Kroniki Myrtany: Transakcja ze zwiadem - solucja, opis przejścia
Po awansie na tropiciela czekają Was kolejne ciężkie zadania. Musicie zadbać o bezpieczeństwo Ernesto. Ta strona poradnika do moda Kroniki Myrtany przeprowadzi Was przez zadanie Transakcja ze zwiadem.
Aktualizacja:
Jeżeli zgodzicie się dołączyć do tropicieli Garosa (wykonując uprzednio Współpraca z Ramhą, Przyczółek potrzebny od zaraz, Nowe wytyczne oraz To nie twoje), to mężczyzna będzie mieć dla Was kolejne zlecenie. Poprosi o sprawdzenie drogi do winnicy Valerio, aby współpracownik gildii Ernesto mógł spokojnie przejść. Ta strona poradnika do Kronik Myrtany przeprowadzi Was przez zadanie Transakcja ze zwiadem.
Nagroda i początek zadania
Nagroda: maksymalnie 2750 exp, 750 sztuk złota
Jeżeli przystaniecie do tropicieli, to Garos stanie się Waszym bezpośrednim przełożonym. Od razu będzie miał również dla Was zadanie. Jeden z współpracowników gildii chce się dostać do winnicy Valerio, ale martwi się o trasę. Wy musicie ją zbadać. Są dwie ścieżki, które musicie sprawdzić.
Tunel w górze

Niedaleko miasta znajduje się tunel. Jest on położony w okolicy posążka Innosa (możliwe, że mieliście okazję go odwiedzić przy okazji wykonywania zadania Wola nieba), przy drodze w kierunku Bursztynowego Wybrzeża.
Gdy tylko do niego podejdziecie, Wasz dziennik uaktualni się o informację, że musicie zabić czające się w tunelu zwierzęta. Zmierzycie się z kilkoma szczurami oraz niedźwiedziem.
Zrujnowany wąwóz

Gdy już sprawdzicie tunel, to możecie się udać do winnicy. Od niej skręćcie drogą w kierunku miasta, aby sprawdzić wąwóz. Pierwsze na co powinniście się natknąć, to czerwony znak X, zaraz za przejściem pod nasypem ziemnym. Za "iksem" (patrząc od strony winnicy), w krzakach schowane są tarcze.

Idąc kilka kroków dalej w kierunku miasta, do skalnego zwężenia, natkniecie się na linę przywiązaną do drewnianej podpory. Idźcie na koniec sznura, tam zbadajcie kamienie. To już wszystkie poszlaki, możecie wrócić do Garosa.
Rozmowa z Ernesto
Garos zaniepokoi się Waszym znaleziskiem i każe Wam delikatnie porozmawiać z Ernesto, tak aby ten nie spanikował. Udajcie się teraz do Caramona (jak zwykle można go znaleźć na stołku przed gildią). Wspólnie udajcie się do karczmy Gerstanda. Pamiętajcie przebrać zbroję na niegildyjną
Jeżeli chcecie otrzymać maksymalną ilość doświadczenia, to nie możecie założyć pancerza Araxos na żadnym etapie zadania. Nawet po rozmowie w karczmie

Ernesto jest na piętrze karczmy. Powiedzcie mu, że przyszliście się dopytać o szczegóły transakcji. Rozmowę powinniście przeprowadzić w taki sposób, aby sam zainteresowany nie zauważył, że coś jest nie tak.
Po rozpoczęciu konwersacji pozwólcie kupcowi mówić dalej, a następnie dopytajcie się, czy tunel to ostateczna decyzja. Możecie teraz iść przed karczmę porozmawiać z Caramonem. Wasz druh powie, że wypatrzył kogoś podejrzanego. Pójdźcie teraz za nim.
Konfrontacja z bandytami

W pewnym momencie podejrzany typ zauważa, że za nim idziecie - musicie za nim pobiec. Zaprowadzi Was do portu. Usłyszycie krótką rozmowę. Jeżeli Caramon do Was nie dobiegł, to poczekajcie na niego chwilę. Rozpocznie się konwersacja i będziecie musieli podjąć wybór - skonfrontować się ze zgrają bandytów lub powiadomić Garosa.
Obie powyższe opcje doprowadzą do walki z przestępcami. Wybierając pierwszą możliwość w walce wspomoże Was Caramon, w drugim przypadku potyczkę stoczycie samotnie. Bijąc się samodzielnie dostaniecie na koniec zadania więcej doświadczenia!
Bandyci nie należą do najsilniejszych, jednak jest ich wielu. Nie dajcie się otoczyć. Jeżeli zdecydowaliście się na walkę wraz z Caramonem, to pamiętajcie, że macie do pomocy sojusznika, który będzie chętny na przyjęcie kilku ciosów za Was.

