Kroniki Myrtany: Lekarstwo dla Jorna - solucja, opis przejścia
Na poniższej stronie poradnika znajdziecie opis zadania Lekarstwo dla Jorna z moda Kroniki Myrtany.
Aktualizacja:
Z tej strony poradnika do Kronik Myrtany dowiecie się jak znaleźć lekarstwo na ranę Jorna oraz kto go użądlił.
Nagroda: 500 exp + 175 exp (w sumie) za odgadnięcie poprawnie krwiopijcy, pas Biegacza ognistego (+15 ochrony przed ogniem)
Po zakrapianej imprezie obudzi Was wujek. Okazuje się, że wrażenia z wczorajszej nocy wpłynęły negatywnie na Jorna. Należy mu znaleźć lekarstwo.
Powinniście się udać do alchemika Bodowina. Jego chatka znajduje się niedaleko za wschodnią bramą Silbach. Jeżeli pójdziecie ścieżką w kierunku miasta, to powinna Wam się ukazać po prawej stronie. Będzie zaraz za wędrownym bardem - usłyszycie go.

Od Bodowina możecie uzyskać lek na ranę brata. Wcześniej zapyta się Was jednak o to, jaki krwiopijca użądlił Jorna. Obok alchemika stoi księga opisująca różne rodzaje tych stworzeń.

Z informacji w niej zawartych oraz z wpisu w dzienniku można wywnioskować, że to krwiopijca rzeczny zranił Jorna. Ponadto jeżeli byliście uważni w zadaniu W gorącej wodzie kąpany, możecie pamiętać, że to one Was zaatakowały (jeżeli poszliście z bratem) lub ich truchła leżały na ziemi niedaleko wioski (w przypadku spędzenia nocy w jaskini).
Za interakcję z księgą otrzymacie 75 exp, a za poprawną odpowiedź o rodzaju krwiopijcy zostaniecie nagrodzeni dodatkowymi 100 exp.
Alchemik następnie wyśle Was do ogródka przed domem, aby pokonać 3 chore ścierwojady. Otrzymacie również od niego Pas ognistego biegacza.
UWAGA
Podczas rozmowy Bodowin zleci Wam zadanie Chłopiec na posyłki. Jest to opcjonalna misja, ale warto ją wykonać przed odebraniem lekarstwa, gdyż obniży to jego końcową cenę. Więcej informacji na jego temat znajdziecie na osobnej stronie solucji.
Po pokonaniu ścierwojadów wróćcie zameldować o tym Bodowinowi, ten Wam każe przyjść następnego dnia odebrać lekarstwo.
Wróćcie do alchemika w ustalonym czasie po odbiór mikstury. Pozostaje kwestia jej ceny. Jeżeli nie wykonaliście zadania Chłopiec na posyłki, musicie zapłacić alchemikowi 75 sztuk złota, w przypadku zakończenia tej misji wystarczy 40. Miksturę dostaniecie nawet wtedy, kiedy nie macie wymaganej kwoty, jednak Bodowin w ramach rekompensaty zabierze wszystkie Wasze pieniądze.
Niezależnie od tego czy zapłaciliście pełną cenę, czy nie, należy się teraz udać do chaty wuja. Okazuje się, że są komplikacje.
0
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania główne
- Kroniki Myrtany: Rozdział 1
- Kroniki Myrtany: Rozdział 1 - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Pod pokładem - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W gorącej wodzie kąpany - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W poszukiwaniu azylu - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Spotkanie po latach - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Braterska pomoc - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Trzeba to rozchodzić - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Lekarstwo dla Jorna - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Bez śladu - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Rozdział 1
- Kroniki Myrtany: Zadania główne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
loteka Junior
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
tomaszz25811 Junior
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Onikage Legionista
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
maniekz Junior
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
bartoszd2581114 Junior
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
KamilKT1 Junior
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
bozenan Junior
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
Crazy_Men Chorąży
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
boy3 Legend
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
JustMikael Junior
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
