Kroniki Myrtany: Honor robotnika - solucja, opis przejścia
Poniżej znajdziecie opis zadania Honor robotnika. Jest to jedna z misji, które możecie napotkać w modzie Kroniki Myrtany.
Aktualizacja:
Ta strona zawiera opis zadania Honor robotnika, z moda Kroniki Myrtany. Zleceniodawcą tej misji jest Ramona.
Nagroda i początek zadania
Za to zadanie można dostać nagrodę w postaci referencji lub złota!
Nagroda: pomoc Ramonie - 500 exp, 100 sztuk złota + glejt/200 sztuk złota; pomoc robotnikom: 1000 exp, 50 sztuk złota
Ramonę można znaleźć w porcie, koło żurawia.

Kobieta jest zdenerwowana, bo ktoś uszkodził maszynę i obwinia o to robotników. Zaprowadzi Was do kwatery strażników miejskich. Tam, po scence, okaże się, że tak naprawdę nie zależy jej tylko na wznowieniu pracy, ale również na wrobieniu niesfornych pracowników.
Powinniście się teraz udać do dzielnicy slumsów. Odnajdźcie osobę o imieniu Borr. Jeżeli nie chodzi po ulicy, to pewnie śpi w swojej chacie. Możecie ją znaleźć, jeżeli obrócicie się do kuźni plecami, idźcie prosto dolną ścieżką, aż dojdziecie do chatki pomiędzy koksownikiem a latarnią.

Mężczyzna zgodzi się ujawnić nowe informacje w sprawie, o ile mu zapłacicie albo pokonacie w walce. Nieważne, którą opcję wybierzecie, teraz czas odszukać Aldera.
Stańcie plecami do chaty Borra i pójdźcie prosto, pod górkę. Powinien Wam się ukazać siedzący na ławce Alder.

Należy zapłacić mężczyźnie 10 sztuk złota za "odświeżenie pamięci". Następnie będzie chciał kolejne 15 za koło, jednak wystarczy mu powiedzieć, że ma się znajomości wśród uciekinierów z innych wysp.
UWAGA
Jeżeli chcecie za zadanie więcej doświadczenia, to należy pomóc robotnikom, nie dostaniecie jednak wtedy referencji. Wsparcie Ramony jest połączone z o wiele mniejszą ilością exp, ale da Wam również referencje i sporo złota. Wybór należy do Was.
Macie teraz dwie opcje.
Pomoc Ramonie
Aby wrobić robotników w rozmowie z Alderem należy wybrać dialog "oskarżę o sabotaż kogoś innego".
Następnie udajcie się do Karczmy Helgi. Znajduje się w porcie. Zapytajcie się barmanki o informacje (nie są darmowe, ale potargujcie się - zbijecie cenę do 6 sztuk złota). Helga powie Wam, że pokój Recona (jednego z robotników) znajduje się na ostatnim piętrze, pierwsze drzwi po prawej.

Należy wejśc tam i w kufrze zostawić koło zębate. Teraz udajcie się do siedziby straży i porozmawiajcie z Alderem. Pójdziecie razem zeznawać. Tak zakończy się to zadanie.
UWAGA
Jeżeli chcecie zarobić kilka dodatkowych monet, to w końcowej rozmowie z Ramoną wybierzcie opcję dialogową "oby tylko mieli dość, żeby cię zadowolić". Da Wam to dodatkowe 25 sztuk złota.
Pomoc robotnikom
Jeżeli podejmiecie decyzję o pomocy robotnikom, to należy wtedy w rozmowie z Alderem wybrać opcję dialogową "pójdziemy gdzieś zabezpieczyć ci plecy". Alder będzie podążał za Wami - udajcie się do koszar.
Przed siedzibą strażników mężczyzna zatrzyma się i Was zaczepi. Należy wtedy wybrać dialog "idziemy do niejakiego Salla, strażnika". W przeciwnym razie przestępca ucieknie.
Dalej poprowadzi Was już Alder.
Jeden z robotników - Recon - może nauczyć Was lepszego otwierania zamków za 100 sztuk złota. Warto skorzystać, gdyż nie kosztuje to żadnego punktu nauki.
0
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Archolos i okolice
- Kroniki Myrtany: Archolos i okolice - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Lista wszystkich spotkań
- Kroniki Myrtany: Mój nowy dom - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Naturalne metody - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dostawa materiałów - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Gambit Królewski - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Perły wody - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dla koneserów - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Polowanie z Allanem - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Czyste ulice - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Wola nieba - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Honor robotnika - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Pijany przewodnik - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Pod zastaw - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nie dla psa kiełbasa - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Gorączka złota
- Kroniki Myrtany: Folwark chłopięcy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Powiew Północy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dzielnica pięści - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Uprowadzona - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Gdzie słów dużo - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Złote Innosy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nowy na Archolos - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zielona latarnia i skarb - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W cichej mgle - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Talerz ciepłej strawy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Dom nie do poznania - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Teatr obitej twarzy - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Mały upominek - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nieszczęśliwy mąż - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Król bez korony
- Kroniki Myrtany: Archolos i okolice
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
loteka Junior
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
tomaszz25811 Junior
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Onikage Legionista
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
maniekz Junior
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
bartoszd2581114 Junior
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
KamilKT1 Junior
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
bozenan Junior
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
Crazy_Men Chorąży
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
boy3 Legend
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
JustMikael Junior
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
