Kroniki Myrtany: Srebro i stal - solucja, opis przejścia
Drwale nie mogą dostać się do kuźni. Kowal Einar z pewnością nie będzie zadowolony. Na tej stronie poradnika do moda Kroniki Myrtany zamieszczamy solucję zadania Srebro i stal.
Aktualizacja:
Bez materiałów nawet najlepszy rzemieślnik nic nie zdziała. Kowal Einar z niecierpliwością czeka na dostawę drewna. Z pewnością będzie wdzięczny za pomoc. Na tej stronie poradnika do Kronik Myrtany przeczytacie solucję zadania Srebro i stal.
Nagroda: 1500 exp, 100 sztuk złota, darmowe ulepszenie zbroi

Jeżeli po wykonaniu zadania Jedyna droga do Jona podejdziecie do głównej bramy Wilczego leża, zobaczycie tam drwali z wozem drzewa. Niestety strażnik nie chce ich wpuścić. Możecie im zaoferować swoją pomoc.
Pójdźcie do kowala i opowiedzcie mu o sytuacji. Mężczyzna się zdenerwuje i da Wam przepustkę dla drwali. Porozmawiajcie ze strażnikiem, a następnie z drwalami. Następnie wejdźcie w interakcję z wozem. Znajdziecie się pod kuźnią i dostaniecie 10 jabłek od drwala.
To jednak nie koniec zadania. Porozmawiajcie z kowalem. Mężczyzna da Wam 100 sztuk złota i poprosi o dalszą pomoc. Możecie tu skończyć zadanie (dostaniecie wtedy tylko 500 exp), ale bardziej opłaca się je kontynuować.

Pójdźcie teraz za Einarem. Mężczyzna poprosi Was o pocięcie drewna. Wejdźcie w interakcję z zaznaczonym powyżej pieńkiem. Potrzebujecie do tego piły. Jeżeli jej nie macie, to jedna stoi oparta o Wasze stanowisko pracy.
Kowal zacznie Wam opowiadać o Wilczych synach i zapyta Was czy może kontynuować. Nie ma to wpływu na przebieg zadania lub nagrodę. Od Was zależy, czy chcecie się dowiedzieć czegoś więcej o historii tego dumnego ludu.

Teraz dostaniecie 4 pręty. Musicie je rozgrzać w piecu. Następnie podejdźcie do kowadła i obróbcie wcześniej rozgrzany metal dwukrotnie z każdej strony. Potrzebujecie do tego młotka, ale jeden stoi na kowadle. Ostatnim krokiem jest ochłodzenie wykutego półkola w kadzi z wodą.

Po zrobieniu 4 półkoli Einar poprosi Was o zajęcie się skórą. W tym celu musicie wejść w interakcję z płatem rozwieszonym pomiędzy drewnianym rusztowaniem. Potrzebujecie do tego noża - jeden jest na skrzyni obok.

Po robocie Einar wyśle Was po formę z jego kufra. Mebel jest przy wejściu do kuźni, w rogu pomieszczenia. Ze skrzyni zabierzcie potrzebny przedmiot i odnieście go kowalowi.
To już koniec zadania. W ramach nagrody otrzymacie 1500 exp oraz będziecie mogli za darmo ulepszyć sobie zbroję. Nasza rada jest taka, żeby już wcześniej wzmocnić pancerz u płatnerza w mieście lub u Einara, a następnie dodatkowo go umocnić za darmo (wtedy zyskacie najwięcej).
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Wilcze leże i okolice
- Kroniki Myrtany: Wilcze leże i okolice - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Spotkania (Wilcze leże) - lista wszystkich
- Kroniki Myrtany: Krew Myśliwego - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Ostre jak brzytwa - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nocne wycie - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nie zaznasz spokoju - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nie do podźwignięcia - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nowe trunki - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Czas decyzji - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Przełomowe odkrycie - solucja opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Wilczych skór wiele - solucja opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Srebro i stal - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nocny wartownik - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Bestia z Archolos - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Wilcze leże i okolice
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
https://www.gry-online.pl/poradniki/the-chronicles-of-myrtana-archolos/dom-nie-do-poznania/ze1cca6
Zadanie Dom nie do poznanie w kronikach jest zbugowane, zostal 1 dzień do licytacji i nie mogę o tym porozmawiać z nikim. Mam strój i pieniądze, ale Kazeem nie chce gadać.
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
Miałem to samo. Ponowne wczytanie gry mi pomogło, jeśli grasz z pluginami to nie przyspieszaj gry przy cutscence
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
Z tego co pamiętam ziomek jest gdzieś winnicy valeri specjalnie nie ma go tam gdzie był wcześniej ziomeczku :D
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
Cześć, utknąłem na zadaniu "pomoc dla powodzien". Mianowicie nie mam mostu,po prostu się nie renderuje i nie mogę naprawić palików. Proszę pomóżecie bo chciałbym przejść tą grę??
witam, są plany dodania ścieżki strażnika miejskiego?
Kolejna ciekawostka - Po dołączeniu do wodnego kręgu podejdźcie w Silbach do Lokvara a ten was powita i da wam klucz do wcześniej zamkniętego pomieszczenia w swoim domu skąd będziecie mogli zabrać trochę mikstur i wyposażenia.
Dodatkowo Patracjan w świątyni Adanosa do wam +5 do many jeśli pokażecie mu pierścień wodnego kręgu, oraz jeśli poprosicie o uzupełnienie swoich zapasów da wam możliwość kupna smoczego korzenia, eliksiru zręczności, szczawiu królewskiego, eliksiru magicznego i innych ziół i drobiazgów
Podczas końcówki zadania "Zamykamy interes" po tym jak Adelard zrzuci 2 przemytników nie wracajcie przez korytarze, zamiast tego użyjcie mikstury swobodnego spadania i skoczcie na dół aby ograbić 2 przemytników - Getoryk ma 100 szt, złota i trochę innych drobiazgów.
Wracając na dół korytarzami tych ciał już nie ma.
Dlaczego nie ma opisanych zadań dla Straży Miejskiej?
Lucy nie zrobi nam poduszki póki nie będziemy "przyjacielem rodziny" trzeba z Nelsonem zabić cieniostwora
Nowe spotkanie:
W 2 rozdziale, zaraz za tunelem między miastem Archolos a Kopalnią Araxos można spotkać 2 ludzi podających się za strażników miejskich, żądających myta. Po odmowie atakują.
Znalazłem film na YT przedstawiający spotkanie: [link]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
