Kroniki Myrtany: Krew Myśliwego - solucja, opis przejścia
Zabicie cieniostwora nie jest łatwe. Dlatego też myśliwy Nelson potrzebuje Waszej pomocy. Na tej stronie poradnika do moda Kroniki Myrtany dowiecie się wszystkiego o zadaniu Krew myśliwego.
Aktualizacja:
Niniejsza strona poradnika do moda Kroniki Myrtany poradzi Wam jak wykonać zadanie Krew myśliwego. Pomożecie Nelsonowi ubić cieniostwora, a może nawet sprawicie, że jego życie się odmieni.
Nagroda i początek zadania
Nagroda: 1500 exp, 100 sztuk złota lub 2000 exp lub 1000 exp, 35 sztuk złota
Jeżeli udacie się do obozu węglarzy (jak tam dotrzeć dowiecie się na stronie Spłata długu), a następnie skręcicie ścieżką w prawo, to możecie dojść do Wilczego leża. Jego bramy prawdopodobnie są dla Was zamknięte, ale przed nimi możecie znaleźć myśliwego Nelsona.

Nie lubi on swojej pracy, ale jest do niej zmuszany przez ojca. Do tego rodzic wysyła chłopaka samodzielnie ubić cieniostwora. Możecie Nelsonowi pomóc na dwa sposoby.
Zabicie cieniostwora
Nagroda: 1500 exp, 100 sztuk złota
Jeżeli zgodzicie się mu pomóc, to Nelson uda się w okolice wieży sygnałowej. Tej samej, w której pozyskiwało się drewno w ramach wcześniej wspomnianego zadania Spłata długu. Porozmawiajcie z nim, a on zaprowadzi Was do miejsca z potworem.

Uwaga jednak - to potężna bestia. Cieniostwora jest ciężko ubić. Powinniście dlatego zmierzyć się z nim jedynie, jeżeli jesteście doświadczonymi wojownikami. Zdaje się, że bestię najłatwiej zabić jest łucznikowi, jednak potężne czary typu błyskawica lub wodna pięść również dadzą radę.
Nelson oczywiście będzie Wam pomagał, jednak jego śmierć spowoduje niezaliczenie zadania, więc należy go chronić.
Przekonanie ojca
Nagroda: 2000 exp lub 1000 exp, 35 sztuk złota
Porozmawiajcie z Nelsonem o cieniostworze. Poruszcie przy tym kwestię, że może warto porozmawiać z jego ojcem Gastonem. Młodzieniec odpowie, że nic to nie da. Rozmowa skończy się na tym, że i tak uda się w stronę wieży sygnałowej, tak jak w przypadku wcześniej omówionej sekcji Zabicie cieniostwora.

