Kroniki Myrtany: Sztuka pisania - solucja, opis przejścia
Na tej stronie poradnika do Kronik Myrtany znajdziecie opis przejścia zadania Sztuka pisania.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do Kronik Myrtany znajdziecie solucję misji Sztuka pisania. Jest to misja, którą powinni się zainteresować wszyscy, ze względu na ciekawe nagrody, ale szczególnie aspirujący magowie.
Nagroda: 750 exp, doświadczenie za wykonanie zwojów, Krąg I tom I (do pełnego poznania kręgu I magii potrzebny jest jeszcze tom II), książka Nauka przepisywania zwojów magicznych, 10 x Czysty pergamin magiczny, 10 x Okruchy magicznej rudy, 2 x Pióro, zwoje Kula ognia i Lodowa lanca.
Zadanie Sztuka pisania zapozna Was z mechaniką przepisywania zwojów. Ponadto dzięki niemu będziecie mieli okazję rozpocząć swoją przygodę z kręgami magii.
Misję tę możecie otrzymać od nowicjusza Riordiana, po tym, jak wybierzecie się z nim zbierać zioła w ramach zadania głównego Spotkanie po latach.
UWAGA
- Zadanie należy wykonać jak najszybciej, gdyż nowicjusz po pewnym czasie wraca do klasztoru!
- Podczas niego można zdobyć osiągnięcie "Ścieżka maga" wymagające od gracza przepisania 5 zwojów.

Gdy nowicjusz ponownie pojawi się na cmentarzu, porozmawiajcie z nim. Mężczyzna poinformuje Was, że potrzebuje pomocy w przepisywaniu zwojów.
Misja rozpoczyna się nocą. Riordian da bohaterowi zwój Snu, aby potraktował nim Lokvara. Należy stanąć w drzwiach i użyć zaklęcia na magu.
Riordian zaopatrzy Was w niezbędne materiały i poleci przepisać czar. W tym celu usiądźcie przy stole do pisania.

Nie musi Wam się udać przepisać każdego zwoju, po prostu próbujcie do momentu wyczerpania zasobów.
Po zameldowaniu o postępach, nowicjusz poprosi o pilnowanie, aby Lokvar się nie obudził. Jak mag się poruszy, należy potraktować go jak najszybciej czarem Sen. Potem ponownie porozmawiajcie z Riordianem.
Da on Wam kolejny zwój do przepisania - Bryła lodu. Niestety dokonanie tego jest niemożliwe lub graniczy z cudem.
Niezależnie od efektu Waszych starań, powinniście ponownie porozmawiać z nowicjuszem. Będzie wdzięczny za pomoc i obsypie nagrodami. Szczególnie interesujące są księgi. Jedna może nauczyć Was częściowo I kręgu magii (choć do poznania go, będziecie potrzebować jeszcze jednego tomu, można go zdobyć podczas zadania Spłata długu), druga przekaże wiedzę o przepisywaniu zwojów magicznych.
0
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Sibilach i okolice
- Kroniki Myrtany: Silbach i okolice - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Farmerzy - lista wszystkich
- Kroniki Myrtany: Nikt nie zostaje z tyłu - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Trzy prace alchemika - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Sztuka pisania - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: W młynie jak w młynie - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Odnaleźć Rolfa - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Spłata długu - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Porządki - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nieostrożny zakład - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Baranek - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Oczyścić brzeg - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Sprawa życia lub śmierci - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Ukochana córka - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Kupiec Ezekiel - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Ostatnia partia towaru - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Pomoc dla powodzian - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Raz na wozie - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Chłopiec na posyłki - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zaginione składniki Bodowyna - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Bez zamiatania pod dywan - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Królowa cierni - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Sibilach i okolice
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
loteka Junior
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
tomaszz25811 Junior
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Onikage Legionista
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
maniekz Junior
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
bartoszd2581114 Junior
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
KamilKT1 Junior
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
bozenan Junior
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
Crazy_Men Chorąży
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
boy3 Legend
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
JustMikael Junior
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