W przypadku samotnej walki polecamy wycofać się na mury miejskie. Spowoduje to rozciągnięcie się napastników. Możliwe nawet, że część zatrzyma się na dole schodów, dając Wam szansę zająć się nimi po kolei.
Po pokonaniu wrogów przeczytajcie również list, który znajduje się przy ciele lidera grupy.
Wróćcie teraz do Garosa po zasłużoną nagrodę. Będzie się ona różniła w zależności od tego, czy pokonaliście bandytów wspólnie z Caramonem czy nie. Na ostateczną zapłatę składa się również wykonanie co do joty rozkazów (niepoinformowanie o sytuacji Ernesto oraz przebranie się w "cywilny" pancerz). Maksymalnie możecie dostać 2750 exp oraz 750 sztuk złota, jeżeli rozprawiliście się z gangiem samotnie. W przypadku pomocy Caramona najwyższa możliwa nagroda spadnie do 2200 exp i 600 sztuk złota.
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Gildia Araxos
- Kroniki Myrtany: Gildia Araxos - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Współpraca z Ramhą - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Przyczółek potrzebny od zaraz - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Kto jest kim - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Straż nocna - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: To nie twoje - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nowe wytyczne - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Transakcja ze zwiadem - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zamykamy interes
- Kroniki Myrtany: Gildia Araxos
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
https://www.gry-online.pl/poradniki/the-chronicles-of-myrtana-archolos/dom-nie-do-poznania/ze1cca6
Zadanie Dom nie do poznanie w kronikach jest zbugowane, zostal 1 dzień do licytacji i nie mogę o tym porozmawiać z nikim. Mam strój i pieniądze, ale Kazeem nie chce gadać.
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
Miałem to samo. Ponowne wczytanie gry mi pomogło, jeśli grasz z pluginami to nie przyspieszaj gry przy cutscence
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
Z tego co pamiętam ziomek jest gdzieś winnicy valeri specjalnie nie ma go tam gdzie był wcześniej ziomeczku :D
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
Cześć, utknąłem na zadaniu "pomoc dla powodzien". Mianowicie nie mam mostu,po prostu się nie renderuje i nie mogę naprawić palików. Proszę pomóżecie bo chciałbym przejść tą grę??
witam, są plany dodania ścieżki strażnika miejskiego?
Kolejna ciekawostka - Po dołączeniu do wodnego kręgu podejdźcie w Silbach do Lokvara a ten was powita i da wam klucz do wcześniej zamkniętego pomieszczenia w swoim domu skąd będziecie mogli zabrać trochę mikstur i wyposażenia.
Dodatkowo Patracjan w świątyni Adanosa do wam +5 do many jeśli pokażecie mu pierścień wodnego kręgu, oraz jeśli poprosicie o uzupełnienie swoich zapasów da wam możliwość kupna smoczego korzenia, eliksiru zręczności, szczawiu królewskiego, eliksiru magicznego i innych ziół i drobiazgów
Podczas końcówki zadania "Zamykamy interes" po tym jak Adelard zrzuci 2 przemytników nie wracajcie przez korytarze, zamiast tego użyjcie mikstury swobodnego spadania i skoczcie na dół aby ograbić 2 przemytników - Getoryk ma 100 szt, złota i trochę innych drobiazgów.
Wracając na dół korytarzami tych ciał już nie ma.
Dlaczego nie ma opisanych zadań dla Straży Miejskiej?
Lucy nie zrobi nam poduszki póki nie będziemy "przyjacielem rodziny" trzeba z Nelsonem zabić cieniostwora
Nowe spotkanie:
W 2 rozdziale, zaraz za tunelem między miastem Archolos a Kopalnią Araxos można spotkać 2 ludzi podających się za strażników miejskich, żądających myta. Po odmowie atakują.
Znalazłem film na YT przedstawiający spotkanie: [link]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
