Kroniki Myrtany: Zapasy na czarną godzinę
Zapasy na czarną godzinę jest jednym z ostatnich osiągnięć, jakie możecie zdobyć w Kronikach Myrtany. Na na tej stronie poradnika przedstawiamy listę osób, które mogą dać Wam prowiant.
Aktualizacja:
Koniec Kronik Myrtany zbliża się wielkimi krokami i czas przygotować wyprawę do twierdzy Vardhal. Na tej stronie poradnika powiemy Wam jak zdobyć osiągnięcie Zapasy na czarną godzinę.
Ogólne informacje
Osiągnięcie Zapasy na czarną godzinę możecie zdobyć dopiero pod sam koniec gry - w 5 rozdziale. W pewnym momencie fabularnym otrzymacie zadanie Przygotowania do wyprawy. W ramach dodatkowego zabezpieczenia możecie zdobyć nieco zapasów. Prowiant dostaniecie od różnych ludzi, którym mieliście okazję pomóc na przestrzeni całej gry. Aby odblokować to trofeum musicie zebrać przynajmniej 5 paczek.
Jeżeli uda Wam się zgromadzić odpowiednią ilość, to osiągnięcie odblokuje się po wejściu do Vardhal. Musicie zejść do podziemi i założyć obóz.
Lista osób z zapasami
Silbach

- Ezekiel - mężczyzna może dać Wam prowiant, jeżeli uratowaliście go na plaży w zadaniu W gorącej wodzie kąpany. Ponadto musicie zakończyć również misje Ukochana córka oraz Kupiec Ezekiel. Co ważne, jeżeli wykonacie te drugie zlecenie, to mężczyzna z wdzięczności zaoferuje Wam do kupienia miecz za 900 sztuk złota. Jeżeli nie nabędziecie go do tej pory, to Ezekiel da go Wam za darmo zamiast zapasów.
- Bastian - jeżeli pomogliście Silbach i wykonaliście zadanie Spłata Długu, to karczmarz da Wam paczkę.
- Viktor - w 5 rozdziale mężczyzna pilnuje magazynu. Może dać Wam nieco zapasów, o ile nie powiedzieliście mu wcześniej o orkach. Nawet jeżeli poinformujecie go o wyparciu najeźdźców z wyspy, to nie przekona go to do oddania Wam prowiantu.
Archolos

- Ernesto - to karczmarz w Górnym mieście, sprzedający wina. Da wam zapasy, jeżeli wykonaliście zadania Talerz ciepłej strawy oraz Wyrwać chwasta.
- Wasz mistrz - jeżeli jesteście pracownikiem u jakiegoś rzemieślnika w mieście (nawet jeżeli ukończyliście już terminowanie), to da on/a Wam paczkę z prowiantem. Zadania konieczne do stania się czeladnikiem: Praca dla rzeźnika, Praca dla alchemika, Praca dla kowala, Praca dla cieśli oraz Praca dla łuczarza. Pamiętajcie, że w czasie gry możecie terminować maksymalnie u dwóch mistrzów (otrzymacie za to osiągnięcie Pracoholik).
- Slager - jest to rzeźnik oraz jeden z mistrzów w mieście. Jednakże nawet jeżeli nie jesteście jego czeladnikiem, to warto do niego pójść, gdyż i tak da Wam paczkę. Jest to wielki zwolennik Volkera, a Wy przecież pomagaliście przy śledztwie w sprawie zamachu.
- Tomas - jeden z karczmarzy w dolnym mieście. Da Wam prowiant, jeżeli wykonaliście misję Dla koneserów.
- Rupert - mężczyzna znajduje się w gospodzie Straży miejskiej naprzeciwko kapliczki Innosa (tej w której jest teleport). Spotkacie go w kuchni. Pomoże Wam jednak tylko wtedy, jeżeli ukończyliście zadanie Nikt nie zostaje z tyłu.
- Pablo - otrzymacie od niego zapasy, jeżeli mężczyzna przeżył zadanie Nieuczciwa konkurencja i pomogliście mu podczas misji Zamykamy interes. Znajdziecie go na dziedzińcu przed gildią Araxos.
- Dima - zgodzi się przekazać Wam prowiant, jeżeli ukończyliście zadanie Posłaniec Dimy (możliwe, że na decyzję ma również wpływ zadanie Pod zastaw) i zapłacicie jej 200 sztuk złota. Znajdziecie ją na dziedzińcu gildii Araxos.
- Tengral - arcymag ognia. Większość dnia spędza w kościele Innosa. Dla niego należy wykonać misję Wola nieba.
- Knut - da Wam prowiant, jeżeli pomagaliście mężczyźnie podczas ścinania drewna oraz wykonaliście zadanie Statek w porcie jest bezpieczny. Znajdziecie go w stoczni. Da Wam klucz do skrzyni znajdującej się koło budowanego statku. Stamtąd będziecie mogli wziąć pakunek.
- Helga - karczmarka w porcie, która zgodzi się Wam pomóc, jeżeli ukończyliście zadanie Problematyczna trójka
Inne miejsca

