Kroniki Myrtany: W biały dzień (Trop ulotek) - solucja, opis przejścia
Sprawa zamachu na Volkera trwa. Trzeba dotrzeć do źródła dziwnych ulotek. Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany przedstawia solucję zadania W biały dzień (Trop ulotek)
Aktualizacja:
Volker wysyła Was w ślad za zamachowcem. Po mieście rozprowadzane są dziwne ulotki nawołujące do obalenia systemu. Należy sprawdzić ich źródło. Ta strona poradnika do Kronik Myrtany przedstawia solucję zadania W biały dzień (Trop ulotek).
Nagroda i początek zadania
Nagroda: w sumie 1000 exp; w zależności od wyborów możecie również dostać dodatkowo - 750 exp, 200 sztuk złota; 500 exp / księgę dającą trwały bonus do umiejętności / szkatułkę z klejnotami

W celu zbadania sprawy musicie znaleźć osoby odpowiedzialne za ulotki podjudzające do ataku na system. W pierwszej kolejności porozmawiajcie ze służącym Volkera Alfredem. Mężczyzna siedzi na parterze przy kominku. Naprowadzi Was na trop karczm.
Możecie pójść od razu do skryby Venzela i zakończyć zadanie błyskawicznie. Mężczyzna ma swój sklep naprzeciwko siedziby gildii Araxos. Jeżeli jednak chcecie poznać trochę lore oraz zdobyć nieco więcej doświadczenia, to zapraszamy do dalszego czytania
Karczma Gerstanda

Dalszą część zadania możecie wykonać na dwa sposoby - pokojowo oraz drogą konfliktu. Udajcie się teraz do przybytku Gerstanda.
Jeżeli macie założoną zbroję gildyjną, to czeka Was scenka, w której tłum prawie się na Was rzuca. Możecie jednak wciąż przekonać agitatora do przekazania Wam informacji, których chcecie.
Porozmawiajcie z nim i weźcie ulotkę. W rozmowie powiedzcie, że chcielibyście się dowiedzieć więcej o ich ruchu, a potem skłamcie, że znacie kogoś, kto wsparłby ich sprawę. Dokładnie te same kroki powinniście podjąć, jeżeli nie mieliście założonej zbroi (choć zostaniecie przywitani o wiele przyjaźniej)
Oczywiście możecie też wyciągnąć od agitatora informacje siłą - wystarczy go pobić.
Wiec

Niezależnie od sposobu pozyskania informacji, dowiecie się, że za stocznią przemawia Ludlof. Udajcie się teraz do dzielnicy portowej. Sytuacja potoczy się inaczej w zależności od tego, czy macie założoną zbroję gildyjną.
Jeżeli przyszliście bez pancerza frakcyjnego, to wywiąże się między Ludlofem, a Wami, dłuższy dialog. W przypadku chęci rozwiązania pokojowego udawajcie, że sympatyzujecie z ruchem. Powiedzcie, że chcecie pomóc. Trop zaprowadzi Was do Venzela.
Jeżeli pojawicie się w pancerzu gildyjnym, to po krótkiej wymianie zdań tłum się na Was rzuci. Nie są to trudni przeciwnicy. Po pokonaniu ich porozmawiajcie z Ludlofem. Dowiecie się, że musicie iść do Venzela.
{ramkazielona}Podczas rozwiązania siłowego natrafiliśmy na niewielki błąd. Podczas walki gra poczytuje atak na jednego z przeciwników, jako napaść na obywatela. Niezależnie od tego, że to on rzuca się na Was pierwszy. Jeżeli napotkacie tego glitcha, to będziecie musieli pójść do Rodericha i zapłacić 50 sztuk złota grzywny.{ramkazielona}

W przypadku rozwiązania zakończonego walką los buntownika będzie w Waszych rękach. Możecie go puścić bezwarunkowo, kazać mu przestać agitować lub wydać go straży. W ostatnim przypadku porozmawiajcie dodatkowo ze strażnikiem Oktavem (tym od nagród za przestępców, stoi w dzień na placu przed budynkiem straży). Otrzymacie za to 750 exp oraz 200 sztuk złota.

Jeżeli chcecie zdobyć dodatkowe 300 exp, to teraz odszukajcie Ivy. Kobieta będzie stała w okolicach targu rybnego w porcie. Porozmawiajcie z nią.
Venzel
Nieważne jak zdobyliście informacje - udajcie się teraz do Venzela. Skryba ma swoją siedzibę zaraz obok notariusza, naprzeciwko siedziby gildii Araxos. Mężczyzna przyzna się do napisania ulotek, ale nie wie kto był zleceniodawcą. Otrzymacie od niego tylko srebrną monetę.
Venzel poprosi Was o to, żebyście nie wspominali o nim nikomu. Możecie się na to zgodzić (+500 exp) lub poinformować go, że powinien trafić do lochu (ta opcja nie będzie miała konsekwencji). Jeżeli zażądacie czegoś za milczenie, to mężczyzna zaoferuje Wam książkę dodającą trwałą premię do umiejętności. Jeżeli bardziej "przyciśniecie" pisarza, to zamiast pisma otrzymacie szkatułkę z klejnotami.
Koniec zadania. Zapraszamy dalej na główną stronę W biały dzień.
0
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania główne
- Kroniki Myrtany: Rozdział 3
- Kroniki Myrtany: Rozdział 3 - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Wśród łotrów - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Krwawa waluta
- Kroniki Myrtany: Starzy znajomi - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Turniej - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Rozwiązywanie języków - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Raport z prac - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W biały dzień - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W biały dzień (Trop więźnia) - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W biały dzień (Trop grotu) - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W biały dzień (Trop ulotek) - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Rozdział 3
- Kroniki Myrtany: Zadania główne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
loteka Junior
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
tomaszz25811 Junior
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Onikage Legionista
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
maniekz Junior
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
bartoszd2581114 Junior
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
KamilKT1 Junior
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
bozenan Junior
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
Crazy_Men Chorąży
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
boy3 Legend
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
JustMikael Junior
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
