne wczytanie gry mi pomogło, jeśli grasz z pluginami to nie przyspieszaj gry przy cutscence
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
Z tego co pamiętam ziomek jest gdzieś winnicy valeri specjalnie nie ma go tam gdzie był wcześniej ziomeczku :D
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
Cześć, utknąłem na zadaniu "pomoc dla powodzien". Mianowicie nie mam mostu,po prostu się nie renderuje i nie mogę naprawić palików. Proszę pomóżecie bo chciałbym przejść tą grę??
witam, są plany dodania ścieżki strażnika miejskiego?
Kolejna ciekawostka - Po dołączeniu do wodnego kręgu podejdźcie w Silbach do Lokvara a ten was powita i da wam klucz do wcześniej zamkniętego pomieszczenia w swoim domu skąd będziecie mogli zabrać trochę mikstur i wyposażenia.
Dodatkowo Patracjan w świątyni Adanosa do wam +5 do many jeśli pokażecie mu pierścień wodnego kręgu, oraz jeśli poprosicie o uzupełnienie swoich zapasów da wam możliwość kupna smoczego korzenia, eliksiru zręczności, szczawiu królewskiego, eliksiru magicznego i innych ziół i drobiazgów
Podczas końcówki zadania "Zamykamy interes" po tym jak Adelard zrzuci 2 przemytników nie wracajcie przez korytarze, zamiast tego użyjcie mikstury swobodnego spadania i skoczcie na dół aby ograbić 2 przemytników - Getoryk ma 100 szt, złota i trochę innych drobiazgów.
Wracając na dół korytarzami tych ciał już nie ma.
Dlaczego nie ma opisanych zadań dla Straży Miejskiej?
Lucy nie zrobi nam poduszki póki nie będziemy "przyjacielem rodziny" trzeba z Nelsonem zabić cieniostwora
Nowe spotkanie:
W 2 rozdziale, zaraz za tunelem między miastem Archolos a Kopalnią Araxos można spotkać 2 ludzi podających się za strażników miejskich, żądających myta. Po odmowie atakują.
Znalazłem film na YT przedstawiający spotkanie: [link]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
