Kroniki Myrtany: Nadchodzący Sztorm
W końcu odzyskacie swoje rzeczy i wyruszycie do Vardhal. Spotkajcie się z Riordianem i Bermarem, a także odwiedźcie bibliotekę. Ta strona poradnika do gry Kroniki Myrtany przedstawia solucję zadania Nadchodzący Sztorm.
Aktualizacja:
Dzięki miksturze czujecie się już lepiej. Czas odebrać swoje rzeczy i ponownie wyruszyć w otwarty świat. Poniższa strona poradnika zawiera solucję zadania Nadchodzący Sztorm. Czeka Was podróż do Vardhal i spotkanie z towarzyszami - Riordianem oraz Bermarem. Nie zapomnijcie o zwiedzeniu biblioteki.
Nagroda: 1000 exp
- Spotkanie z przeorem
- Czynności dodatkowe
- Podziemna zakazana biblioteka
- Spotkanie z Kesselem i Riordianem
Spotkanie z przeorem
Zadanie Z deszczu pod rynnę kończy się waszym omdleniem. Obudzicie się w swoim łóżku. Po krótkiej rozmowie z Aną przyjdzie do Was nowicjusz i powie, że Przeor zakonu chce Was zobaczyć. Pójdźcie za posłańcem.

Mężczyzna zaprowadzi Was przed budynek naprzeciwko lecznicy. W nim znajdują się Wasze rzeczy. Są w skrzyni, w rogu pomieszczenia. Nie zapomnijcie wyciągnąć ich z worka. Na stoliku po prawej stronie jest również runa teleportacyjna. Magiczny krąg namalowano w wieży za murami klasztoru (w okolicach zawalonego mostu). Teraz ponownie porozmawiajcie z nowicjuszem. Ruszycie dalej.
Nowicjusz zostawi Was przed kamiennym łukiem. Przejdźcie przez niego. To uruchomi automatyczną rozmowę z Kesselem. Następnie zagada do Was Riordian (jeżeli zbyt szybko przewiniecie rozmowę, to maga może jeszcze nie być koło Was, będziecie musieli chwilę na niego poczekać).

Udajcie się teraz za Kesselem przed oblicze arcymagów. To w jaki sposób poprowadzicie rozmowę, nie ma wpływu na zadanie ani nagrodę. Ostatecznie okaże się, że magowie nie są skłonni Wam pomóc.
Czynności dodatkowe
Kessel oraz Riordian Wpadną na pomysł, żeby udać się do Vardhal i zdobyć artefakt Adanosa. Mag da Wam do przeczytania księgę Korytarze Vardhal. Nie ma to bezpośredniego wpływu na przebieg ani na nagrodę za zadanie, jednak otrzymacie wpis, a ta wiedza może się Wam przydać w przyszłości.
Jeżeli porozmawiacie ponownie z Kesselem, to będziecie mogli dostać od niego raport z przesłuchań. Zapoznanie się z nim da Wam wgląd w ostatnie chwile Waszego brata oraz 50 exp.
Jeżeli ponownie zagadacie do Riordiana i poprosicie o opowiedzenie czegoś więcej o Vardhal, to ten odeśle Was do zamkniętej biblioteki w podziemiach klasztoru. Jest to aktywność dodatkowa, która nie ma wpływu na zadanie, jednak warto się tam wybrać choćby dla poznania lore, a także dla księgi Mistrzostwo płatnerzy z Vardhal.
Podziemna zakazana biblioteka

Udajcie się do podziemi klasztoru. Tam skierujcie się do korytarza pilnowanego przez samotnego maga. Użyjcie na nim czaru Sen. Jeżeli nie macie żadnego przy sobie, to zawsze możecie kupić egzemplarz u Dimy - sprzedawczyni przed siedzibą gildii Araxos.
Omińcie śpiącego Badulfa i zejdźcie do podziemi. Znajdziecie tutaj wiele ciekawych ksiąg. Warto wyróżnić:
- Mistrzostwo płatnerzy z Vardhal - nie jest ona przydatna do zadania, jednak w przyszłości dzięki niej będziecie mogli zdobyć najlepszą zbroję w grze.
- Wiedza magiczna - aspirujący magowie będą mogli w podziemiach odnaleźć Krąg pierwszy tom 2, Krąg drugi tom 2, Krąg trzeci tom 3, Krąg czwarty tom 5
- Serię ksiąg Arcanum Marum - przeczytanie każdego tomu z osobna da Wam 50 exp, natomiast jeżeli zapoznacie się ze wszystkimi, to możecie liczyć na dodatkowe 5 punktów many.
Spotkanie z Kesselem i Riordianem

Udajcie się na ścieżkę prowadzącą do Vardhal. Idźcie tak jak w kierunku farmy Bermara. Gdy zobaczycie pierwsze warty orków, to skręćcie w prawo. Pójdźcie trasą prosto. Po drodze spotkacie prawdopodobnie walczące ze sobą szkielety - wilczych synów oraz paladynów (nie napotkaliśmy ich za każdym przejściem zadania, ale bardzo często).
Idźcie dalej, do miejsca zaznaczonego powyżej na mapie. Spotkacie tam Kessela oraz Riordiana. Będą walczyć z najemnikami Volkera. Możecie im pomóc, choć bez problemu dadzą sobie radę sami. Po walce rozpocznie się rozmowa. Ruszycie wspólnie dalej do twierdzy.
0
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania główne
- Kroniki Myrtany: Rozdział 5
- Kroniki Myrtany: Rozdział 5 - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Z deszczu pod rynnę - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nadchodzący Sztorm
- Kroniki Myrtany: Ruiny zamku
- Kroniki Myrtany: Przygotowania do wyprawy
- Kroniki Myrtany: Wyszkoleni ludzie
- Kroniki Myrtany: Robota dla twardzieli
- Kroniki Myrtany: Siła robocza
- Kroniki Myrtany: Podziemia Vardhal
- Kroniki Myrtany: Rozdział 5
- Kroniki Myrtany: Zadania główne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
loteka Junior
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
tomaszz25811 Junior
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Onikage Legionista
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
maniekz Junior
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
bartoszd2581114 Junior
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
KamilKT1 Junior
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
bozenan Junior
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
Crazy_Men Chorąży
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
boy3 Legend
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
JustMikael Junior
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