Porozmawiajcie jednak ze starym myśliwym. Powinien znajdować się nieopodal miejsca, w którym spotkaliście Nelsona.
Jak przekonać Nelsona, opcje dialogowe:
- rozmawiałem z twoim synem;
- jesteś pewny, że Nelson jest w stanie zabić cieniostwora?;
- słyszałem, że już jeden z twoich synów zginął podczas polowań;
- wydaje mi się, że wolałby zająć się studiowaniem ksiąg magicznych;
- przyszedłem uratować życie twojego syna.
Jeżeli poruszycie powyższe kwestie, to Gaston każe Wam przyprowadzić do siebie syna. Inne potoczenie rozmowy skończy się fiaskiem próby przekonania ojca.
Jeżeli byliście szybcy, to Nelson nie powinien odejść daleko. Jeżeli jednak zwlekaliście z rozmową z Gastonem, to młody myśliwy czeka na Was w okolicach wieży sygnałowej. Obaj mężczyźni odbędą teraz rozmowę.
Poczekajcie kilka dni, aż Nelson zniknie. Porozmawiajcie z Gastonem i zapytajcie się o jego syna.
Jeżeli wybierzecie opcję dialogową: "do tej pory ci nie wychodziło", to dostaniecie 1000 exp i 35 sztuk złota. Wybierając jednak kwestię "po prostu chciałbym wiedzieć, gdzie on jest" czeka na Was aż 2000 exp.
Jeżeli przekonaliście ojca Nelsona do tego, że myśliwy nie chce iść w ślady przodków, to spotkacie chłopaka w 5 rozdziale w klasztorze magów wody. Porozmawiajcie z nim, a dostaniecie dodatkowo 500 exp oraz 300 sztuk złota
- Kroniki Myrtany - poradnik do gry
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Wilcze leże i okolice
- Kroniki Myrtany: Wilcze leże i okolice - lista wszystkich misji
- Kroniki Myrtany: Spotkania (Wilcze leże) - lista wszystkich
- Kroniki Myrtany: Krew Myśliwego - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Ostre jak brzytwa - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nocne wycie - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nie zaznasz spokoju - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nie do podźwignięcia - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nowe trunki - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Czas decyzji - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Przełomowe odkrycie - solucja opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Wilczych skór wiele - solucja opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Srebro i stal - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Nocny wartownik - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Bestia z Archolos - solucja, opis przejścia
- Kroniki Myrtany: Wilcze leże i okolice
- Kroniki Myrtany: Zadania poboczne
- Kroniki Myrtany: Opis przejścia
Komentarze czytelników
https://www.gry-online.pl/poradniki/the-chronicles-of-myrtana-archolos/dom-nie-do-poznania/ze1cca6
Zadanie Dom nie do poznanie w kronikach jest zbugowane, zostal 1 dzień do licytacji i nie mogę o tym porozmawiać z nikim. Mam strój i pieniądze, ale Kazeem nie chce gadać.
Kiedy będzie do pobrania w pdf poradnik do tej gry?
Gdzie mogę znałeśc zwój telekinezy?
Edit:Dobra, nie ważne już mam...
W zadaniu "" W cichej mgle "" już pod jego koniec a ściślej mówiąc po koncercie Karin i Marvina - nie mogę w żaden sposób ruszyć postacią ..ekwipunek można włączyć ale nie mogę się poruszyć nawet po wpisaniu kodów i użyciu F8 ...zapisać gry też się nie da ....MENU też nie da się włączyć
Miałem to samo. Ponowne wczytanie gry mi pomogło, jeśli grasz z pluginami to nie przyspieszaj gry przy cutscence
Pomóżcie. Przy wykonywaniu zadania "nieuczciwą konkurencja" pojawił się problem. Nie mogę otworzyć drzwi do magazynu przemytników, gra się zawiesza i muszę wczytywać. Co mogę z tym zrobić?
jeżeli w zadaniu "spłata długu" najpierw pójdziecie do obozu drwali po sterte drewna. potem ukradniecie cale drewno z wieży sygnałowej. dostaniecie za wszystkie 4 stery 1200 expa i 240 szt złota
Feller nie stoi obok chaty Bodowina. Idź od chaty Bodowina w kierunku miasta i tak będzie.
Ludzie POmocy! Nie mam Fellera w misji BEZ Śladu powinien stać obok hatki Bodowina gdy wędrujemy pod górę. Wczytywanie save nic nie nadaje co teraz czy opłaca się grać dalej?
Z tego co pamiętam ziomek jest gdzieś winnicy valeri specjalnie nie ma go tam gdzie był wcześniej ziomeczku :D
W pobliżu klasztoru magów wody znajduje się zatopiony okręt w okolicy skarpy na której stoi klasztor ( po prostu opłyńcie ją dookoła). Można przy nim znaleźć nieco złotych/srebrnych naczyń oraz unikalny miecz jednoręczny Elisium. Miecz wymaga 105 siły i zadaje 110 obrażeń + 10 do penetracji pancerza. Możliwe, że coś jeszcze co ja przegapiłem.
Mam problem - po zadaniu "Im się należy" idę do Einara w Wilczym leżu i nie mam opcji dialogowej o grocie przez co nie mogę zacząć zadania "Po nitce do kłębka". Czy to błąd gry czy może coś pominąłem ?
Bryłka rudy od ezekiela jest do otrzymania tylko raz. Albo przy zadaniu "ukochana córka" albo "kupiec ezekiel". Jeżeli pójdziemy do ezekiela po kasę za miejsce na cmentarzu " ukochana córka" dostaniemy bryłkę rudy i wtedy przy opcji kupna kontaktów od veit przy zadaniu "kupiec ezekiel" ten powie, że nie ma pieniędzy i będzie musiał obejść się bez tego.
Cześć, utknąłem na zadaniu "pomoc dla powodzien". Mianowicie nie mam mostu,po prostu się nie renderuje i nie mogę naprawić palików. Proszę pomóżecie bo chciałbym przejść tą grę??
witam, są plany dodania ścieżki strażnika miejskiego?
Kolejna ciekawostka - Po dołączeniu do wodnego kręgu podejdźcie w Silbach do Lokvara a ten was powita i da wam klucz do wcześniej zamkniętego pomieszczenia w swoim domu skąd będziecie mogli zabrać trochę mikstur i wyposażenia.
Dodatkowo Patracjan w świątyni Adanosa do wam +5 do many jeśli pokażecie mu pierścień wodnego kręgu, oraz jeśli poprosicie o uzupełnienie swoich zapasów da wam możliwość kupna smoczego korzenia, eliksiru zręczności, szczawiu królewskiego, eliksiru magicznego i innych ziół i drobiazgów
Podczas końcówki zadania "Zamykamy interes" po tym jak Adelard zrzuci 2 przemytników nie wracajcie przez korytarze, zamiast tego użyjcie mikstury swobodnego spadania i skoczcie na dół aby ograbić 2 przemytników - Getoryk ma 100 szt, złota i trochę innych drobiazgów.
Wracając na dół korytarzami tych ciał już nie ma.
Dlaczego nie ma opisanych zadań dla Straży Miejskiej?
Lucy nie zrobi nam poduszki póki nie będziemy "przyjacielem rodziny" trzeba z Nelsonem zabić cieniostwora
Nowe spotkanie:
W 2 rozdziale, zaraz za tunelem między miastem Archolos a Kopalnią Araxos można spotkać 2 ludzi podających się za strażników miejskich, żądających myta. Po odmowie atakują.
Znalazłem film na YT przedstawiający spotkanie: [link]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