- Bevin - szef pszczelarzy. Znajdziecie go w ich obozie na drodze pomiędzy Ustroniem Żeglarza a kopalnią Araxos. Jeżeli pomogliście mu w zadaniu Niedźwiedzia przysługa, to mężczyzna podzieli się z Wami miodem.
- Zachary - rybak przekaże Wam prowiant, jeżeli wykonaliście misję Za zamkniętymi drzwiami.
- Rita - to właścicielka winnicy, mogliście z nią współpracować przy okazji zadań Spóźniony pracownik oraz Otoczeni przez niebezpieczeństwo. Jeżeli wykonaliście te zlecenia, to kobieta Wam pomoże.
- Właściciel/e winnicy Valerio - jeżeli ukończyliście zadanie Folwark chłopięcy, to osoba/y nią zarządzające Wam pomogą. Dadzą Wam klucz do skrzyni w magazynie na tyłach głównego budynku. Tam znajdziecie paczkę.
- Helmud - mężczyznę znajdziecie w Obozie węglarzy. Wesprze Waszą sprawę, jeżeli ukończyliście misję Ostre jak brzytwa.
Ciekawostki
Na powyższej liście nie przez przeoczenie brakuje szefów gildii. Pomimo, że prawdopodobnie są to osoby, które najwięcej zyskały na Waszej obecności na wyspie, to nie oferują one żadnego wsparcia dla Marvina. Nawet jeżeli był wiernym członkiem organizacji i wykonał dla niej wszystkie zadania.
Za to, jeżeli dołączycie do Wodnego kręgu, to załóżcie frakcyjny pierścień i udajcie się do Klasztoru magów wody. Spotkajcie się tam z Ingolfem. Co prawda nie dostaniecie paczki z zapasami, ale magowie zaoferują wsparcie dając Wam komplet mikstur wzmocnienia cech.
0
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Osiągnięcia
- Kroniki Myrtany: Lista wszystkich osiągnięć
- Kroniki Myrtany: Poza światem - osiągnięcie, jak zdobyć?
- Kroniki Myrtany: Starzy znajomi - osiągnięcie, jak zdobyć?
- Kroniki Myrtany: Górnicza Dolina - osiągnięcie, jak zdobyć?
- Kroniki Myrtany: Zmierzch bogów - osiągnięcie, jak zdobyć?
- Kroniki Myrtany: Archeolog - osiągnięcie, jak zdobyć?
- Kroniki Myrtany: Proszę się odsunąć wychodzimy
- Kroniki Myrtany: Zapasy na czarną godzinę
- Kroniki Myrtany: Osiągnięcia
- Kroniki Myrtany: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
loteka Junior
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
tomaszz25811 Junior
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Onikage Legionista
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
maniekz Junior
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
bartoszd2581114 Junior
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
KamilKT1 Junior
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
bozenan Junior
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
Crazy_Men Chorąży
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
boy3 Legend
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
JustMikael Junior
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
