Kroniki Myrtany: Uciszyć Krzykacza
Należy osłabić wpływy Volkera w mieście. W zadaniu Uciszyć Krzykacza tego dokonacie, jednocześnie zostając członkiem Wodnego Kręgu. Na tej stronie poradnika do Kronik Myrtany opowiemy o tej misji.
Aktualizacja:
Chcecie zostać członkami Wodnego Kręgu w Kronikach Myrtany? Musicie więc wykonać zadanie Uciszyć Krzykacza. Jak tego dokonać powiemy Wam na tej stronie poradnika.
Nagroda i rozpoczęcie zadania
Nagroda: 2000 exp.
Uciszyć Krzykacza rozpoczniecie, gdy przeczytacie notatkę Informacje o krzykaczach Volkera w ekwipunku. Otrzymacie ją w ramach zadania Strażnik Równowagi. Dzięki niej dowiecie się, gdzie szukać Waszych celów.
Krzykacz na moście koło Koszar

Pójdźcie na most łączący Koszary i Stare miasto. Stoi tam krzykacz. Jednak nie możecie z nim nic zrobić. Przejdźcie przez most (na stronę Startego miasta) i porozmawiajcie ze strażnikiem Oktavem. Mężczyzna ma już dość sytuacji i planuje pozbyć się agitatorów Volkera.
Udajcie się teraz do Venzela (ikona pergaminu na mapie miasta). Pisarz sam nie napisze przemowy, ale udostępni Wam swoje stanowisko. Podejdźcie do niego i wejdźcie z nim w interakcję. Możecie teraz wybrać treść mowy - nie ma znaczenia, co to będzie. Zadanie przebiegnie tak samo. Po ponownej rozmowie ze skrybą odczekajcie dzień.

Wróćcie do Oktawa, mężczyzna poda Wam kolejny cel - wysoki budynek naprzeciwko lombardu Czas zapłaty (ikona pucharu na mapie). Na piętrze znajdziecie Skrzynię ludzi Volkera. Możecie ją opróżnić, najważniejsze jest jednak, aby pozostawić w niej fałszywą przemowę.

Po zrobieniu tego po chwili pojawi się człowiek Volkera. Niezależnie od tego, co mu powiecie, on i tak Was zaatakuje. Teraz musicie schować jego ciało. Użyjcie do tego beczki znajdującej się w rogu pomieszczenia na piętrze. Po prostu wejdźcie z nią w interakcję. Będziecie mogli wybrać również co zrobić z trupem - ten wybór nie ma wpływu na przebieg zadania. Prześpijcie się i pójdźcie ponownie do strażnika. Pierwszy Krzykacz pokonany.
Krzykacz w Slumsach

Krzykacza w Slumsach znajdziecie koło sklepu Złote wrota (ikona pierścienia). Porozmawiajcie z nim. Jest on nieśmiertelny, więc atak na nic się nie zda. Musicie znaleźć jednego z Opiekunów Slumsów. Może być to nieco trudne, jeżeli nie zapłaciliście za ochronę, gdyż wtedy kilku z nich pewnie już nie żyje. Jednakże jeden patroluje ulicę od wieży do łuczarza. Wystarczy z nim porozmawiać i zapłacić 500 sztuk złota. Wróćcie na miejsce z krzykaczem następnego dnia. Ta część misji wykonana.
Krzykacz w Porcie

Ostatni mówca jest w Porcie, koło dźwigu i karczmy Helgi. Porozmawiajcie z nim. Następnie ponownie rozpocznijcie konwersację i wyczerpcie tematy. Krzykacz Was zaatakuje. Strzela z kuszy, więc po prostu zaatakujcie go bronią do walki w zwarciu.
Następnie podejdźcie do ludzi, do których przemawiał. Wasz wybór dialogowy nie ma wpływu na zakończenie zadania.
Po załatwieniu sprawy 3 krzykaczy, wróćcie do Kessela. Otrzymacie wtedy doświadczenie i będziecie mogli kontynuować zadanie Strażnik Równowagi.
0
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Dołączenie do gildii
- Kroniki Myrtany: Dołączenie do gildii - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Szkolenie rekrutów - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Oręż strażnika - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nocny patrol - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Problematyczna trójka - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Ta ryba nie śmierdzi - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Posłaniec Dimy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Wyrwać chwasta - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Strażnik Równowagi
- Kroniki Myrtany: Uciszyć Krzykacza
- Kroniki Myrtany: Dołączenie do gildii
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
loteka Junior
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
tomaszz25811 Junior
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Onikage Legionista
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
maniekz Junior
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
bartoszd2581114 Junior
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
KamilKT1 Junior
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
bozenan Junior
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
Crazy_Men Chorąży
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
boy3 Legend
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
JustMikael Junior
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
